Stránka 2 z 2
Napsal: 04 črc 2021, 19:41
od prka
Také mi nejde otevřít letecká pošta.
Opravdu je třeba změřit kompresi konkrétně u každého válce. Pokud by byla ohnutá ojnice v některém z válců, tak by komprese v tomto válci měla být výrazně nižší než u ostatních. Také na opravné dávce by to bylo vidět. Opravná dávka by měla výrazně vyšší kladnou hodnotu než ostatní válce. Odpověz Rayxovi na jeho otázky. Také Tomášovi, zda tam někdo nemohl načepovat špatné palivo.
Já bych nejdříve zkusil nastartovat na kvalitní palivo z "petky". Pokud by se motor choval stejně, tak bych to řešil dále. Motor má při nepravidelném chodu a bílém dýmu vyšší voln. dávku, protože v některých válcích nedochází k výbuchům a vstřiknuté palivo se v těchto válcích přemění na dým. ŘJ motoru pak nařizuje vstřikovat vyšší dávky paliva, aby zvýšila snížené otáčky na požadované.
Napsal: 04 črc 2021, 20:47
od servis-sk
Ahojte.
To auto normalne jazdilo, tratila sa voda , cca 0,5l tyzdenne pri najazde cca 200-300km, nic nehulilo, prislo bezproblemov po svojich s deravym vlnovcom.Startovalo bezproblemov, chod bol kludny.Vlnovec som opravil,vodu zatial nechcel riesit....kolega to vzal normalne jazdil stym cely den, na vecer ho odstavil, rano zistil ze chyba voda tak ako stale , dolial , ale start uz bol problemovy a auto dymilo ako V3S...
Napadla ma aj nafta, pri vymene kosa som vytahal zbytok a dal uplne novu z benzinky...to same.
Tu kompresiu skusim premerat presnejsie
tu je log , je tam vidiet aj voln. davku ako so stupajucou teplotou, klesa..
https://ulozto.sk/tam/543055a1-2a15-4ac ... 1bc610744d
Napsal: 04 črc 2021, 20:48
od servis-sk
Napsal: 05 črc 2021, 07:56
od Rayx
Hezký příklad, jak se nesmí věřit nikomu a ničemu, když se popisuje problém ... Prostě dát stavovou info ke korekcím je vždy na nic ... Teprve log pak ukáže jak to skutečně je
Prka Ti to moc hezky shrnul, ještě si přeměř pořádně ty komprese a pak to připrav pod kudlu (dvojka vypadá špatně) stejně jako kolegu, kterej asi neříká vše, když tomu co žere vodu dal asi čočku, minimálně nebyl pozorný při tom startu ... Pokud si stojíš za tím, že na rozvodu je vše pevné, jak už tě upozornili na začátku.
Napsal: 05 črc 2021, 11:45
od martinsidlo
Už jen ten předvstřik na čerpadle 60. V základu je 48. Základní jednoduchá věc. Když není toto tak jak má být,čemu se dál dá nedá věřit.
Napsal: 05 črc 2021, 19:39
od servis-sk
Rozvody boli 3 x kontrolovane , stelovane
Predvstrek ci som tam mal 40,alebo 100 nema taky vplyv na to hulenie.., stale huli rovnako
Tak kompresiu som premeral presne, aj ked mam 2 meraky na jednom
ukazovalo 25,23,25,25
druhy 27,25,27,27
Takze rozdiel 2 valca je 2 atm voci ostatnym valcom..
Napsal: 05 črc 2021, 19:56
od JozefC
Urob video z predvstreku v základnom nastavení a potom sa uvidí.
Napsal: 05 črc 2021, 20:55
od servis-sk
A coho by som si mal este vsimat pri tom predvstreku?
Chces to za studena? za tepla?
Napsal: 06 črc 2021, 07:06
od Rayx
No tak předvstřik je přeci vztažený vždy k teplotě paliva, info o tom kolik je bez info k teplotě nafty je k ničemu
Co se týká kompresí, rozdíl 2bary není kritický (ale taky je to jinde než jsi prve psal až 30 ...), ale s ohledem na ty plusové korekce v horním limitu na dvojce to podle mě ukazuje, že dvojka bude pravděpodobně potřebovat novou ojku ...
Napsal: 06 črc 2021, 14:22
od servis-sk
Vdaka zatial za pomoc, cez vikend to chcem rozoberat, tak uvidime...ak nie tak sa tam prehodi cely iny funkcny agregat..