Stránka 2 z 2

Napsal: 11 pro 2007, 11:13
od kodajz
máš pravdu, radši teda D.
Dá se nějak poznat jestli je čerpadlo už vyběhané než ho koupím? Kolik se takové slušné čerpadla pohubují cenově?

Napsal: 11 pro 2007, 21:03
od Denda
Nejdřív se pokus naladit to co tam máš . POkud je to Bosch tak se dá měnit 5 až 6 veličin třeba se chytne. Nebo někam zajeď ? :? :?

Napsal: 12 pro 2007, 07:56
od kodajz
ladím ho celé léto :( , myslím, že lepší už to nejde. Jak jsem ho koupil, byly šroubky ještě šroubky originál zakápnuté barvou a šroub na přidání nafty zatavený v plastu, nikdy nikdo do něho ještě nevrtal. Ale je z auta citroen ZX r.v. 93, kdo ví kolik má naběháno. Každopádně těď to auto jezdí jak nikdy z Lucasem a spotřeba šla o 1 litr dolů 8) . Jenže když jedu dálkovou, čerpadlo se vyhřeje a motor už tak netáhne a klesají volnoběžné otáčky. Mám nalazeno na hranu kouřivosti-při prudkém přidání mi to začudí, ale když je čerpadlo vyhřáté, tak nic. Z toho jsem usoudil, že čerpadlo je vyběhané a vysokotlaká část nedrží tlak. Zavzdušňování nehrozí, mám všude průhledné hadičky. Možná jen vyměnit vysokotlakou část, ale to je dražší než celé čerpadlo, ne?

Napsal: 12 pro 2007, 22:23
od Ren'as
Tak tak musíš jen z D. :roll: (hm)

Napsal: 14 pro 2007, 11:02
od kodajz
kluci, jsem bez zkušeností, jen s odhodláním a spoustou fotek z internetu. Vyměním sám na autě vysokotlakou část na čerpadle? Sehnal jsem z octavie Tdi.

Napsal: 20 pro 2007, 06:17
od kodajz
tak jsem nakonec sehnal krásné čerpadlo z Peugeot Expert, nebo Fiat Scudo (stejné) a šupnul jsem ho do svého Berloně. Chlapi, je to úžasné, tak pěkně odspodu a žádné kolísání otáček při volnoběhu a to mám 800 ot/min. Takže zkušenost pro někoho do budoucna.

Napsal: 21 pro 2007, 18:42
od Ren'as
To seš teda dobrej. Nebo máš tak šikovného mechoše? ;) :)

Napsal: 22 pro 2007, 09:22
od kodajz
Reňasi, čerpadlo je super, mechoš je šikula 8) sám bych to fakt nedal-však víš :D