Diferenční tlaky DPF Octavia 3

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

marfan píše:Skúsil si vypozorovať tlaky počas jazdy ? Máš ich podobné ? Pretože ak máš na voľnobeh 13-14hPa a ja 6hPa tak je to celkom rozdiel.
Cca jizda po regeneraci a tak do 50km od mam pri normalní jízdě při 2tis otacek ustálenou rychlosti kolem 60km/h kolem 35-40hpa.
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Ten tlak nasvedčuje podľa mňa, že to DPF je vhodné tak na výmenu resp. na čistenie. Ak ti vadí jedine to, že ti to často regeneruje a vstreky sú ok (podľa mňa po 200tkm nebudú) tak jedine poriešiť to DPF.

Na týchto 135kw motoroch sa DPF rýchlejšie zasiera na EU6 CUNA ešte viac. Mám pocit, že športovejšia jazda tomu motoru a aj DPF viac sedí.
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

marfan píše:Ten tlak nasvedčuje podľa mňa, že to DPF je vhodné tak na výmenu resp. na čistenie. Ak ti vadí jedine to, že ti to často regeneruje a vstreky sú ok (podľa mňa po 200tkm nebudú) tak jedine poriešiť to DPF.

Na týchto 135kw motoroch sa DPF rýchlejšie zasiera na EU6 CUNA ešte viac. Mám pocit, že športovejšia jazda tomu motoru a aj DPF viac sedí.
Ještě zkusit nahrát starší verzi sw jelikož mám aktuální a ty na těch dvou RS máš starší verze a a vidělo by se a pak už asi jen čištění kvůli větším tlakům a tím pádem kratších časů do regenerace 👍
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Odpovědi: 0
Registrován: 29 pro 2012, 18:00

Příspěvek od marian.marcin »

Olej Ti no žere ako?Lebo mám dojem že tie problémy s dpf u 135 Kw verzie robí práve on.A máloktorá ho nežere.
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

marian.marcin píše:Olej Ti no žere ako?Lebo mám dojem že tie problémy s dpf u 135 Kw verzie robí práve on.A máloktorá ho nežere.
Nene olej nežere ani ťuk
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Odpovědi: 0
Registrován: 29 pro 2012, 18:00

Příspěvek od marian.marcin »

No to som si myslel aj ja že mi to nejako olej nežere ale po vyčistení Dpf mi zrazu zmizol za cca600 km olej od vrchu rysky na polovicu.Moja dedukcia je že častou regeneráciaou sa mohla nafta pretláčať do oleja a hladina nekontrolovatelne kolísať k mojej spokojnosti,ale budem to ďalej sledovať a uvidím.Ak sa mi to potvrdí tak špekulujem nad výmenou turba.
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

1. Fotka diferenční tlak na volnoběh 10hpa a ujedu 15km a 22hpa pak ujedu dalších 10 a ukazuje 16hpa? To je divný ne?Obrázek
Obrázek
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1645
Odpovědi: 0
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

Nezkoušel si to logovat/číst něčím jakože normálním? Aby byl teda, když už, vidět nějakej průběh co se kde děje.

Nějaká blbost v telefonu si taky může dělat svoje
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

Dnes studený motor 5 hpa, popojedu 2km a na volnobě 12hpa. Ujedu 10km a kolem 2 tis ot mám 30hpa, popojedu 5km a na 2 tis mám 50hpa a už naskakuje soot mass measured... Nemá na to vliv poloha EGR? Po každe co zastavím mám jiný tlak na volnoběh. Někdy mám víc, někdy mín a lítá to...

Obrázek
Obrázek
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Psal jsem ti to hned na začátku že egr ovlivnuje dif tlak.Proto v určitém režimu kdy je egr otevřené snižuje nox ale na oplátku produkuje hodně sazí a filtr se rychle plní.
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

geo píše:Psal jsem ti to hned na začátku že egr ovlivnuje dif tlak.Proto v určitém režimu kdy je egr otevřené snižuje nox ale na oplátku produkuje hodně sazí a filtr se rychle plní.
Dobře, ale tak jak mám poznat zdali časté regenerace jsou způsobeny EGR ventilem či plným DPF či něčím jiným.
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Egr za to nemůže ten si jednotka dost důkladně hlídá.Spíš by mohl být problém v uloženém popílku.Neznám podrobnosti o autě jak dlouho jsi majitel zda někdo nemanipuloval s km a nebo se zaplněním.Pokud auto funguje tak bych ho nechal a nestresoval se apkou.Až bude problém otestoval bych kat a vyčistil filtr a bude zase jezdit.Nechci nic zlehčovat nebo se někomu vysmívat za jeho péči k vozu že to sleduje ale asi se může vytesat do kamene že ten kdo na to sere ten jezdí a že má filtr tak o tom neví.
Koubis Tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2014, 20:16
Bydliště: Dečín

Příspěvek od Koubis Tdi »

geo píše:Egr za to nemůže ten si jednotka dost důkladně hlídá.Spíš by mohl být problém v uloženém popílku.Neznám podrobnosti o autě jak dlouho jsi majitel zda někdo nemanipuloval s km a nebo se zaplněním.Pokud auto funguje tak bych ho nechal a nestresoval se apkou.Až bude problém otestoval bych kat a vyčistil filtr a bude zase jezdit.Nechci nic zlehčovat nebo se někomu vysmívat za jeho péči k vozu že to sleduje ale asi se může vytesat do kamene že ten kdo na to sere ten jezdí a že má filtr tak o tom neví.
Vadí mi regenerace každých cca 150km... Chtěl bych cca 250-300km. Otázka jestli pomůže vyčištění od popílku. Auto se chová normálně a tohle divný chování DPF je mi otázkou abych nečistil zbytečně...
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic :-) 108hp, 234nm

TDI-NO SMOKE NO FUN
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Koubis Tdi píše:
geo píše:Psal jsem ti to hned na začátku že egr ovlivnuje dif tlak.Proto v určitém režimu kdy je egr otevřené snižuje nox ale na oplátku produkuje hodně sazí a filtr se rychle plní.
Dobře, ale tak jak mám poznat zdali časté regenerace jsou způsobeny EGR ventilem či plným DPF či něčím jiným.
nijak..... EURO6 je vrtulnik a vyžaduje pri diagnostike vedomosti prekračujúce vedomosti vacsiny prijimacich technikov autorizakoch :) Oni sa tým nechvália ale tieto problémy s EURO6 riešia denne, tolko filtrov čo sa na záruku namenia to tu nikdy nebolo....akurát tým len oddalia problém o rok...ked uz auto bude mimo zaruku.

Počkajte ešte 2 roky kým vyžijú ostatné autá....každý druhý topic na fóre bude o DPF a EURO6......vivat!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Koubis Tdi píše:
geo píše:Egr za to nemůže ten si jednotka dost důkladně hlídá.Spíš by mohl být problém v uloženém popílku.Neznám podrobnosti o autě jak dlouho jsi majitel zda někdo nemanipuloval s km a nebo se zaplněním.Pokud auto funguje tak bych ho nechal a nestresoval se apkou.Až bude problém otestoval bych kat a vyčistil filtr a bude zase jezdit.Nechci nic zlehčovat nebo se někomu vysmívat za jeho péči k vozu že to sleduje ale asi se může vytesat do kamene že ten kdo na to sere ten jezdí a že má filtr tak o tom neví.
Vadí mi regenerace každých cca 150km... Chtěl bych cca 250-300km. Otázka jestli pomůže vyčištění od popílku. Auto se chová normálně a tohle divný chování DPF je mi otázkou abych nečistil zbytečně...
V slušnom stave tie autá regenerujú 600+km :) bez srandy....robíme ich.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“