No, to by si je musel poznačit že
Neřeš blbiny na tom nakódování nic není když to zvládne takovej diagnostickej analfabet jako já
Starý kódy jsou ti k ničemu protože po repasu nebo otestování ti vygeneruje mašina nový kódy který musíš pak zapsat do jednotky
Ptam se jen proto, ze jsem CR vstrik nikdy nemenil, nechci to
posrat hned napoprve. Nejsem mechanik, jen do toho vrtam, je to bratrancovo auto
. Tak diky za info.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
Ja vytahnout ten zalomeny sroub? Dotahoval to pry na moment a jeblo to. Takze kupit radeji oba dva nove srouby,ze? A jaky je moment? On mi nerekl, kolik tam nastavil, tak metusim.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
Koukám, že při neděli bude veselo, ten momeňták na fotce je dobrej, na moment to bylo ale neví jakej, a navíc na použitým šroubu ...
Doprdele chlapi, smějeme se občas těm kdo se tím živí a tápou, a sami si dopředu info nezjistíme a pustíme se do operace ... To se do toho vrhnul bratranec sám nebo koho jsi k tomu pustil???
Jsem zvědav, jak vyřešíte vytáhnutí, ten zalomený kus pěkně hluboko bude jistě kouslý když to prdlo ... Bez sundání víka hlavy se neobejdeš a pak se uvidí.
Vcera mu dosly vstriky po 17 ti dnech, bratranek je vyuceny opravar zemedelskych stroju, Passat asi neni zemedelsky stroj. Nemel ani jove srouby, rekl bych dle fota, ze i ten druhy je na zacatku natazeny...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
Tak to jednoduše zmrdal, jinak se to nedá rict
Trn šroub jak je natazenej tak se dole opřel a jak to tahal furt dal urval to
Nový šrouby jsou základ starý jsou natažený klidně o 5,6mm i vic