Stránka 2 z 2
Napsal: 26 říj 2019, 19:44
od christian cartier
Váhu vzduchu jsem tam dal už třetí sice použitou, ale aspon nějakou mám tady s octavie 1 výrobce bosch čísla jsou stejný je málo pravděpodobný že jsou všechny v háji... Asi by bylo nejlepší tam dát novou na zkoušku

Napsal: 26 říj 2019, 20:06
od Pepíček
Na zkoušku tam právě dej tu diodu, protože můžeš zbytečně vyhodit několik tisíc za váhu.
Napsal: 27 říj 2019, 06:26
od slovacek.milos
[quote="christian cartier"]
Mám takový tušení že bude něco s turbem
a proč máš tušení, napíšeš 900 na váze a kolik ti tlačí turbo se nepodíváš? máš tušení

Napsal: 27 říj 2019, 08:06
od christian cartier
Nemám diodu ani nevím jak bych ji tam připojil, nikdy jsem to nedělal... Turbo na diagnostice změřím jak ? Vite to někdo ?
Napsal: 27 říj 2019, 18:55
od Pepíček
Napsal: 01 lis 2019, 10:31
od christian cartier
Čau, závada vyřešená. Bylo to vadným vstřikovacím čerpadlem, koupil jsem jiný, přehodil a auto jede jak má.

Napsal: 01 lis 2019, 10:51
od Source
A ako si na to prišiel ? Len tak si vymenil čerpadlo ?
Napsal: 02 lis 2019, 08:40
od christian cartier
Zkontroloval jsem všechny podtlakový hadičky, jestli není nějaká poškozená, pak jsem se díval na turbo jestli chodí regulace no a když bylo tohle všechno dobrý tak jsem šel po čerpadle, na elektromagnetickým ventilu co pouští naftu byl připojený natvrdo drát na baterku, když jsem ho odpojil, tak auto nenastartovalo, a když ten drát tam byl připojený, tak to vybíjelo baterku, tak jsem si myslel že v tom čerpadle je něco vadného nějaká elektronika, vyměnil jsem ho za jiný a auto jede jak má, zároveň jsem udělal na čerpadle předvstřik a auto má nádherný chod motoru. Aut s rotačním čerpadlem jsem měl fakt hodně, ale nikdy jsem se nesetkal s tím že bych někdy musel měnit čerpadlo, ale tak všechno je poprvé...

Napsal: 02 lis 2019, 18:28
od passion
Ak si mal natvrdo na stop ventile napätie, RJ beží v núdzovom režime a je zapísaná chyba ventilu N109. Si písal, že chybu nemáš žiadnu.
Napsal: 02 lis 2019, 20:51
od christian cartier
Jo psalo to odpojivaci ventil paliva - zkrat na kostru a neslo to smazat ta chyba, zapomněl jsem to sem napsat...