Ford Transit 2.2 tdci 85kw SRFA 2011 Brať alebo Nebrať?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Podej si žádost o ozdravění fora a vyloučení všech živlů, kteří nemilují koncernové vozy, etalon to spolehlivosti a kvality a nemístnými poznámkami znevažují vládu jedné strany na tomto foru. Pro jiné tady není místo, soudruzi.Stačí okolkovat , zaslat příslušným orgánům a je to. Náš národ v tomhle má praxi..A ruma ušetříš, stejně by tě to štvalo jako pravého čehůna.. 

nepropadat panice...
Že vás tak Itálie prudí, možná by jste si mohli zamést před vlastním prahem, bývali jsme automobilový předvoj Evropy... Urážíme Italy , přitom jim nemůžeme čuchnout ani k zadku..Nebýt Němců, tak vyrábíme péráka v lepší verzi..Ale slintat, urážet, pomlouvat, to čehůnům vždycky šlo, vždy ti ostatní za vše mohli..Mám chuť tento národ nazvat přiléhavým názvem, ale nechci být sprostý, protože jsou zde i šikovní a skvělí lidé..Ale je jich evidentně málo , proti těm různým čehůnům -chytrákům, sebestředným ubožákům, a ignorantům nemají šanci. Nesnáším nespravedlnost , proto vždy obhajuji ty, kteří si odsudky nezaslouží. Co jsme si udělali, to máme, vytvořili jsme zde jen morální bahno, a urážíme všechny okolo, přitom žijeme z toho, co vytvořili jiní..I ta Itálie na nás platí, a tu tvojí Octu částečně zaplatili také oni...Člověk, který v sobě nemá pokoru je bezcenný.. 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
když už někdo hodí právem špínu na italský auto tak se chováš jako ten co hájí koncern. Já napsal jak vypadá naše Ducato po 70tis.km a k tomu napíšeš jen koncernový guru si chválí svoje. Motory se klukům vedou, nejsou úplně marný i když svolávaci akce se jim taky nevyhýbají ale to kolem je bída jako jinde třeba motory. A je zajímavý že na co se na motoru podíváš je od Bosche a drží. Co je jinde je made in Italy a forovina největší. Od rozpadajícího se znaku, pres praskající masky po forová zrcátka, upadlý výfuk po, utrhany silentbloky. A co je nejlepší, že spousta věcí se prodává jako komplet náhradní díl, takže zrcátko si musíš koupit celý nový za 7000, ne jen kryt jako jinde za 800. A ještě na něj čekáš týden. Jinak si 10% připlatis abys ho měl za tři dni. Když příbuznýmu upadl měsíc po záruce ABS kroužek a málem se zabil při brzdění v zatáčce a půl roku na to mu odešly budíky, říkáš si motor asi dobrý ale nemám se bát s tím někam vyrazit?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Já dávám přednost praskajícímu znaku nebo upadlému výfuku, než lehlému motoru, popřípadě jen zavřené pumpě H2O , nebo pumpě, kde jde voda do oleje. Tohle může vymyslet jen blbec. V dnešní době oprava motoru hraničí se sešrotováním, ale samozřejmě u koncernu než přijede odtah si můžeš pouštět obrázky , zatímco s Fiatem budeš jenom trochu hlučný, ale pojedeš dál. Líbí se mi upozornění výrobce /koncernu/- pokud se vám motor nějak rychle ohřívá , tak ihned zastavte, je nebezpečí, že můžete uvařit motor...V servisu po výměně pumpy H2O vyžadujte speciální chladicí kapalinu se zázračným komponentem, který příště možná zaručí, že clonka bude správně vykonávat svou funkci...Ó , jak hluboce jsem klesla byl výborný film , v koncernu by si jej měli pouštět, třeba je přejde ten konstrukční stres. A všimni si, že všechny novinky, které šly na světlo boží, tak Bosch vytvořil společně s Italy, protože měl záruku, že s nimi to bude fungovat a pak teprve to v D okoukali a pustili s velkou slávou do světa. Ať to bylo TDI, přimý vstřik nebo řazení pádly.. Dnes strčí do zadku koncern už i Dacie, o Renaultu nemluvě a škodovka v D je něco jako Dacie u nás..Jediné co mne na tomhle štve, že odpůrci Italů si tohle prostě nemohou přiznat.. Je to jako kdysi, jsi sparťan nebo slávista ..? Já přiznám komukoliv jeho zásluhy , bohužel u koncernu je pořád nevidím... 

nepropadat panice...
Nechci tady přilévat olej do ohně, ale nedávno jsem viděl novou firemní dodávku podniku Scuderia Praha s popiskama přes celý bok:
Scuderia Praha, Ferrari a Maserati, jediné oficiální prodejní a servisní zastoupení v ČR, nové vozy, ojeté vozy, půjčovna, autorizovaný servis, prodej doplňků dílů a příslušenství apod. Reklama jak vrata.
No a teď zkuste uhádnout, v jakém voze ti kluci v montérkách frčeli, i mě to posadilo na zadek
Scuderia Praha, Ferrari a Maserati, jediné oficiální prodejní a servisní zastoupení v ČR, nové vozy, ojeté vozy, půjčovna, autorizovaný servis, prodej doplňků dílů a příslušenství apod. Reklama jak vrata.
No a teď zkuste uhádnout, v jakém voze ti kluci v montérkách frčeli, i mě to posadilo na zadek

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
A když se v italském autě díky jejich super high tech zpracování a dohledu na kvalitu zabiješ, tak je ti ten jejich motor k víš čemu
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
No dnešní 2.3 je lepší volba než 2.0 od peugeot .Naši zákazníci hlavně říkaj že je mnohem tiší v kabině a renault má rejd jako stará vejtřaska v ppl to nikdo nechce že se nikde neotočej jinak motoricky jsou ok.většinu 1.6 od renault funguje taky nejčastěji řešíme prodřený hadice u trafica o saharu nebo rozcupovanou hadici od turba.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
Proto odchází poloosy kvůli rejdu 
A ještě jestli má škodovka v Německu podle Jericha pověst jako Dácie v Čechách, tak to není tak špatný. Levný, jednoduchý, celkem spolehlivý auto. Zato Fiat se jim tam moc nepáčí. Jen jejich motor v Opelu.

