Stránka 2 z 3
Napsal: 13 pro 2019, 18:33
od slovacek.milos
[quote="dreizig5"] nemelu hovna v každém tématu
když už si těch hoven nebud furt jak vztéklé morče a nevsírej se do koho nemáš , je to zbytečná aktivita ser si na svůj septik
https://www.youtube.com/watch?v=JEHn8Bbpr68
Napsal: 14 pro 2019, 09:20
od ladislavjel
Ty přepady natekly za 6 minut na volnoběh dva 25 a dva 35ml.Nepsal jsem že motor chytil na 100 barů,ale že chytil když diagnostika ukazovala 100, (opožděné měření)Jinak změřit tlak podávacího čerpadla nemám jak.
Teď jsem s ním párkrát jel a ty starty divný.Dvakrát normálně,pak startuje déle, dvakrát se mi stalo že to chytlo a po vteřině chcíplo a zas dlouhé startování.Všechny ranní starty v mrazech a kolem nuly.Ale teď to aspoň nastartuju.
Napsal: 14 pro 2019, 20:29
od slovacek.milos
ladislavjel píše:Ty přepady natekly za 6 minut na volnoběh dva 25 a dva 35ml.Nepsal jsem že motor chytil na 100 barů,ale že chytil když diagnostika ukazovala 100, (opožděné měření)Jinak změřit tlak podávacího čerpadla nemám jak.
Teď jsem s ním párkrát jel a ty starty divný.Dvakrát normálně,pak startuje déle, dvakrát se mi stalo že to chytlo a po vteřině chcíplo a zas dlouhé startování.Všechny ranní starty v mrazech a kolem nuly.Ale teď to aspoň nastartuju.
podávací čerpadlo ti píše dreizig5 to blbé morče musí mít 4 atm to změříš po zapnutí klíčku vagem to píšeš že máš, pak si motor půlco otáčky zněří sinchronizaci a chytá na 200 jak je vývoj tlaku dlouhý nechytne
Napsal: 14 pro 2019, 21:03
od Tomas.cz
Napsal: 15 pro 2019, 13:14
od ladislavjel
Napsal: 15 pro 2019, 16:14
od slovacek.milos
[quote="ladislavjel"]
a nechceš fakt změřit kolik ti vyteče nafty ze všech přepadů za tři minuty

hadičku bych napojil ještě na průhlednou hadičku a sledoval bublinky, pokud ti nejde přepad do nádrže ale do předehřevu tak ty bublinky dou do čerpadla, už jsem viděl pár vstřiků co takzvaně odfrkávali pěnu a byly z toho bublinky bublinky, nešlo vůbec nastartovat,
Napsal: 15 led 2020, 21:02
od ladislavjel
Se mi narodil syn,tak nebyl čas

Jinak jsem před svátkama ještě přetěsnil na palivovým filtru okrožek u teploměru předehřevu a zatím to startuje normálně i v mrazech.Jen mi to přijde divný že by to bylo tím, když to má podávací čerpadlo.Zatím to nechám, uvidíme .
Napsal: 15 led 2020, 21:18
od slovacek.milos
[quote="ladislavjel"].Jen mi to přijde divný že by to bylo tím,
a neoteplilo se trochu?
Napsal: 15 led 2020, 21:44
od ladislavjel
Zlobilo to už i v létě a pak jsem nenastartoval vůbec, teď startuje i v -5...s venkovní teplotou to nemá nic společnýho.Uvidím časem,teď staruje..pak se s tím budu zabývat.
Napsal: 03 kvě 2020, 05:28
od ladislavjel
Jen jsem chtěl dodat..auto startuje pořád normálně,bez problému

Napsal: 28 kvě 2020, 08:32
od ladislavjel
Tak zas nejede
Beru zpět..žádný vzduch u filtru..je tam podávací čerpadlo v nádrži.
No a tam je problém..sporadická závada v elektrice.
Tak jdu hledat. Jinak jsem si konečně koupil tlakoměr na tlak paliva a podávací čerpadlo dává,když funguje

4bary
Napsal: 28 kvě 2020, 08:43
od slovacek.milos
[quote="ladislavjel"]Tak zas nejede
u záhad dělám ito že dám žárovku na čerpadlo, a dojde ke stavu že žárovka svítí a čerpadlo se netočí

ono to pak napoví nebo jiný stav
Napsal: 28 kvě 2020, 10:13
od ladislavjel
jo, žárovka dobrá věc.
Čerpadlo natvrdo jede,bude problém v tom relébloku,tam to habruje.
Napsal: 28 kvě 2020, 11:41
od slovacek.milos
a ta žárovečka napoví že je haprunk

Napsal: 08 čer 2020, 11:24
od ladislavjel
Tak opraveno.Vadný relé na desce