B7 2.0 TDI 130kw rok 2013, trepe se motor, spatne starty...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20306
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, to by si je musel poznačit že (crazy)
Neřeš blbiny na tom nakódování nic není když to zvládne takovej diagnostickej analfabet jako já ;)
Starý kódy jsou ti k ničemu protože po repasu nebo otestování ti vygeneruje mašina nový kódy který musíš pak zapsat do jednotky
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Ptam se jen proto, ze jsem CR vstrik nikdy nemenil, nechci to
posrat hned napoprve. Nejsem mechanik, jen do toho vrtam, je to bratrancovo auto
. Tak diky za info. ;)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Vyměň i ta gufera ve ventildeklu...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20306
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Přesně tak když jsou vstriky venku
Jen dej bacha když je budeš vyloupavat ať ti ta pružina z gufera nepadne dovnitř některá
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Super. Diky
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Ja vytahnout ten zalomeny sroub? Dotahoval to pry na moment a jeblo to. Takze kupit radeji oba dva nove srouby,ze? A jaky je moment? On mi nerekl, kolik tam nastavil, tak metusim.


Obrázek
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Koukám, že při neděli bude veselo, ten momeňták na fotce je dobrej, na moment to bylo ale neví jakej, a navíc na použitým šroubu ...
Doprdele chlapi, smějeme se občas těm kdo se tím živí a tápou, a sami si dopředu info nezjistíme a pustíme se do operace ...
To se do toho vrhnul bratranec sám nebo koho jsi k tomu pustil???
Jsem zvědav, jak vyřešíte vytáhnutí, ten zalomený kus pěkně hluboko bude jistě kouslý když to prdlo ... Bez sundání víka hlavy se neobejdeš a pak se uvidí.
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Vcera mu dosly vstriky po 17 ti dnech, bratranek je vyuceny opravar zemedelskych stroju, Passat asi neni zemedelsky stroj. Nemel ani jove srouby, rekl bych dle fota, ze i ten druhy je na zacatku natazeny...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Tak moment měl prý 20nm... koukal jsem, že by měl být ale 8nm+270st, ne?
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20306
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak to jednoduše zmrdal, jinak se to nedá rict
Trn šroub jak je natazenej tak se dole opřel a jak to tahal furt dal urval to
Nový šrouby jsou základ starý jsou natažený klidně o 5,6mm i vic
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Tak hodka a pul v prdeli, ale povedlo se... Takze plati tedy 8nm a 270st?

Obrázek
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Pěkný, tak to bylo ještě v klidu :)

Jinak při 20Nm by to asi neprdlo :D Na těch 270st tedy 3/4 otáčky se přišlo kde?

Tabulky říkaj 8-9Nm a pak už jen 180st - 1/2 otáčky ;) Takže už víme, proč se mrchy natahujou a praskaj ... :D
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Diky moc, no nevim, nekde jsem cetl 8nm a 270st, tak tedy dam jen 180st. Zitra mu to doskladam, treba to pojede :)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od auto-point »

utahuj s citem, když ti šroub řekne dost nervi ho dál.
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Jasny, tatka mi vzdycky rikaval, "nezarve silny, ale hlupy".... Ale ja jsem v klidu od doby, co jsem si kupil momentaky...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“