Stránka 2 z 4

Napsal: 22 lis 2020, 20:18
od tomxass
Obrázek

Nechcem rypat, ale pise na nich MADE IN CZECH REPUBLIC (LOL) (LOL)

Letne MADE IN GERMANY su uzasne :-D :-D :-D

No nic skusime ich prehodit vzadu na diskoch, ak to nepomoze posuniem to na nejaku feliciu (wallbash) (wallbash)

Napsal: 22 lis 2020, 20:34
od favo
Mám Continentaly TS860 vzadu taky a žádný problém s hlukem u nich nepozoruji.
Na předek jsem dal letos Michelin Alpin 6, ale ty contíky byly jak nový tak mi bylo líto je vyhodit jen proto, že chci zkusit Micheliny, tak jsem je dal dozadu a žádný problém.

Napsal: 22 lis 2020, 20:55
od tomxass
Minulu sezonu som s nimi bol maximalne spokojny...
Tuto uz od prehodenia pocujem nejaky problem...

Napsal: 22 lis 2020, 23:56
od frantisek28
tomxass píše:
Nechcem rypat, ale pise na nich MADE IN CZECH REPUBLIC (LOL) (LOL)
Letne MADE IN GERMANY su uzasne :-D :-D :-D
Mal som Barum 225/55 R17 a made in Germany a nemyslim, ze by boli ine, keby boli vyrobene v CR. Za mna boli v tom rozmere vyborne, aj dlho vydrzali. Teraz Polaris 5 uz mi nepride tak dobry… Ale ten mam v inom rozmere, a tam moze byt zas rozdiel…
Obrázek

A mal si dat fotku tej zadnej pneu.
Myslim, ze ich mas pilovito opotrebene. Co to je, si najdes…

Napsal: 23 lis 2020, 08:13
od tomxass
No pílka po 4500km mi príde dosť skoro, ale skúsim dnes sfotit zadné guny...

Napsal: 23 lis 2020, 09:55
od roman1648
Conti Made in CZ seká normálně Barumka v Otrokovicích ale v tom problém nebude,kdyby to byly nějaké levné číny tak jo ale u Conti jsem se s tím nikdy nesetkal a to mi pneu prošlo rukama tisíce i dodávkových,nákladních...
Jednou se mi na služební OII doskákaly předky ale to díky špatným tlumičům,v tahu to pak dokázalo rozvibrovat celý auto

Napsal: 23 lis 2020, 14:39
od tomxass
Bol som v pneuservise.
Loziska su OK.
Hluk sposobuju zadne gumy, su oskakane z vnutornej strany.
Auto malo geometriu pri prezuti a 500km pred vyzutim minulu sezonu.
TUto sezonu bola takisto nanovo geo pred prezutim.
Zadna naprava komplet vsetko nove, vratane tlmicov, silentlbloky, ramena, tycky, dorazy....
Riesenie je vymena pneumatik, nepomoze im uz nic.
Bud 2 nove Conti, alebo 4 ine, uz ani neviem co robit...

Napsal: 23 lis 2020, 18:56
od uiqjirka
Conti to nejlepsi a na pohodu, problem je vzdy v aute, prase jizda, tlumice a jine činitele.

Napsal: 23 lis 2020, 19:49
od martinsidlo
Tak ty zadní dopředu a obráceně a hned víš. Zimní gumy jsou vždy hlučnější díky vzorku.

Napsal: 24 lis 2020, 07:44
od Biimbo
některý letní conti měly problém s kostrou a blbě se sjížděly. Zpětnou vazbou to už před létem došlo do otrokovic a měly předělat kostry aby se to už nestávalo. Jakých koster se to týkalo nevím. Ale zimních (prý) ne. Prý raději v závorce, protože málokdo dneska říká pravdu když něco zesere. Já měl problém s hučením na OII, když byly kola do A. Ale dokud se nehráblo asi ve 300 tis na geo, tak to bylo pohodě. Pak seřídili co šlo, ale u 4x4 se nedostali na horní excentry a udělali jen spodek a od tý doby nastali problémy. Ať to byl barum letní, nebo uniroyal a sava zimní.

Napsal: 24 lis 2020, 07:49
od roman1648
No, u OII s tím zpravidla nejde pohnout,musí se to uřezat,nový silentbloky,excentry a pak seřídit,to se nikomu nechce a pak to tak vypadá...

Napsal: 24 lis 2020, 18:50
od Richi
tomxass píše:Zadna naprava komplet vsetko nove, vratane tlmicov, silentlbloky, ramena, tycky, dorazy....
Jo, tuhle kravinu jsem předloni udělal taky. Od té doby na hovno.

Byl jsem blbej a naivní, když jsem si myslel, že tomu dám po tolika letech a km servis a bude to paráda. Stará náprava měla gumy v silentech tvrdý a hliník nafouklý, ale drželo všechno. Excentry zarezlý, ale sbíhavost a odklony OK. Žádný sjíždění pneumatik.
Teď silenbloky nedrží, kolem excentrů pořád ustupují a odklony + sbíhavost pořád na hovno. Nejprve rozházené po pár stovkách km, později samozřejmě pomaleji až po několika tisících resp. desetitisících km, ale pořád abys to hlídal kdy už je to mimo toleranci.
Už bych to chtěl mít ve stavu, jako byla ta stará náprava a brzo to snad už bude. :)

Samozřejmě, že to je smetené z vnitřní strany. Taky jsem takhle popravil několik pneumatik.
Vůbec se do zadní nápravy nesrat když to není nutný, protože ty šunty Lemförder a Moog nic nevydrží.

Napsal: 24 lis 2020, 20:32
od tomxass
Ahoj dobrá uvaha.
Ale neverím v ňu.
Geometriu robím 3-4x za rok.
A hlavne letné pneu som mal tento rok nové.
225/45 R17 Continental Premium Contact 6 a sú zjazdene ukážkovo rovnomerne aj na náprave minimálne rozdiely v hĺbke.
Neviem no.
Riešenie je prehodiť na zadku ľavú a pravú na disku.
Meral som ich majú 8mm tak snáď sa to samo poriesi.
Ak nie idú do sveta po sezóne, budúci rok dám R18 letné a dám aj zimné, mam ich v TP a hlavne letné 17 sa zjazdili krásne 16 nahovno

Napsal: 24 lis 2020, 23:19
od Biimbo
Pokud je geo 100% dobrá, tak je to kostrou pneumatiky. Prostě se to deformuje v tomhle zatíženém místě a sjíždí.

Napsal: 25 lis 2020, 07:56
od mirek999
Geometrie 3-4x do roka? :o Možná by to chtělo změnit servis. Mám O2 2 roky a nedělal jsem na ní ještě ani jednou geometrii a všechny pneu jsou rovnoměrně sjeté, auto neplave a jede rovně. Auto má momentálně najeto cca 272 tis.