A ještě jestli má škodovka v Německu podle Jericha pověst jako Dácie v Čechách, tak to není tak špatný. Levný, jednoduchý, celkem spolehlivý auto. Zato Fiat se jim tam moc nepáčí. Jen jejich motor v Opelu.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
No já tuhle koukal na Opela se siluetou Brava a mít motor od Fiata, tak bych ho mohl. Fiat dodává více firem, Suzuki apod. a mnozí majtelé to ani neví, protože firmy to maskují, aby se mohli chlubit, jaký držák motor mají kapotou. Koncern by měl odpískat jejich vývojovou motorovou divizi pro osobní auta, ušetřil by a postupně by se mnohé naučil. Ale třeba teď, když obměňují vedení, tak třeba nastane změna... Já se budu těžko loučit s motorem, kde není třeba měnit pumpu H2O, vačky jsou doživotní, hydra také , jen sem tam rozvodový řemen..Abych přešaltoval na modernu a místo jiné práce opravoval vlastní vůz,to není pro mne.Mnozí mecháni ala koncern by zkrachovali přejít na italské motory.. .Ale třeba mne to nemine a budu muset přejít na vylepšený "můj" motor, ale už s cívkami v hlavě a jinými výmysly poplatné moderní době..Starý pes nerad leze do něčeho, co má již jiná hlediska spolehlivosti , než byl zvyklý.. 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
Nezkrachovali, dělali by jiné věci které se zase na koncernech nedělají. Zkrachovali by teď, protože ty auta skoro nejezdí, takže nikdo neví co je to za brak. Konkrétně 1.6 tdi až na vstřiky a egr, a 2.0 tdi až na EGR, je nejlepší co se dá pořídit. A navíc v pořádných kastlích, ne v těch italských konzervách. Ja neobhajuji koncern, jen mi je za jízdy v něm mnohem příjemnější než nějaká Chroma nebo Punto. Ve spolehlivosti mě nikdy nezklamal i na hranici 400tis km a to jsem měl ty dle tvého názoru hodně problémové motory. Momentálně nemám ani jeden vw. To co jsem dělal na Ducatu po 70tis, jsem nedělal u koncernu ani po 350tis. Jasný, dodávka vs. osobák ale za mě zklamání.
Možná i Italové mají stejné zkušenosti, tak ty auta nevidíš ani u záchranných složek, taxikářů, policajtů (na pár výjimek) ale ani u domácích.
Možná i Italové mají stejné zkušenosti, tak ty auta nevidíš ani u záchranných složek, taxikářů, policajtů (na pár výjimek) ale ani u domácích.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Toto je presne pravda, tiež máme 2,3 DUCATO a okrem motoru sa tam všecko sere doradu, z elektriky tam pomaly už nić nefunguje.Biimbo píše:Dyť se na Ducatu sere všechno 😀 máme třílitra a to je jiná píseň oproti 2.3. Ale na co kolem se podíváš to je problém. Od spojky, převodovky, tlumičů, přes čepy ,po elektriku. A že výfuk je po 5 létech upadne, to mi nepřijde normální. Starter 70tiskm KO sotva točí. Co je gumové, je spuchrelé.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Máte nadpřirozené schopnosti najíždět obrovské porce km bez závady, zatímco ostatní pořád s něčím otravují. Možná by jste měli založit firmu, JAK JEZDIT S KONCERNEM BEZ PORUCHY A NAJET MIN. PŮL MEGA..Asi ten talent nemám, už dávno u koncernu nepřidávám plyn a nepředjíždím,protože nejen že nerad jezdím v nouzáku,ale nechci ohrozit ostatní , když u blafáku naložím, a on se z toho po.ere. Možná by jste si mohli přečíst kolonku koncern udržba a opravy..Chápejte lidi, kteří si tu kraksnu musí dát do servisu , oni nejsou pořád v montérkách a nenosí si díly z práce, mechán v servisu jim řekne, z toho si nic nedělejte, TO JE NORMÁLNÍ a pověst koncernu zachrání tím, že to svede na to, že to má hodně namleto.. U Fiata tohle nejde, protože ten přeci po záruce lehne...Mnoho štěstí..
P.S. a když už najíždíte ty miliony km, aspoň nepřekážejte, traktory na silnici nemají co dělat..
P.S. a když už najíždíte ty miliony km, aspoň nepřekážejte, traktory na silnici nemají co dělat..

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
Ty neumíš nijak reagovat na to, že někdo napíše reálnou zkušenost s Italem a nechceš si připustit že by mohlo být něco jinak. Pořád žiješ u svého a 20let zpět. Kup si nový tipo, jezdi 30-40 ročně a pak pověz co si všechno měnil. Nebo ideálně to dej do rukou řidičům operativních leasingu kterým 50% Octavii prošlo navíc s autorizovaným servisem kde se to šidí pořád stejně a pak se ukáže že to není tak růžový.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI