Stránka 2 z 2
Re: O III 2013, 2,0 110 kw
Napsal: 22 čer 2023, 16:13
od Jirka.
roman1648 píše: ↑22 čer 2023, 08:56
Ty připínané pumpy dávám Hepu, stojí asi 2600 a fungují dlouhodobě dobře, origo stojí o litr víc
Originál na autopartsu 2890Kč
Re: O III 2013, 2,0 110 kw
Napsal: 22 čer 2023, 16:23
od toefuk
slovacek.milos píše: ↑22 čer 2023, 11:48
a na co vlastne je tam tenelektricky integrovany bordel? dik
Spomaluje cirkulaciu vody, rychlejsie sa ohrieva maly okruh v hlave a celkovo aj motor. Cim skor sa ohreje, tym skor efektivne spaluje, tym mensie emisie a dlhsie vydrzi aj dpf.
Re: O III 2013, 2,0 110 kw
Napsal: 22 čer 2023, 21:10
od slovacek.milos
mladý si to moc nepochvaluje topení v zimě, u sdi jsem měl to ptc a když jsi dal plné kule topilo to hned jinak oničem, ted nemohu dopustit na TD voyager III topí hned, v zimě ani nevím moc stím nejezdím, já jsem na HTP kopce tu nemáme a to fakt topí za kilometr ted vlétě se postaví teploměr za 800 metrů, spotřeba třeba do blavy 4,75, na stk nenašli nic, ani žárovku, mám jen začerněný zadek a to by asi u M1 být nemělo ale nikdo to neřeší, htp jsem zrušil a nahradil V RS abych nemusel poslouchat blbé připomínky a ok

Re: O III 2013, 2,0 110 kw
Napsal: 23 čer 2023, 06:27
od roman1648
Jirka. píše: ↑22 čer 2023, 16:13Originál na autopartsu 2890Kč
Tak to jde Jirko, za tu cenu bych klidně dával origo, ale na Elitu i APM to i po slevě stojí 3800
Re: O III 2013, 2,0 110 kw
Napsal: 18 črc 2023, 14:02
od suri
pumpy boli origo len niektoré tieto traktory aj po viacerom preplachu sú plné bordelu a clonu na pumpe zaseknu ... vyskusaj , par aut som uz mal