Re: Jaka je kvalita vany s filtrem Vaico na ATF
Napsal: 08 bře 2024, 20:41
Kolega z oboru kdysi měnil olej na Sharanu 1. generace automat, tam byla vana ocelová, těsnění kolem dal ale nové, náhrada byla cca 5x levnější než originál a začala téct jen bylo auto na heveru, tak vytáhnul z koše původní letitý originál očistil hadrem nasadil zpět a ten těsnil.
_________________________________________________________
Sice to nesouvisí přímo s výměnou oleje na AT, ale s náhradovými díly ano, tento problém jsem řešil v lednu:
Mondeo 2.2TDCi, měnili žhaviče - sání dolů, klapka, pal. filtr, potrubí a přepady, přepady tedy ty trubičky praskly, origo cca 4 000kč u Forda, ale když by se objednaly pro PSA kde je stejný motor tak cca 2 200kč.
Koupili Essen nebo jak, nové žhavky, montáž zpátky a problém, při akceleraci motor zarumpluje a skoro chcípne.
Vyčetl jsem jim paměť závad, egr - ko a pak něco o tlaku paliva, no egr vyměnili ten byl zaseklý jako otevřený, ale to nepomohlo.
Pantáta teda brblal že ty původní přepady jsou ko, protože je tam ventil a ten mu nešel profouknout, ten Essen jde pěkně volně. Mu říkám hele, ten ventil tam kvůli něčemu je. Tak odjel, volal asi za hodinu zpátky že to konzuloval s diesel servisem a ti mu řekli rovnou, tyhle vstřiky aby kloudně fungovaly, potřebují na vratce minimálně 6bar jinak se to chová jak popisuju. Tak kloudné potrubí a Mondeo jede jak víno
Tzn. může tam být i přetlak, který ta náhrada prostě neřeší.
_________________________________________________________
Sice to nesouvisí přímo s výměnou oleje na AT, ale s náhradovými díly ano, tento problém jsem řešil v lednu:
Mondeo 2.2TDCi, měnili žhaviče - sání dolů, klapka, pal. filtr, potrubí a přepady, přepady tedy ty trubičky praskly, origo cca 4 000kč u Forda, ale když by se objednaly pro PSA kde je stejný motor tak cca 2 200kč.
Koupili Essen nebo jak, nové žhavky, montáž zpátky a problém, při akceleraci motor zarumpluje a skoro chcípne.
Vyčetl jsem jim paměť závad, egr - ko a pak něco o tlaku paliva, no egr vyměnili ten byl zaseklý jako otevřený, ale to nepomohlo.
Pantáta teda brblal že ty původní přepady jsou ko, protože je tam ventil a ten mu nešel profouknout, ten Essen jde pěkně volně. Mu říkám hele, ten ventil tam kvůli něčemu je. Tak odjel, volal asi za hodinu zpátky že to konzuloval s diesel servisem a ti mu řekli rovnou, tyhle vstřiky aby kloudně fungovaly, potřebují na vratce minimálně 6bar jinak se to chová jak popisuju. Tak kloudné potrubí a Mondeo jede jak víno

Tzn. může tam být i přetlak, který ta náhrada prostě neřeší.