2.0TDi CR CFFB časování commonrail čerpadla

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

tiguan2 píše:Vždyt je to blbost.....ma to rail(zasobnik paliva a tam je stalý tlak)
Prave ze neni!!! Stejne jako poloha svicky u FSI, kodovani baterie atd... Pak to nema vypadat jak to vypada, hlavne ze se nadava jake to jsou mrdky ale ono to je hodne o neznalosti mechaniku
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 869
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

váha píše:
tiguan2 píše:Vždyt je to blbost.....ma to rail(zasobnik paliva a tam je stalý tlak)
Prave ze neni!!! Stejne jako poloha svicky u FSI, kodovani baterie atd... Pak to nema vypadat jak to vypada, hlavne ze se nadava jake to jsou mrdky ale ono to je hodne o neznalosti mechaniku
Ja netvrdim že to tak dělám, jen říkam že to není zas tak haklivý. Ty super mechaniku
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Audi Q5 2021 140kw-manuál
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tiguan2 píše:
váha píše:
tiguan2 píše:Vždyt je to blbost.....ma to rail(zasobnik paliva a tam je stalý tlak)
Prave ze neni!!! Stejne jako poloha svicky u FSI, kodovani baterie atd... Pak to nema vypadat jak to vypada, hlavne ze se nadava jake to jsou mrdky ale ono to je hodne o neznalosti mechaniku
Ja netvrdim že to tak dělám, jen říkam že to není zas tak haklivý. Ty super mechaniku

ale je ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5781
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Kamoš na servise riešili nejakeho novšieho forda a problem bol že ve vysokých otáčkach treba pri predíždaný motor škubel a bylo to špatným nastavením čerpadla pri rozvodoch.Ja s tým skusenosti nemám snažim sa vždy založit na prípravky ale u novších CR čerpadel kde sa šetrí na materialy a črevach bych temu aj veril že čerpadlo može mat nejake mrtve body počas otáčky a musi tam byt synchronizácia s vstrekovacím systemom
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Proc vidim ve dvou oknech jiny prispevek? (LOL)
Naposledy upravil(a) váha dne 31 pro 2020, 19:51, celkem upraveno 1 x.
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

váha píše:
ale je Mrknut? To len tomu absolutne nerozumies, v zivote si nestudoval a neriešil princípy CR systémov...nepoznáš pomery a množstvá s akými to pracuje. Tak si mylíš, že tlak v CR systéme je taký ako ti píše diagnostika keď sa na to pozeráš.....je tam predsa rail v ktorom je zásoba na horšie časy..a celé je to vlastne uplne jednoduchy system jak u MPi....

Máte velmi velmi daleko od toho, CR systém je dynamický...tlak v nom má daleko od stability. Do určitej hranice to nespôsobuje žiadne "viditelne" a jednotkou zachytitelne problemy Smile Avšak pokial sa jemná rovnováha prietoku a tlaku poruší... papa Smile začína to... potom vymenite cerpadlo, vstrekovace a polovicu motora...a ono to stale nejde...
Proc vidim ve dvou oknech jiny prispevek? (LOL)
Lebo som usudil ze sa nejdem rozculovat a veci na ktore museli ludia..ktorí tomu fakt rozumeju prist svojou tvrdou drinou a zabitými hodinami výskumu..tu nebudem postovat zadarmo a ešte takým čo si myslia ze su to kraviny.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3805
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

A co změna doby vstřiku? Vždyť předvstřik se mění a to docela dost,dál i potřeba množství nafty při změně doby vstřiku a změně tlaku v railu. Vždyť tam ta křehká rovnováha snad ani nejde dodržet. Další věc je natažení řemene,to udělá taky hodně...
Netvrdím že nemáš pravdu, svoji logiku to má,ale jak jsem psal. Nikdy s ničím nebyly problémy.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

pretoze sa to tyka len obmedzeneho mnozstva cerpadiel ;) su systémy...a sú systémy.... to že je to CR neznamená že je to všetko rovnaké, vzhladom na nutnosť znižovania emisii sa hlada v motore priestor na zniženie trenia, záťaže...a tak sa systémy dimenzujú len na taký výkon..aký je reálne potrebný a neostávajú "nevyužité prostriedky" toho daného systému.

Následne pokial dôjde k vyššiemu opotrebeniu alebo v zlom postupe montáže/nastavení....kde by sa v predošlých systémoch nič nestalo..lebo by sa využila časť naddimenzovanej kapacity...tu dôjde k poruchám...

amen
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

rehak6co- děkuji Ti za tu otázku, velmi zajímavé čtení, které rozhoupalo i experty aby nám objasnili vlastně" triviální"problém, který vlastně pro mnohé problémem nebyl. Osobně mám zato, že si člověk má usnadnit případné problémy a nedostak znalostí tím, že dodržuje TECHNOLOGICKOU KÁZEŇ, kterou předepisuje výrobce. Měl by mít vždy na paměti, že vlastní inovace může narazit..A chápu mechány, kteří takhle uvažovali, já byl mezi nimi, protože co má nějaké pitomé čerpadlo, KTERÉ JEN VYTVÁŘÍ TLAK, který kumuluje zásobník mít nějakou aretační POLOHU ? :)
nepropadat panice...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

rehak6co- děkuji Ti za tu otázku, velmi zajímavé čtení, které rozhoupalo i experty aby nám objasnili vlastně" triviální"problém, který vlastně pro mnohé problémem nebyl. Osobně mám zato, že si člověk má usnadnit případné problémy a nedostatek znalostí tím, že dodržuje TECHNOLOGICKOU KÁZEŇ, kterou předepisuje výrobce. Měl by mít vždy na paměti, že vlastní inovace může narazit..A chápu mechány, kteří takhle uvažovali, já byl mezi nimi, protože co má nějaké pitomé čerpadlo, KTERÉ JEN VYTVÁŘÍ TLAK, který kumuluje zásobník mít nějakou aretační POLOHU ? :)
nepropadat panice...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Hlavně si je potřeba uvědomit že stlačuješ kapalinu a výkon čerpadla se reguluje dávkovacím ventilem takže pokud se sejde vstřik kterej není v kondici a není při tom i nárust tlaku od čerpadla tak to může vyhodnotit jako ubytek tlaku a vyhodí chybu.To že to v bloku hodnot není vidět neznamená že to nevidí jednotka její vzorkovací frekvence je jiná než pro komunikaci diag.Až bude stejná nebude potřeba osciloskop.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nové motory pracujú s minimálnym prebytkom mnozštva paliva! ak by ste mali rail zásobník, ktorý má 3-4x vacsi objem ako teraz...tento problem by nebol pretoze pokles tlaku by sa pokryl objemom v zasobniku.

Bohuzial dnes pojem "nad-dimenzovanie" inžinierom nič nehovorí a systém sa robí len na potrebnú kapacitu.

Viď mazanie motorov 2.0tdi CR uz od zaciatku :) Robili sme mnoho aút kde po jemnom opotrebeni motora už nevyjde test tlaku oleja podla ELSA...pretože máte 2 okruhy, regulované...a vyrábajú len nevyhnuntý prietok....akonáhle motor niekde jemne stráca tlak..objem nedostačuje.... amen :)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Děkuji všem ... jak za zkušenosti z praxe, tak za popis důležitosti časování, o kterém jsem také přesvědčen. Tu hodnotu z VCDS na dobře nastaveném rozvodu jsem se od Vás sice nedozvěděl, ale až bude čas, dám to na kolík, tak jak to má být a nebudu špekulovat.

Šťastný Nový rok 2021 (offtopic)
....320cd
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“