Mám to hotový, je to seklý natvrdo s tou clonou se nedá hnout vůbec
Ale dělalo se to pěkně, mnohem víc místa jak třeba u Octy, takže dobrý
Teplota motoru Kodiak 2.0tdi DFH
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Teplota motoru Kodiak 2.0tdi DFH
Já těch zaseklých clonek viděl tak 40ks možná víc. Někdy se zasekne úplně zavřená, někdy se vzpříčí někde napůl cesty, ale snad nikdy nešla úplně lehce vrátit, vždycky hrubou silou po zapáčení šroubovákem, proto jsem psal že odpojování kabelu je zbytečný úkon...
Re: Teplota motoru Kodiak 2.0tdi DFH
tak tolik jsem jich ještě ani neudělal. Hele,když už jsme tady u těch pump,daváte tam ty náhrady bez clony? Nějakou dlouhodobější zkušenost.A je tam štekr nebo se musí někam zapojit ten starej ventil popř to vyřešit ještě jinak? Dával sem jen origo a i nějakou druhošku ,zatím ale všechno s clonkou.
Re: Teplota motoru Kodiak 2.0tdi DFH
Musí se přehodit štekr s magnetem z té původní aby to nehlásilo chybu, to že to nic neovládá už elektronika nepozná. Jinak já bez clonky dával snad jen jednou, dávám normálně originální 04L121011N, sehnal jsem jich zásobu za dobrý peníze. Horší je to s těma na 2.0tdi Evo, tam stojí ta pumpa asi 4700, to je šílený, ale zas těch sem tolik ještě nejezdí, to mají vesměs všichni v záruce.
Re: Teplota motoru Kodiak 2.0tdi DFH
dik za info,no,origo mi taky vozí za dobro zatim. Ale je dobrý mít tu bez v záloze,kdyby někdo vyloženě chtěl. S evo jsem ještě nemě tu čest,ale ta cena,pokud je zbytek a práce stejnej ,jak ten starší,tak se to dá přežít. Lepší,jak řetězový rozvody,co vydrží půlku toho,co tenhle řemen. A pokud možno ještě u převodovky.
Re: Teplota motoru Kodiak 2.0tdi DFH
Tak od výměny pumpy najezdil asi 700km a všechno v pohodě 
