Cca jizda po regeneraci a tak do 50km od mam pri normalní jízdě při 2tis otacek ustálenou rychlosti kolem 60km/h kolem 35-40hpa.marfan píše:Skúsil si vypozorovať tlaky počas jazdy ? Máš ich podobné ? Pretože ak máš na voľnobeh 13-14hPa a ja 6hPa tak je to celkom rozdiel.
Diferenční tlaky DPF Octavia 3
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Odpovědi: 0
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
Ten tlak nasvedčuje podľa mňa, že to DPF je vhodné tak na výmenu resp. na čistenie. Ak ti vadí jedine to, že ti to často regeneruje a vstreky sú ok (podľa mňa po 200tkm nebudú) tak jedine poriešiť to DPF.
Na týchto 135kw motoroch sa DPF rýchlejšie zasiera na EU6 CUNA ešte viac. Mám pocit, že športovejšia jazda tomu motoru a aj DPF viac sedí.
Na týchto 135kw motoroch sa DPF rýchlejšie zasiera na EU6 CUNA ešte viac. Mám pocit, že športovejšia jazda tomu motoru a aj DPF viac sedí.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Odpovědi: 0
Ještě zkusit nahrát starší verzi sw jelikož mám aktuální a ty na těch dvou RS máš starší verze a a vidělo by se a pak už asi jen čištění kvůli větším tlakům a tím pádem kratších časů do regenerace 👍marfan píše:Ten tlak nasvedčuje podľa mňa, že to DPF je vhodné tak na výmenu resp. na čistenie. Ak ti vadí jedine to, že ti to často regeneruje a vstreky sú ok (podľa mňa po 200tkm nebudú) tak jedine poriešiť to DPF.
Na týchto 135kw motoroch sa DPF rýchlejšie zasiera na EU6 CUNA ešte viac. Mám pocit, že športovejšia jazda tomu motoru a aj DPF viac sedí.
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Odpovědi: 0
Nene olej nežere ani ťukmarian.marcin píše:Olej Ti no žere ako?Lebo mám dojem že tie problémy s dpf u 135 Kw verzie robí práve on.A máloktorá ho nežere.
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Odpovědi: 0
No to som si myslel aj ja že mi to nejako olej nežere ale po vyčistení Dpf mi zrazu zmizol za cca600 km olej od vrchu rysky na polovicu.Moja dedukcia je že častou regeneráciaou sa mohla nafta pretláčať do oleja a hladina nekontrolovatelne kolísať k mojej spokojnosti,ale budem to ďalej sledovať a uvidím.Ak sa mi to potvrdí tak špekulujem nad výmenou turba.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Odpovědi: 0
1. Fotka diferenční tlak na volnoběh 10hpa a ujedu 15km a 22hpa pak ujedu dalších 10 a ukazuje 16hpa? To je divný ne?



Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Odpovědi: 0
Dnes studený motor 5 hpa, popojedu 2km a na volnobě 12hpa. Ujedu 10km a kolem 2 tis ot mám 30hpa, popojedu 5km a na 2 tis mám 50hpa a už naskakuje soot mass measured... Nemá na to vliv poloha EGR? Po každe co zastavím mám jiný tlak na volnoběh. Někdy mám víc, někdy mín a lítá to...




Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Odpovědi: 0
Dobře, ale tak jak mám poznat zdali časté regenerace jsou způsobeny EGR ventilem či plným DPF či něčím jiným.geo píše:Psal jsem ti to hned na začátku že egr ovlivnuje dif tlak.Proto v určitém režimu kdy je egr otevřené snižuje nox ale na oplátku produkuje hodně sazí a filtr se rychle plní.
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
Egr za to nemůže ten si jednotka dost důkladně hlídá.Spíš by mohl být problém v uloženém popílku.Neznám podrobnosti o autě jak dlouho jsi majitel zda někdo nemanipuloval s km a nebo se zaplněním.Pokud auto funguje tak bych ho nechal a nestresoval se apkou.Až bude problém otestoval bych kat a vyčistil filtr a bude zase jezdit.Nechci nic zlehčovat nebo se někomu vysmívat za jeho péči k vozu že to sleduje ale asi se může vytesat do kamene že ten kdo na to sere ten jezdí a že má filtr tak o tom neví.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 30 bře 2014, 20:16
- Bydliště: Dečín
Odpovědi: 0
Vadí mi regenerace každých cca 150km... Chtěl bych cca 250-300km. Otázka jestli pomůže vyčištění od popílku. Auto se chová normálně a tohle divný chování DPF je mi otázkou abych nečistil zbytečně...geo píše:Egr za to nemůže ten si jednotka dost důkladně hlídá.Spíš by mohl být problém v uloženém popílku.Neznám podrobnosti o autě jak dlouho jsi majitel zda někdo nemanipuloval s km a nebo se zaplněním.Pokud auto funguje tak bych ho nechal a nestresoval se apkou.Až bude problém otestoval bych kat a vyčistil filtr a bude zase jezdit.Nechci nic zlehčovat nebo se někomu vysmívat za jeho péči k vozu že to sleduje ale asi se může vytesat do kamene že ten kdo na to sere ten jezdí a že má filtr tak o tom neví.
Škoda Octavia 2.0 Tdi RS 125kw CEGA
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic
108hp, 234nm
TDI-NO SMOKE NO FUN
Škoda Octavia 2.0 Tdi BKD 103kw, Turbo GT-1749VB, soft-mvolesko2 Profituning @203HP, 445nm
Seat Ibiza FR 1.9 tdi ASZ @162 HP, 416nm
VW polo 1.4 TDI-soft Rudis TDic

TDI-NO SMOKE NO FUN
nijak..... EURO6 je vrtulnik a vyžaduje pri diagnostike vedomosti prekračujúce vedomosti vacsiny prijimacich technikov autorizakochKoubis Tdi píše:Dobře, ale tak jak mám poznat zdali časté regenerace jsou způsobeny EGR ventilem či plným DPF či něčím jiným.geo píše:Psal jsem ti to hned na začátku že egr ovlivnuje dif tlak.Proto v určitém režimu kdy je egr otevřené snižuje nox ale na oplátku produkuje hodně sazí a filtr se rychle plní.

Počkajte ešte 2 roky kým vyžijú ostatné autá....každý druhý topic na fóre bude o DPF a EURO6......vivat!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
V slušnom stave tie autá regenerujú 600+kmKoubis Tdi píše:Vadí mi regenerace každých cca 150km... Chtěl bych cca 250-300km. Otázka jestli pomůže vyčištění od popílku. Auto se chová normálně a tohle divný chování DPF je mi otázkou abych nečistil zbytečně...geo píše:Egr za to nemůže ten si jednotka dost důkladně hlídá.Spíš by mohl být problém v uloženém popílku.Neznám podrobnosti o autě jak dlouho jsi majitel zda někdo nemanipuloval s km a nebo se zaplněním.Pokud auto funguje tak bych ho nechal a nestresoval se apkou.Až bude problém otestoval bych kat a vyčistil filtr a bude zase jezdit.Nechci nic zlehčovat nebo se někomu vysmívat za jeho péči k vozu že to sleduje ale asi se může vytesat do kamene že ten kdo na to sere ten jezdí a že má filtr tak o tom neví.

"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke