Stránka 2 z 2
Napsal: 01 úno 2020, 14:06
od pavska
A jak je na tom naftový filtr popř. sací koš v nádrži? nemáš bubliny v hadičkách ?
Napsal: 01 úno 2020, 16:45
od geo
Zajed na tu diagnostiku jestli to začlo i blbě chytat tak se tam něco děje klidně může bejt i střihlej klínek na kolečku a až se to povolí úplně tak budeš mít větší problém.
Napsal: 01 úno 2020, 16:54
od Super
kde si tankoval ? mne sa stalo podobne zapchal sa saci otvor v sacom kosi a auto chodilo , raz tak raz tak , rozobrane vycistene a pokoj , len ak to budes cistit tak zo vzduchom opatrne je tam jeman spatna klapka
Napsal: 01 úno 2020, 20:29
od dusa.psenicka
Naposledy jsem tankoval na PH oil.
naftový filtr je tam již nějakou dobu, nový určitě není. A jediná bublina v hadičkách co vidím když motor zhasínám je průhledná a vede z filtru do čerpadla? myslím.
Určitě s tím někam zajedu o výplatě. Jen se ještě zeptám, ten EGR ventil musí mít tak velký odpor? Myslím to tak že když jsem ho zkoušel zmáčknout tak jsem musel hodně zabrat, abych ho stlačil (otevřel)
Napsal: 01 úno 2020, 20:50
od Super
Ja som myslel na sanie priamo v nadrzi, filter co je pri agregate by si mal menit tiez po neakej dobe ja menim po 50-60 tisic. Ja mam 1,9 AGR 2000 a EGR uplne zablokovane zaslepkou, po vycisteni celeho sania. Tusim chodil tazko ale u mna uz je bezpredmetne otvaranie.