
Octavia I RS 1.8 132kw rozvodový řetízem mezi vačkami.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No, u moderních aut už si tím nejsem úplně jist. Ale jedničková RS je auto relativně jednoduchý, na svou dobu povedený, svým způsobem exkluzivní a hlavně je v něm motor, co ještě nestál za úplný hovno.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
U těch moderních to potrvá dlouho. Ale pokud to auto bude v top stavu a vše původní, tak věřím, že se někdo najde, kdo bude platit velké peníze. Jenom když vezmu zigula nebo 120tku. Před nedávnem šrot. Pokud je to původní stav v TOPu, tak není problém 100tis. a výše.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Ať teď si představ budoucí archeology , až po vyhynutí většiny lidstva po přírodních katastrofách, které svou činností vyvolali, nebo po WW 3 až najdou pod nánosem písku smíchaného s tunami PVC různého druhu a složení objeví kus motoru RS , tak jim zvlhnou trenýrky, jak chytří jsme tehdy byli... 

nepropadat panice...