Stránka 2 z 2

Napsal: 23 zář 2019, 20:14
od Lokotka
No a zde by právě bodovalo mnou zmiňované GTD1752VRK. V porovnání se stávajícím turbodmychadlem je to asi jako kyj versus odstřelovací puška. EMP u toho stačí minimální aby to dosáhlo dostatečných výkonů, prodleva minimální a hlavně ztráty v rámci tření neporovnatelné.

No a pak samozřejmě hraje roli objem vzduchového vedení a rychlost proudění vzduchu a to lze velice efektivně řešit ... žel, záležitost nemalých investic ... ostatně, jak jsem ti psal
Já jsem to pochopil už z minulý naší konverzace, ale to už je i na mý poměry "přes čáru" a navíc, jak píšeš, darda.

Napsal: 24 zář 2019, 08:26
od MirekX
Ta trasa je nějak dopředu známá? Nebo až na startu?

Napsal: 24 zář 2019, 10:42
od Lokotka
Až na administrativní přejímce = cca 2 hod před startem posádka obdrží "Šipkový itinerář", což je sice dosti přesně popsaná trasa (odbočky, omezení, obce), ale je to jen na papíře. Na čelní straně je mapa trasy ve formátu max A6, což jen lehce napoví.
No a je na každé posádce, jak se ve zbývajícím čase do startu připraví na to, co je čeká. Musí ale ještě stihnout Technickou přejímku (kontrola gum, výbavy, nedovolených úprav + zapečetění motorovýho prostoru a dotankování a zapečetění nádrže) a povinnou Rozpravu (poučení nebezpečných, či problematických míst na trati).
Je to docela kvapík.

Napsal: 28 zář 2019, 18:41
od prka
Taky gratuluji Honzo. Pěkně si je natrhnul !!! Tak ať Ti to umístění vydrží i na příštích ročnících. Věřím, že pro to uděláš maximum.