Nesepne el. příhřev kapaliny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33612
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Blok naměřených hodnot 16 (přídavné topení)
1. Zatížení alternátoru
(5...95 %)
2. Přídavné topení
X X X X X X X 1 teplota chladicí kapaliny vyšší než 70 °C...80 °C nebo teplota nasávaného
vzduchu vyšší než +5 °C
X X X X X X 1 X alternátor vadný
X X X X X 1 X X napětí akumulátoru nižší než 9 V
X X X X 1 X X X otáčky motoru nižší než 875/min
X X X 1 X X X X nastartování motoru během posledních 10 sekund
X X 1 X X X X X snímač teploty chladicí kapaliny -G62 nebo snímač teploty v sacím potrubí -G72
vadné
X 1 X X X X X X nevšímejte si
1 X X X X X X X nevšímejte si
3. Aktivace topných prvků
0 1 relé malého topného výkonu -J359 buzeno
1 0 relé velkého topného výkonu -J360 buzeno
1. Zatížení alternátoru
(5...95 %)
2. Přídavné topení
X X X X X X X 1 teplota chladicí kapaliny vyšší než 70 °C...80 °C nebo teplota nasávaného
vzduchu vyšší než +5 °C
X X X X X X 1 X alternátor vadný
X X X X X 1 X X napětí akumulátoru nižší než 9 V
X X X X 1 X X X otáčky motoru nižší než 875/min
X X X 1 X X X X nastartování motoru během posledních 10 sekund
X X 1 X X X X X snímač teploty chladicí kapaliny -G62 nebo snímač teploty v sacím potrubí -G72
vadné
X 1 X X X X X X nevšímejte si
1 X X X X X X X nevšímejte si
3. Aktivace topných prvků
0 1 relé malého topného výkonu -J359 buzeno
1 0 relé velkého topného výkonu -J360 buzeno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33612
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Tak vyřešeno,.. napůl...
hodil jsem čidlo nasávaného vzduchu do "ledu" - hodnota mínus 7 - relé seplo nejdříve dvě žhavičky, po 5s přeplo jen na jednu... po asi dvou minutách se výhřev opět vypl aniž by teplota chladící kapaliny dosáhla 70°
Už na to nemám nervy, dělá si to co chce, bůhví jaké podmínky tam Audi má,.. ten návod a podmínky co jsem vložil jsou na Octavii tuším.
Nehledě na to že na panelu klimatizace je výhřev čelního skla, který by ty žhavičky měl i tak sepnout kvůli rozmrazení nehledě na nějaké podmínky - taky nefunguje.
Udělal jsem si to na knoflík napevno.. sice nerad ale nedá se nic dělat..
hodil jsem čidlo nasávaného vzduchu do "ledu" - hodnota mínus 7 - relé seplo nejdříve dvě žhavičky, po 5s přeplo jen na jednu... po asi dvou minutách se výhřev opět vypl aniž by teplota chladící kapaliny dosáhla 70°
Už na to nemám nervy, dělá si to co chce, bůhví jaké podmínky tam Audi má,.. ten návod a podmínky co jsem vložil jsou na Octavii tuším.
Nehledě na to že na panelu klimatizace je výhřev čelního skla, který by ty žhavičky měl i tak sepnout kvůli rozmrazení nehledě na nějaké podmínky - taky nefunguje.
Udělal jsem si to na knoflík napevno.. sice nerad ale nedá se nic dělat..
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33612
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33612
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33612
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Příhřev spíná až při venkovní teplotě -5°C a dlouhém stání,když je vše prochladlé. Z praxe min. 8 hod stát a -5 musí být posledních 2 hod. Jinak nesepne.
Podívej se ještě jednou na všechny hodnoty.
Podívej se ještě jednou na všechny hodnoty.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Pridám sa k tému, síce trošku neskoršie, ale možno niekomu tieto informácie pomôžu.V golfe to mám vyvedené na dve ledky pri popolníku a info z praxe je taká že aj pri -20° to beží len niekoľko minút, a do 10km jazdy sa to vždy vypne, a to ešte pred tým, ako sa vôbec ručička teplomera vôbec pohne. Takže nemá to slúžiť k ohriatiu vody na 70°, ale len prihriať vodu tak, aby dokázalo kúrenie aspoň vyfúkať čelné sklo.
Systém naskakuje po cca pol minúte od štartu (samozrejme ak sú splnené všetky podmienky), najprv zapne jeden žhavič, následne podľa vonkajšej teploty a ostatných parametrov ho buď nechá zapnutý, alebo vypne a zapne dva žhaviče, a lebo ešte zapne k tomu aj ten prvý a bežia všetky tri.
Zapnuté obe ohrevy sedačiek, ohrev zadného skla hneď po štarte a prípadne diaľkové do toho to však dokážu definitívne vypnúť aj ihneď po zapnutí (podmienka na záťaž alternátora na voľnobeh proste nepustí).
Systém naskakuje po cca pol minúte od štartu (samozrejme ak sú splnené všetky podmienky), najprv zapne jeden žhavič, následne podľa vonkajšej teploty a ostatných parametrov ho buď nechá zapnutý, alebo vypne a zapne dva žhaviče, a lebo ešte zapne k tomu aj ten prvý a bežia všetky tri.
Zapnuté obe ohrevy sedačiek, ohrev zadného skla hneď po štarte a prípadne diaľkové do toho to však dokážu definitívne vypnúť aj ihneď po zapnutí (podmienka na záťaž alternátora na voľnobeh proste nepustí).
Kdysi sem to otestoval takto , obě relátka sem rozebral a sirkou sepl natvrdo.
Skoval je do auta, po ranním startu sem je strčil do štekru , ( okamžitě se zvedl odběr proudu)
Sednu a jedu cca 15km do hlokny , a nic vůbec žádná změna.
Skusto taky a máš pokoj
Skoval je do auta, po ranním startu sem je strčil do štekru , ( okamžitě se zvedl odběr proudu)
Sednu a jedu cca 15km do hlokny , a nic vůbec žádná změna.
Skusto taky a máš pokoj

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft