Nesepne el. příhřev kapaliny

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3199
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

Každá Fabia má Gateway!!
776200941
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

píšete "dej si to na cuplík" .. které relé ty žhaviče spíná?
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5726
Odpovědi: 1
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

patrikE39 píše:píšete "dej si to na cuplík" .. které relé ty žhaviče spíná?
ked si dáš akčne členy tak je počut ktore rele cvakne
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33612
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Blok naměřených hodnot 16 (přídavné topení)

1. Zatížení alternátoru

(5...95 %)

2. Přídavné topení

X X X X X X X 1 teplota chladicí kapaliny vyšší než 70 °C...80 °C nebo teplota nasávaného

vzduchu vyšší než +5 °C

X X X X X X 1 X alternátor vadný

X X X X X 1 X X napětí akumulátoru nižší než 9 V

X X X X 1 X X X otáčky motoru nižší než 875/min

X X X 1 X X X X nastartování motoru během posledních 10 sekund

X X 1 X X X X X snímač teploty chladicí kapaliny -G62 nebo snímač teploty v sacím potrubí -G72

vadné

X 1 X X X X X X nevšímejte si

1 X X X X X X X nevšímejte si

3. Aktivace topných prvků

0 1 relé malého topného výkonu -J359 buzeno

1 0 relé velkého topného výkonu -J360 buzeno
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33612
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

patrikE39 píše:píšete "dej si to na cuplík" .. které relé ty žhaviče spíná?
nad posilovačem černá křínka tam ty relátka najdeš, ten malý okruh sepneš pin 6 kostra a velký pin 15 ukostříš, taky to relátko vydělej a proměř jestli tam de + silové a na ovládání relátka se sepnutým klíčkem
tommy215
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2014, 23:06

Příspěvek od tommy215 »

Tak vyřešeno,.. napůl...

hodil jsem čidlo nasávaného vzduchu do "ledu" - hodnota mínus 7 - relé seplo nejdříve dvě žhavičky, po 5s přeplo jen na jednu... po asi dvou minutách se výhřev opět vypl aniž by teplota chladící kapaliny dosáhla 70°

Už na to nemám nervy, dělá si to co chce, bůhví jaké podmínky tam Audi má,.. ten návod a podmínky co jsem vložil jsou na Octavii tuším.
Nehledě na to že na panelu klimatizace je výhřev čelního skla, který by ty žhavičky měl i tak sepnout kvůli rozmrazení nehledě na nějaké podmínky - taky nefunguje.

Udělal jsem si to na knoflík napevno.. sice nerad ale nedá se nic dělat..
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33612
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="tommy215"]Tak vyřešeno,.. napůl...

hodil jsem čidlo nasávaného vzduchu do "ledu"

by mě zajímalo jak se dá hodit čidlo nasávaného vzduchu do ledu :? ;)
tommy215
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2014, 23:06

Příspěvek od tommy215 »

Normálně jsem ho demontoval z vedení od cooleru a hodil do misky s kostkami ledu :) :) :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33612
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tommy215 píše:Normálně jsem ho demontoval z vedení od cooleru a hodil do misky s kostkami ledu :) :) :)
já žiju v primárním bludu že čidlo nasávaného vszduchu je ve váze vzduchu ;)
tommy215
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2014, 23:06

Příspěvek od tommy215 »

já mám čidlo teploty nasávaného vzduchu společně s čidlem tlaku MAP v tlakové části mezi turbem a motorem, váha MAF měří objem, průtok nebo hmotnost vzduchu ještě před stlačením nebo ne ? kdežto údaj o teplotě motor potřebuje až na již stlačeném vzduchu který je ochlazen za coolerem.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33612
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="tommy215"]já mám čidlo teploty nasávaného vzduchu společně s čidlem tlaku MAP

jo určitě to tak je já to mám zas tak se podívám na váhu když je 6 ti pin je to ve váze
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5052
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Příhřev spíná až při venkovní teplotě -5°C a dlouhém stání,když je vše prochladlé. Z praxe min. 8 hod stát a -5 musí být posledních 2 hod. Jinak nesepne.
Podívej se ještě jednou na všechny hodnoty.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Jožo1009
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2016, 15:36

Příspěvek od Jožo1009 »

Pridám sa k tému, síce trošku neskoršie, ale možno niekomu tieto informácie pomôžu.V golfe to mám vyvedené na dve ledky pri popolníku a info z praxe je taká že aj pri -20° to beží len niekoľko minút, a do 10km jazdy sa to vždy vypne, a to ešte pred tým, ako sa vôbec ručička teplomera vôbec pohne. Takže nemá to slúžiť k ohriatiu vody na 70°, ale len prihriať vodu tak, aby dokázalo kúrenie aspoň vyfúkať čelné sklo.
Systém naskakuje po cca pol minúte od štartu (samozrejme ak sú splnené všetky podmienky), najprv zapne jeden žhavič, následne podľa vonkajšej teploty a ostatných parametrov ho buď nechá zapnutý, alebo vypne a zapne dva žhaviče, a lebo ešte zapne k tomu aj ten prvý a bežia všetky tri.
Zapnuté obe ohrevy sedačiek, ohrev zadného skla hneď po štarte a prípadne diaľkové do toho to však dokážu definitívne vypnúť aj ihneď po zapnutí (podmienka na záťaž alternátora na voľnobeh proste nepustí).
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Kdysi sem to otestoval takto , obě relátka sem rozebral a sirkou sepl natvrdo.

Skoval je do auta, po ranním startu sem je strčil do štekru , ( okamžitě se zvedl odběr proudu)

Sednu a jedu cca 15km do hlokny , a nic vůbec žádná změna.

Skusto taky a máš pokoj ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“