Stránka 2 z 2
Napsal: 11 dub 2021, 10:49
od RAPIDmen
jericho-3 píše:Já to měl u forda s motorem 1,6 16V také, auto jelo na 3 a klepalo to dost. V servisu se jim do toho nechtělo, tak jsem to rozebral- rozpadlé vahadlo a samozřejmě všechny vykloktané jen vylítnout jehličky, tak jsem dal všechny, hlavu jsem nesundaval a vše o.k. Prostě jak se něco najede, tak tahle posraná vahadla, dobrá tak na motokáru, se vykloktají a je hotovo. A používá je většina firem, jsou jen obdobné, a má je třeba dokonce i W8 od koncernu..Ta vahadla jsou hromadné sráče , které potřebují permanentně perfektní olej , takže neojebávat..Dej to dohromady a hurá..
To ano ale zase na druhej strane je dobre že su to neni odliatky ale volake plechove vylisky ktore povolia skor ako ohne ventil

čiže aspon jedno pozitvum

Napsal: 11 dub 2021, 16:37
od jericho-3
To ano, bohužel když se rozskočí,, tak často ventil dá pusu pístu jako v tvém případě. Ale ty jsi měl štěstí...V podstatě je tohle nejslabší místo hlavy motoru. Dříve to často bylo pravidlo, právě ta litinová vahadla byla zeslabená a při potkanovi prdla, dala se nová a hurá..Dnes na tohle firmy kašlou, už mají dávno zaplaceno..

Napsal: 13 dub 2021, 20:40
od Čert
Jen se mi nechce věřit, že to ten obtisknutý ventil přežil. Už jsem jich pár takových zažil a většina z nich se chytala ve vodítku.
Napsal: 14 dub 2021, 07:50
od jericho-3
Já tohle měl u PD a samozřejmě se mi nechtělo hlavu sundavat , tak jsem dal jen nové hydro a auto jezdilo, pouze po ránu to chvilku šlo na 3 válce, než naběhla komprese.A udělal jsem dobře, protože po nějaké době se musela sundat stejně a pak se zahodila, vodítka byla vykloktaná tak, že si ventily vždy hledaly místo kam dopadnou..Je to loterie ...

Napsal: 19 dub 2021, 20:48
od pepe276
Kdysi jsem dělal potkanou hlavu z HDi a přeražená byla asi 3, nebo 4 vahadla a lehce ohnuté ventily. U tohoto motoru 2.0 HDi 8V nejsou prý úplně kolmo k pístu a proto se při potkání ohnou. měřil jsem je tenkrát v soustruhu na hodinkách a nějaká ta desetina tam byla. Takže jsem dával nové ventily.
Re: P307 2,0HDI 79KW r.v 2001 vylomene vahatka
Napsal: 20 lis 2021, 22:10
od Pepíček
Kluci. Peugeot 807, 2.0 HDi 79 kW RHT, potkan. Za boha nejdou vyndat vstřiky. Nejdou ani 10kg rázovým kladivem a ani hydraulikou. Vždy se něco urve, zohýbá. Je nějaká možnost, jak se dostat k hlavovým šroubům, abych tu hlavu prostě vyhodil a dal jinou? Nebo dát jinej motor? Co jsem koukal , tak RHT se prodávaj, ale všechno potkaný. Motor mám z auta venku, takže by to eventuálně šlo.
Re: P307 2,0HDI 79KW r.v 2001 vylomene vahatka
Napsal: 21 lis 2021, 09:37
od roman1648
Nevím jak přesně vypadá RHT jak je tam řešený sání atd ale vím že kolega jednou aby prostě zachránil aspoň dobrej spodek tak ty vstřiky nějak uřezal,usekal majzlem aby zhodil hlavu, prostě jak říkáš nešly ven,jak přivařený...
Otázka jestli u takovýho auta to má ještě cenu protože za cenu opravy koupíš druhý, pojízdný

Re: P307 2,0HDI 79KW r.v 2001 vylomene vahatka
Napsal: 21 lis 2021, 11:29
od Pepíček
Je to auto mýho bráchy, a to co píšeš, tak už udělal. Koupil si jinou 807, ale ta potkaná má zase velmi zachovalou kastli a je fakt škoda to auto neopravit.. Hele ty vstřiky asi fakt odřežu a bude. Zajímavý je, že tři vstřiky nejdou ven, ale na druhym válci šel ven rukou, bez nástroje. Přitom má brácha to auto už řadu let, takže se v tom nikdo vrtat nemoh.
Re: P307 2,0HDI 79KW r.v 2001 vylomene vahatka
Napsal: 22 lis 2021, 09:01
od roman1648
Bohužel to tak někdy prostě je, dva vyndáš jakoby nic, dva nejdou ani za prase...
Re: P307 2,0HDI 79KW r.v 2001 vylomene vahatka
Napsal: 11 pro 2021, 10:12
od Pepíček
Kluci, ještě mám prosbu k tomu RHT. Našel byste mi někdo prosímvás číslo plastovýho kroužku, co je vložený ve ventilovém víku a prochází jím vstřik? Něco jako prachovka. Díky moc.
Re: P307 2,0HDI 79KW r.v 2001 vylomene vahatka
Napsal: 13 pro 2021, 07:53
od roman1648
Re: P307 2,0HDI 79KW r.v 2001 vylomene vahatka
Napsal: 14 pro 2021, 21:46
od Pepíček
Díky Romane, už jsem je objednal.
Re: P307 2,0HDI 79KW r.v 2001 vylomene vahatka
Napsal: 09 led 2022, 15:18
od Pepíček
Tak dneska po strašnejch peripetiích s elektrikou auto jede. Vyměnil se tam motor ale zaboha nešel nastartovat, protože palivový čerpadlo odmítalo čerpat. Vyzkoušelo se i vyměnit BSM, který bylo náhodou k dispozici(obsahuje integrovaný relé palivoveho čerpadla). Nic. Čerpadlo stále nečerpalo. Nakonec se přišlo na prodřený kabely ve svazku od motoru k BSM. Husí krk prodřel 8 kabelů z asi 15ti. Jak se hejbalo se svazkem, tak se dílo dokonalo a nešlo už nastartovat. Svazek jsme opravili a už to zaplať pánbůh jede.
To jen tak pro info a pro ostatní, kteří by třeba pátrali proč nelze nastartovat. Bude to jistě častá nemoc těch 807 HDi.