Prave ze neni!!! Stejne jako poloha svicky u FSI, kodovani baterie atd... Pak to nema vypadat jak to vypada, hlavne ze se nadava jake to jsou mrdky ale ono to je hodne o neznalosti mechanikutiguan2 píše:Vždyt je to blbost.....ma to rail(zasobnik paliva a tam je stalý tlak)
2.0TDi CR CFFB časování commonrail čerpadla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Ja netvrdim že to tak dělám, jen říkam že to není zas tak haklivý. Ty super mechanikuváha píše:Prave ze neni!!! Stejne jako poloha svicky u FSI, kodovani baterie atd... Pak to nema vypadat jak to vypada, hlavne ze se nadava jake to jsou mrdky ale ono to je hodne o neznalosti mechanikutiguan2 píše:Vždyt je to blbost.....ma to rail(zasobnik paliva a tam je stalý tlak)
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Audi Q5 2021 140kw-manuál
Audi Q5 2021 140kw-manuál
tiguan2 píše:Ja netvrdim že to tak dělám, jen říkam že to není zas tak haklivý. Ty super mechanikuváha píše:Prave ze neni!!! Stejne jako poloha svicky u FSI, kodovani baterie atd... Pak to nema vypadat jak to vypada, hlavne ze se nadava jake to jsou mrdky ale ono to je hodne o neznalosti mechanikutiguan2 píše:Vždyt je to blbost.....ma to rail(zasobnik paliva a tam je stalý tlak)
ale je

"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Kamoš na servise riešili nejakeho novšieho forda a problem bol že ve vysokých otáčkach treba pri predíždaný motor škubel a bylo to špatným nastavením čerpadla pri rozvodoch.Ja s tým skusenosti nemám snažim sa vždy založit na prípravky ale u novších CR čerpadel kde sa šetrí na materialy a črevach bych temu aj veril že čerpadlo može mat nejake mrtve body počas otáčky a musi tam byt synchronizácia s vstrekovacím systemom
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Lebo som usudil ze sa nejdem rozculovat a veci na ktore museli ludia..ktorí tomu fakt rozumeju prist svojou tvrdou drinou a zabitými hodinami výskumu..tu nebudem postovat zadarmo a ešte takým čo si myslia ze su to kraviny.váha píše:Proc vidim ve dvou oknech jiny prispevek?ale je Mrknut? To len tomu absolutne nerozumies, v zivote si nestudoval a neriešil princípy CR systémov...nepoznáš pomery a množstvá s akými to pracuje. Tak si mylíš, že tlak v CR systéme je taký ako ti píše diagnostika keď sa na to pozeráš.....je tam predsa rail v ktorom je zásoba na horšie časy..a celé je to vlastne uplne jednoduchy system jak u MPi....
Máte velmi velmi daleko od toho, CR systém je dynamický...tlak v nom má daleko od stability. Do určitej hranice to nespôsobuje žiadne "viditelne" a jednotkou zachytitelne problemy Smile Avšak pokial sa jemná rovnováha prietoku a tlaku poruší... papa Smile začína to... potom vymenite cerpadlo, vstrekovace a polovicu motora...a ono to stale nejde...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
A co změna doby vstřiku? Vždyť předvstřik se mění a to docela dost,dál i potřeba množství nafty při změně doby vstřiku a změně tlaku v railu. Vždyť tam ta křehká rovnováha snad ani nejde dodržet. Další věc je natažení řemene,to udělá taky hodně...
Netvrdím že nemáš pravdu, svoji logiku to má,ale jak jsem psal. Nikdy s ničím nebyly problémy.
Netvrdím že nemáš pravdu, svoji logiku to má,ale jak jsem psal. Nikdy s ničím nebyly problémy.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
pretoze sa to tyka len obmedzeneho mnozstva cerpadiel
su systémy...a sú systémy.... to že je to CR neznamená že je to všetko rovnaké, vzhladom na nutnosť znižovania emisii sa hlada v motore priestor na zniženie trenia, záťaže...a tak sa systémy dimenzujú len na taký výkon..aký je reálne potrebný a neostávajú "nevyužité prostriedky" toho daného systému.
Následne pokial dôjde k vyššiemu opotrebeniu alebo v zlom postupe montáže/nastavení....kde by sa v predošlých systémoch nič nestalo..lebo by sa využila časť naddimenzovanej kapacity...tu dôjde k poruchám...
amen

Následne pokial dôjde k vyššiemu opotrebeniu alebo v zlom postupe montáže/nastavení....kde by sa v predošlých systémoch nič nestalo..lebo by sa využila časť naddimenzovanej kapacity...tu dôjde k poruchám...
amen
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
rehak6co- děkuji Ti za tu otázku, velmi zajímavé čtení, které rozhoupalo i experty aby nám objasnili vlastně" triviální"problém, který vlastně pro mnohé problémem nebyl. Osobně mám zato, že si člověk má usnadnit případné problémy a nedostak znalostí tím, že dodržuje TECHNOLOGICKOU KÁZEŇ, kterou předepisuje výrobce. Měl by mít vždy na paměti, že vlastní inovace může narazit..A chápu mechány, kteří takhle uvažovali, já byl mezi nimi, protože co má nějaké pitomé čerpadlo, KTERÉ JEN VYTVÁŘÍ TLAK, který kumuluje zásobník mít nějakou aretační POLOHU ? 

nepropadat panice...
rehak6co- děkuji Ti za tu otázku, velmi zajímavé čtení, které rozhoupalo i experty aby nám objasnili vlastně" triviální"problém, který vlastně pro mnohé problémem nebyl. Osobně mám zato, že si člověk má usnadnit případné problémy a nedostatek znalostí tím, že dodržuje TECHNOLOGICKOU KÁZEŇ, kterou předepisuje výrobce. Měl by mít vždy na paměti, že vlastní inovace může narazit..A chápu mechány, kteří takhle uvažovali, já byl mezi nimi, protože co má nějaké pitomé čerpadlo, KTERÉ JEN VYTVÁŘÍ TLAK, který kumuluje zásobník mít nějakou aretační POLOHU ? 

nepropadat panice...
Hlavně si je potřeba uvědomit že stlačuješ kapalinu a výkon čerpadla se reguluje dávkovacím ventilem takže pokud se sejde vstřik kterej není v kondici a není při tom i nárust tlaku od čerpadla tak to může vyhodnotit jako ubytek tlaku a vyhodí chybu.To že to v bloku hodnot není vidět neznamená že to nevidí jednotka její vzorkovací frekvence je jiná než pro komunikaci diag.Až bude stejná nebude potřeba osciloskop.
nové motory pracujú s minimálnym prebytkom mnozštva paliva! ak by ste mali rail zásobník, ktorý má 3-4x vacsi objem ako teraz...tento problem by nebol pretoze pokles tlaku by sa pokryl objemom v zasobniku.
Bohuzial dnes pojem "nad-dimenzovanie" inžinierom nič nehovorí a systém sa robí len na potrebnú kapacitu.
Viď mazanie motorov 2.0tdi CR uz od zaciatku
Robili sme mnoho aút kde po jemnom opotrebeni motora už nevyjde test tlaku oleja podla ELSA...pretože máte 2 okruhy, regulované...a vyrábajú len nevyhnuntý prietok....akonáhle motor niekde jemne stráca tlak..objem nedostačuje.... amen 
Bohuzial dnes pojem "nad-dimenzovanie" inžinierom nič nehovorí a systém sa robí len na potrebnú kapacitu.
Viď mazanie motorov 2.0tdi CR uz od zaciatku


"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke