oktavka 1.6 75kW kruzky

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

skusil som trox t50 a nepozdavalo sa mi ze tym chcem co i len povolovat tie skrutky
kluc som objednal zajtra ho mam stalo ma to 4e, tak preco nie, zajtra dokoncim rozborku a uvidim ze ako dalej
auto po zohriati dymilo ako avia uz, za studena to bolo este ok celkom
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

chlopi
objednavam ojnicne sruby
povodne co som sa dozistil by mali ist
m8x1x43 cislo 050 105 425 A
no su tu este
m8x1x44 045 105 425
kde v popise najdem kopu motorov dizlovych, benzinovych je tam aj tento
m8x1x44 028 105 425 N
tato jedina je odlisna a nema po celej dlzke zavit
myslim ze tato sa davala na rotacky

teda ta prostredna mi pride ako univerzalna na celu skalu motorov
od pdciek po CRka a benzinove mpi az tsi
alebo je lepsie ist tradicnym prelisom na srube poslednej?
to len taka perlicka na debatu :D
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

tak niesom velmi nadseny z toho ako to vyzera
na 3 piestoch zapecene stieracie kruzky, tam aj boli zadrbane ventily od oleja aj sviečky
na 1. valci to bolo ešte ok, a kruzok sa aj relativne volne hybal
boli tam 3 dielne stieracie
vo valci este vidno honovanie, a novy kruzok ma mat zamok 0,2-0,4mm a ma 0,3 az 0,35 cize to je este pekna hodnota
horsie je, ze asi na kazdej stene valca su skrabance (niekde jeden niekde 2), citelne iba nechtom aj to velmi slabo
cize to by asi este slo prehonovať
no takisto piesty nevyzeraju nejak extra v poriadku viď obrázky
červenou som vyznačil prasklinu, alebo čo to je
co stym dalej podla vas?
Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

z té fotky to teda není uplně patrný, jestli je to prasklina, jinak pokud by nebyla, tak mě se to nezdá tak hrozný, dal bych kruhy a tradáá, ty škrábance na pístu začisti
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

Obrázek
uz to vidno, nejako mi tie prve fotky zkomprimovalo alebo co

a pozeram teraz ako keby to tam bolo roztavene
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20222
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

neřešit, pořádně vyškábat drážky, nový kruhy a jedeš jak za mlada...
dělal jsem to mockrát, ještě i na feldách. i když písty vypadaly hrozně, pokaždý to jezdilo cajk a spotřeba oleje šla na minimum...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Přesně. tomu nic není, nedělej z toho Apolllo , ty písty právě mají krásně zachovánu povrchovou úpravu, drážky jsou krásné, to najede ještě jednou tolik. Co by za takové písty dalo TSI ....:)
nepropadat panice...
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

Ok diky za skusenosti.
Napisem potom ako si to sadlo
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Odpovědi: 0
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Hele kluci, jaký to má vložky (válce) Dnes jsem byl u kámoše a tenhle motor se tam válel bez palice ty vložky jsou asi zatavený v hliníku, nebo co to tak za nesmysl?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

taky bych ty písty neřešil, nic jim není, jinak na BSE je blok hliníkovej se zalitýma litinovejma vložkama, myslím, že je to spolehlivější a odolnější jak nikasil, zvlášť, když až tak nezáleží na váze
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20222
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Přesně tak, netřeba to dramatizovat... Takové Kolovrat....
suri
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2011, 17:32

Příspěvek od suri »

tomu nie je ani prd , teraz som robil Vitaru V6 kde boli stieráky zhorené načisto a dierky na odvod oleja po 8ks na pieste si nešiel vyvrtať ani krútením tenkým skrutkovačom ... nové kruhy a ide to ako zamlada...

pri majetnejších majiteľoch pri 1,4-1,6 niekedy nie sú nové piesty od veci , často stojí mahle piest aj s krúžkami 50eur kus a krúžky samotné 20eur... komu sa s tým nechce srať, škrabať a čistiť tak to rieši takto ...

netreba to veľmi prežívať ...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

´ Mě tohle zarazilo...., pokud se s tím nechce srať ,škrabať a čistit, tak koupit nové.. To už to došlo tak daleko, že než očistit dobrou součástku, tak raději koupit novou? To už všichni chodí jen v bílých pláštích? :?
nepropadat panice...
suri
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2011, 17:32

Příspěvek od suri »

skôr je to o tom že tie napríklad 1,4 majú chytené boky a potom poklepkávajú ... takže si musíš porátať či ti uspora 20eur za to stojí
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

ono to nieje celkom uspora 20 eur
mahle kruzky 40€
mahle piesty a kruzky 200€
neviem ake mate vy ceny, ale este som pozeral ze borsehung sada piestov je za 100€
kazdopadne uz to finisujem
piesty su v aute
dnes som doskladal hlavu, ze som sa stym sral doma
nove voditka, gufera, zabrusene ventily, zrovnana aj blok
bola to celkom piplačka
zajtra startujem, hadam sem uz nebudem pisat ohladom tohto auta (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“