Vysoká spotřeba PD ASZ po výměně hlavy a vačky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Až na 90°C se to tuším nehřeje, co jsem koukal na D-dot tak max kolem 85-88°C , ale nekoukal jsem na teplotu potom co tomu šlápnu na krk, jen při běžné jízdě.
Tohle jsem ohříval na volnoběh na parkovišti. Popravdě jsem na teplotu od výměny hlavy nekoukal vůbec, já tam mám nastavenou v zimě teplotu oleje a v létě teplotu nasávaného vzduchu.
Mám to asi zažitý z vojny kdy jsem musel sledovat teplotu vody a oleje a podle toho volit otáčky motoru a rychlostní stupně, abych se držel v optimu.
Na ten kanál 11 se mrknu zítra po nějaké delší jízdě, kdy bude motor teplejší.
Zatím díky za tipy.
Tohle jsem ohříval na volnoběh na parkovišti. Popravdě jsem na teplotu od výměny hlavy nekoukal vůbec, já tam mám nastavenou v zimě teplotu oleje a v létě teplotu nasávaného vzduchu.
Mám to asi zažitý z vojny kdy jsem musel sledovat teplotu vody a oleje a podle toho volit otáčky motoru a rychlostní stupně, abych se držel v optimu.
Na ten kanál 11 se mrknu zítra po nějaké delší jízdě, kdy bude motor teplejší.
Zatím díky za tipy.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 15 pro 2010, 16:59
- Bydliště: kousek za Brnem
Odpovědi: 0
A co ten jeden vstrik - 1.4 to jsi taky tak mel pred opravou? Taky bych se priklanel k te vacce, vim ze hodne lidi tu psalo ze radeji starsi original ale sanozdrejme musi byt v cajku coz dnes sehnat je problem, nahrazky nefunguji...
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Asi by bylo zajímavé vzít originál novou a náhradu taky novou vačku a porovnat zdvihy a časování. Já co kdysi dával ET na BXE tak byla viditelně jiná. Už průměr palců byl jiný. Možná o milimetr,bylo to nepatrně,nic co by nepokryly hydra,ale od osy hřídele jsem to nezkoumal. I strmost náběhu palců byla jiná. Auto chytá, jezdí nekouří, má to s ní najeto 50 tis km, žádná změna nebyla pozorována, spotřeba údajně o pár deci vyšší jak předtím,ale hluk motoru se zaručeně zvedl. Je ten motor takový tvrdší. Když to porovnám se sametovým chodem kamarádovo AXR v octě1, to je nebe a dudy. Mám do něj nachystanou origo sice jetou ale naprosto ok vačku s tím že se porovná jestli dojde.ke změně nebo ne,ale myslím že už k tomu nedojde.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Já kdysi dostal na výměnu vačku na staré benzinové BMW a byl jsem zděšen, tak jsem mu ji hodil na hlavu a on přivezl ještě horší..A to už od pohledu to byl zmetek. Samozřejmě chrochták není tak háklivý, ale proti origo sestavení z továrny je to nebe a dudy. Kdo naposled slyšel PD v origo stavu a najetými 30000KM? To byla pohádka ....
nepropadat panice...
Ano, já zažil právě takového tichošlápka právě v Octě tour ..To byla radost motor poslouchat..Po žádné opravě včetně G.O. hlavy se toho nedocílí..Obdiv spočívá v tom, když si člověk uvědomí, co vše se v hlavě "točí a hýbá" , jakou setrvačnost to železo má , a jak přesně musí jednotlivé součástky spolupracovat. Protože po G.O. hlavy , srovnání, udělané šachty a pod. se stává , že po montáži nových šál vačky a původní vačky, která evidentně není poškozená, se s ní dá obtížně točit, musí si udělat místo..Což značí, že ten velký kus hliníku je sice dole srovnán, ale v podstatě je to už vrtule napořád..A vše tohle je zdrojem hluku ...
nepropadat panice...
To bylo myšleno tak, že právě motor ATD je ten se starší normou a jinými vstřikovači.Tomas6 píše:Nene. AXR Oct 1 tour. Jezdí mi tu na servis, ta má
chod jak samet.
Nicméně taky bych řekl, že motory AXR mají tichý chod, ale co jsem zpozoroval mají na volnoběh vyšší spotřebu než třeba BXE, to bych přisuzoval jinému řídícímu systému.
Co se hluku týká, tak si opravdu nemohu stěžovat, motor krásně přede, jak jsem psal od výměny hlavy je to nebe a dudy.
Trápí mě jen ta spotřeba. Ještě mě napadla i váha vzduchu, přeci jen je stále původní, ale to chce VAG a udělat LOG. Snad se k tomu v brzké době dopracuji.
Ten vstřik není původní a dokonce je to už druhý na tomto motoru. Původní praskl po výměně první vačky, a repasovaný co jsem koupil vykazoval mnohem horší hodnoty než tento z druhé ruky.
Chystám se udělat repasi i vstřiků, dokonce už jsem to měl i dvakrát domluvený s Dukesem, ale vždy mi do toho něco vlezlo a prachy museli jít jinam. Přeci jen 20000,- je docela dost peněz zvlášť u takhle starýho auta.
Trápí mě jen ta spotřeba. Ještě mě napadla i váha vzduchu, přeci jen je stále původní, ale to chce VAG a udělat LOG. Snad se k tomu v brzké době dopracuji.
Ten vstřik není původní a dokonce je to už druhý na tomto motoru. Původní praskl po výměně první vačky, a repasovaný co jsem koupil vykazoval mnohem horší hodnoty než tento z druhé ruky.
Chystám se udělat repasi i vstřiků, dokonce už jsem to měl i dvakrát domluvený s Dukesem, ale vždy mi do toho něco vlezlo a prachy museli jít jinam. Přeci jen 20000,- je docela dost peněz zvlášť u takhle starýho auta.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi