Stránka 2 z 2

Napsal: 02 srp 2020, 16:57
od zelyvel
mám, ale ta druhá je ještě menší (navazuje číselně na tu první větší), 120 pinů tam určitě nemám, myslím, že poslední pin je něco kolem 80. Doufám že se bavíme o svorkovnici přímo na jednotce a není tu ještě jiná o které nevím.

Napsal: 02 srp 2020, 21:31
od zelyvel
mám tam jen 80 pinů a konektory a řj vypadají takto:ObrázekObrázek

jaký pin mám tedy proměřit na napájení? Snažím se něco vyčíst ze schémat ale moc moudrý z toho nejsem :?

jinak řídící jednotka je tam 038 906 018 BT.

a ještě jsem teď zjistil, že když ručně zmáčknu kotvičku na relé 109 při vypnutém klíčku, slyším jak se čerpadlo nastaví - ale opět ne vždy, jen někdy (1 z 10), stejně jako při zapínání klíčku třeba.

Napsal: 02 srp 2020, 22:02
od Tomas.cz
No, když vidím jak jednotka zoxidovaná zvenku, aby nebyla chyba v ní.
Konektory jsou sice sůché, ale neteče plastama pod stěračema zbytečně na jednotku?

Napsal: 02 srp 2020, 22:08
od adrian_B
Není to chipnute alebo nejaka úprava flash pamäte? Teplý štart a podobne... Tie jednotky sú pajkovacie a pár som ich už letoval po "upravcoch" čo nevedia letovať. Chyba sa prejavuje podobne... Auto hocikedy chcipne, nejde naštartovať, nedá sa spojiť s jednotkou ;)

Napsal: 02 srp 2020, 22:55
od zelyvel
jednotka je zoxidovaná a to už je relativně očištěná, předtím to bylo peklo. Ale konektory jsou opravdu čisté a suché. Snad tam neteče, kanálky by měly být čisté... řj to klidně může být, ale potřeboval bych tedy nějak proměřit jestli do ní teče proud, když evidentně pak z ní už nic neteče, ale který je ten správný pin :? odkud by ten proud měl jít, z relé 109?

ŘJ je alespoň za mě určitě origoš, mám jí venku poprvé a měla by to být čistá série. Jak jsem psal, auto už mám dost dlouho...

Napsal: 02 srp 2020, 23:17
od Fantik
Otevři jednotku jak ti radí adrian_B a bude jasno jestli se v ní někdo vrtal a jestli je to zdroj tvojeho problému.

Napsal: 03 srp 2020, 06:19
od hansdob
Obrázek

Napsal: 03 srp 2020, 06:21
od hansdob
Obrázek

Napsal: 03 srp 2020, 07:45
od zelyvel
díky moc, chápu to správně, že mě zajímá především proud na pinu 42? nebo i 34 a 17?

Napsal: 03 srp 2020, 11:26
od slovacek.milos
řj motoru ti přes pin 42 ovládá relé 92 a to relátko je jen na žhaviče bez toho nastartuješ

Napsal: 03 srp 2020, 13:36
od zelyvel
teď jsem při zapnutém klíčku proměřil všechny piny na (do řj NEzapojeného konektoru) a napětí mám na pinech 9, 17, 19, 21, 33.

řj jsem rozebral a pohledově to nevypadá na jakýkoliv předchozí zásah.

díky

Napsal: 05 srp 2020, 07:06
od zelyvel
tak napětí na pinech je evidentně správně, protože jsem si půjčil stejnou řj od kamaráda a s ní vše funguje perfektně. čili řj na výměnu.

děkuji všem za rady