Nieco chapes spravne: cim vyssie otacky motora tym viac vzduchu do motora, je to ale nelinearna funkcia, cize 2x vyssie otacky ale iba 1.7x viac vzduchu, lebo nestaci natiect do motorachosepm píše:tady si troufam nesouhlasit...tvá teorie je špatná...sice u váhy máš nějaké číslo a hodnotu mg/str...sky59 píše: ono voci 3600ot a plnemu vykonu to az tak vela zase nie je, pretoze pri malych ot ma omnoho vyssie plnenie vzduchu do motora, je to celkom realisticke cislo
pokud ale víš, na jakým principu funguje MAF fyzicky, je přece jasné, že cim vyšší hodnota ot/min tim vyšší hodnota na MAF...bez vyjímky! (neexistuje že ve volnoběhu bude někdy vyšší hodnota, než v jakemkoli jinem řežimu.)
EGR mužeš vypustit, je zaslepený a správně by mel i funkční byt ideálně po celý log zavřený...
Tu sa ale mylis:
V logu je maf prepocitany na stroke, cize kolko voslo do valca a teda cim vyssie otacky tym menej stihne natiect vzduchu do valca

