HTP chytá,nechytá

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33956
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

začni měřit a piš to sem
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Meral som teda ten tlak paliva. Drží to krásne 4bary, ani po vypnutí motora žiadny výrazný pokles. Štartovali sme viac ako 20krát, nechali to zohriať, vypli, počkali a auto pokaždé chytalo na brnk. Takže sa mi nepodarilo zistiť aký je tlak paliva pri neúspešnom štarte. Odišiel som a za hodinu volá že mu to nechcelo chytiť najskôr pri kauflande a potom pri tescu. Je to na palicu…
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33956
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mím něco podobného soused naproti, prapodivný delší start jak na jeden válec a pak se motor chytne, nebo druhý start, měl jsem auto týden doma každé ráno start OK, přesunu k sousedovi do garáže a jeden z pěti startú divný, fábka II najeto cca 36.000 km,
dělá to tak dva roky,

všechno co tě napadne jsme měnili, v paměti žávad nikdy nic, x krát jsem probíral všechny měřené hodnoty, všechny odpovídají, pokud jel soused z práce tak se to nikdy nestalo jen ranní start a v jeho garáži,

jediná závada na autě co byla tak odešlo to debilní relátko které nejde vyměnit na denní svícení a jednou natankoval benzin který sice hořel ale nešlo nastartovat, auto jinak šlape jak hodinky,
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je to prostě sráč, což je všeobecně známo. Bohužel mecháni to vždy odserou za koncern, který to má na triku..Prodat , zahodit nebo zapálit. Zní to hrozně, ale má to v DNA. Mezi důchodci, kteří na tohle auto nalítli, je už dávno jen paskunda.. :(
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33956
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"] jardo soused vedle HTP 12V to měl jako firemní něco si platil a mohl používat pro vlastní potřebu, servis ve škodovce pak u mě,

auto odkoupil najeto asi 300000 jel v itálii do strašného kopce v hicu furt na jedničku a jak je vedle katu opanceřovaný svazek spekl se tam drát auto nepojízdné, spekl se drát 5V a 12V, v itálii chtěli za opravu 30000 já jen 1000

asi 320.OOO km se to potkalo skočil řetízek, nechal jsem spravit hlavu, dal nové rozvody má tam pomalu 400.000 a furt jezdí
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Kdykoliv přijde řeč na auta a někdo se zmíní o THP, je oheň na střeše, důchodci nadávají, jsou případy, že častěji jezdili s autem od servisu, když jejich THP tam bylo v opravě , než s ním. Mne naštěstí s tím moc neotravovali, což jsem rád, např. proti tomu Opel třívál byl proti tomu Mercedes. Myslím to první THP , na které přecházeli důchodci po š 105 ,a zůstávali věrní škodě..., často naposled...Já jezdil s broukem, kachnou, mini atd. atd. a to byl luxus, motory si zpívaly radostí , protože konstrukce byly chytré..Kdyby koncern vylepšil Felicii , tak bylo mnoho spokojených zákazníků a ne nasraných majitelů, kteří nechápali jak může motor sežrat vlastní katalyzátor a všem je to jedno..Já s tímhle vehiklem /v záruce/ jel jen jednou dál než k bráně a stačilo mě to..Také jich už moc nejezdí, zato Felicií , opravených, porezlých je pořád dost...Ale když to někomu v 21. století stačí... :o
P.S. když jsem opravoval Daihatsu Cuore , matku většiny tříválců světa do města, tak ten motor jel střelbu, že by spraskal mnohé 4válce dnešní doby a proto je THP pro mne vždy šok..Nějaký konstruktér -opilec to kreslil na záchodě..., když blil.. :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33956
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]
o mě zavadila další fábka HTP, diagnoza v jednom servisu motor KO je potřeba GO nebo jiný motor, šílená spotřeba oleje, furt se měnili svíčky, majitel zvažoval vrakec, cena opravy vysoká, je to tak pět měsíců,

viděl jsem bulky na zápalku tak jsem koupil nové, v paměti i bylo vynechávání zapalování některého válce, vyměnil olej za superturbo, motor jel jak raketa, žádný smrad z výfuku, dalo se jet i na slušnou spotřebu, minulý týden borec přijel a bral si litr oleje a motor prej OK

tak ten motor udělá i někdy opravárenskou radost, ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ale jasně, ty jsi mechán, který dokáže z polochcíplé kobyly dostat výkon unaveného hřebce..Pár takových jako jsi ty jsem poznal a mají můj obdiv, vždy si umí poradit..Já bych do toho raději kopl , protože bych žil ve stresu, že se ozve telefon a ozve se...tak už jsem dojel, auto zdechlo zrovna pod kopcem..Přijeďte pro mne... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20441
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jednou jsme to řešili na Roomsteru HTp, jeden z 20ti pokusů nestartovalo, laborACE S ČIDLY,TLAKY,KLAPKAMA...nakonec nová podávačka a pokoj, prostě jednou za čas se zprčila a netlačila...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33956
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já ten start slyšel jen jednou takový rozbublaný, i jakože náznak drobné střely do karbecu, to jsdem se k sousedovi nachodil, aby mi start předvedl, jak jsem přišel motor hned naskočil, bohužel když jsem to měl týden doma, každé ráno vag, tlak paliva na budíku ok, nic nenormálního drb a motor předl,

to mám ještě pasata TDi 1.9, tam sedí všechno na 100%, jak ucítí nulu tak startuje minutu, pokud mu pomůžeš nějaký sprejem nebo horovzduškou tak se start ještě zhorší, zavezl jsem kamarádovi co si s kařdým autem poradí za den nechápal (wallbash)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

roman1648 píše:Jednou jsme to řešili na Roomsteru HTp, jeden z 20ti pokusů nestartovalo, laborACE S ČIDLY,TLAKY,KLAPKAMA...nakonec nová podávačka a pokoj, prostě jednou za čas se zprčila a netlačila...
Já kdysi lehl pod auto, odpojil dráty z hlavního čerpadla , přehodil je, rotůrek skočil kus zpátky, kabel zase dal správně ,umělohmotná kolečka čerpadélka se srovnala a mohl jsem jet až do Afriky, ale nemohl jsem to chcípnout..muselo se to opakovat... :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33956
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"] mi jednou na nějaké yamaze najeto 900 km první majitel čerpadlo jelo pokud si zastavil konec dals proud a neroztočilo se až druhý den, nebo dát čerpadlo do ledničky, čerpadlo najeto pár hodin nové stálo raketu, :( staré se nikde na inzerátu nevyskytovalo,

koupil jsem kokakolu jeb ho tam zapl do rána a :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“