Stránka 2 z 2

Napsal: 17 čer 2020, 13:25
od MirekX
Přesně tak, co servisuju naftové O3, G7, atd po roce 2013 tak do 250 tis zatím vůbec nic, pouze kolem 200 zadní silentbloky předních ramen, dorazy tlumičů, brzdy. U nových motorů to chce často měnit chladící kapalinu jinak radiátor topení a vodní pumpa.

Napsal: 17 čer 2020, 20:43
od Biimbo
na tý vlečce odchází celkem tlumiče a pak se to chová trochu nejistě. Cca při 150-200 tis. Předky bývají v těchto km mastný ale fungují. Jediný co je na O3 taková vrozená vada, tak je že to trochu tancuje zleva doprava při konstatní rychlost,nejvíc je to znát na dálnici v tom 2m zůžení. Prý je to nějakým jiným uhlováním záklonu personu říkají ve škodovce. A je fakt že si člověk někdy říká jestli neumí řidit nebo co se děje,jestli fouká nebo co.

Napsal: 17 čer 2020, 21:44
od pavelvok
A z pohledu motorizace benzin / diesel? DPFko asi vsude stejny. Hledacku bude spis neco okolo 50 000km

Napsal: 18 čer 2020, 05:26
od MirekX
Pokud víc jezdíš tak bych šel do dieselu, DPF obvykle vydrží 300 tis a víc. Benzíny už taky nejsou úplně špatný ale počítej když se to dožije 200 tis a neumře třeba na prasklý píst tak by to chtělo shodit hlavu a dekarbonizaci.

Napsal: 19 čer 2020, 17:37
od borelli
Je nějaký rozdíl v odhlučnění u O3 u modelů Active / Ambition / Elegance / L&K a nebo je to všechno stejné ?

Napsal: 20 čer 2020, 07:36
od pavelvok
MirekX píše:Pokud víc jezdíš tak bych šel do dieselu, DPF obvykle vydrží 300 tis a víc. Benzíny už taky nejsou úplně špatný ale počítej když se to dožije 200 tis a neumře třeba na prasklý píst tak by to chtělo shodit hlavu a dekarbonizaci.
Co tak sleduju, tak benzin maji okolo 400t kc najezd okolo treba 15 000km.
Ale nafta prakticky nesehnatelna , ta zacina s najezdem 60 000km a rok 2016 ty benziny zase 2019 hodně velkej rozdíl

Napsal: 20 čer 2020, 08:40
od elkej
Moje osobní zkušenost přechodu z OI tdi na benzínovou OIII. Jednalo se 110kw jednačtyřku model 11/2015. Plusy nebudu vypisovat. Co mi ale trochu pokazilo pověst tohoto konkrétního auta, tak to bylo cukání studeného motoru.
Měl jsem ji dva roky, OI je stále doma...