Stránka 2 z 6
Napsal: 15 led 2008, 09:41
od Golďák
předehřátej zhruba na 50st. 100 litrůůů za hoďku po 200 litrech vyperu v jaru a filtrát naleju do čistý lukany
Napsal: 15 led 2008, 11:27
od bartjo
Zdar,
to je dobrý pytel.
Je to fakt najedenkrát čisté? Už s tím nic neděláš?
Napsal: 16 led 2008, 10:36
od mynames
bartjo píše:Jasně, popiš to.
Ale ať to neni jako u Němců - to je pomalu cena starého auta, co by to stálo.
tohle se tu uz nekde resilo cisteni elektrolizou akorat ze profi masinka s prutokem 5l/hod stoji neco kolem 150tisic
Napsal: 16 led 2008, 10:53
od jaryn
mynames píše:bartjo píše:Jasně, popiš to.
Ale ať to neni jako u Němců - to je pomalu cena starého auta, co by to stálo.
tohle se tu uz nekde resilo cisteni elektrolizou akorat ze profi masinka s prutokem 5l/hod stoji neco kolem 150tisic
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 9&start=15
jj, jak píšeš, profi za kopec kaček, ale made home....

Napsal: 17 led 2008, 16:23
od Golďák
bartjo píše:Zdar,
to je dobrý pytel.
Je to fakt najedenkrát čisté? Už s tím nic neděláš?
fakt už ne nedělám,teda už jen jezdím

Napsal: 17 led 2008, 18:22
od pajda
A jak dlouho ti vydrží palivák?
Napsal: 17 led 2008, 20:51
od bartjo
Golďák píše:fakt už ne nedělám,teda už jen jezdím

Přes jaký palivový filtr to máš v autě?
Napsal: 17 led 2008, 22:25
od bartjo
jezkovich píše:
Mě sádlo hoří docela pěkně, smíchám s pilinama, šup s tim do roztopenýho kotle, a je to hukot .....

Zdar,
jo sádlo hoří s pilinama fajn.
Napsal: 18 led 2008, 00:18
od Golďák
bartjo píše:Golďák píše:fakt už ne nedělám,teda už jen jezdím

Přes jaký palivový filtr to máš v autě?
origo Toyota a za 30000km mám tuším druhej,ale musí bejt před výměníkem
Napsal: 18 led 2008, 09:49
od bartjo
Zdar,
musí být "před výměníkem" ?. To potom filtruješ studený olej a ne teplý. Já myslím, že to musí být opačně.
Napsal: 18 led 2008, 17:43
od Golďák
blbě sem napsal,výměník přet kurňa,opačně to nechce moc jezdit
Napsal: 18 led 2008, 19:59
od pajda
Zdar všem,zejtra se chystám na vejlet tak jsem si chtěl přefiltrovat pár litů vyjetýho friťáku.K mojemu údivu jsem ho filtrovat ani nemusel.Měl jsem ho asi 14 dnů v barelu do kterýho jsem ho nalil přes prostěradlo,abych oddělil hrubej bordel.Sádlo nechávám padnout ke dnu ještě než ho scedím.Olej jsem nalil do 3litrový lahve a je úplně čistej.Kdyby byla lahev skleněná je ostře vidět skrz.Ten kal sednul na dno.Jsem z toho docela nadšenej.Už jen sehnat nekonečnej zdroj

Napsal: 18 led 2008, 23:41
od radluk
Napsal: 19 led 2008, 00:08
od Koval(CZ)
Ahoj, včera jsem dostal (a pravidelně budu dostávat) 11l použitého oleje z kuchyně a chci na něj použít (koupit) tento filtr:
http://www.e-cerpadla.cz/seko-filtr-mec ... c0f915d5bf
Zajímalo by mě jakou filtrační vložku k tomu mám koupit, je jich tam hodně. od 1 mikrometru do 80 mikro... Jo a co si myslíte o filtru? Stačí a nebo radši dražší kousky?
Napsal: 19 led 2008, 09:21
od bartjo
Zdar,
vypadá to úplně stejně, jako ty německé filtry, co jich je spousta na Ebayi (tuším za 20 Euro). Oni dávají 4 za sebe : 80, 20, 5 a 1 mikron.
Já bych radil to pustit samospádem přes hustý hadr a potom čerpadlem
( např servo z auta, nebo malé hydr. čerpadlo) přes tu nejjemnější patronu. U němců všichni píšou, že 1 mikron je dost. Pokud by se to rychle ucpávalo ( mělo by to vydržet 1000 litrů), musel bys ten hadr ještě vylepšit.
Já to plánuju takto : odstát 3 - 4 týdny, stočit hadicí( kvůli sádlu), čerpadlem přes dvojitý palivák z traktoru a případně elektrostat. plechovka á la Jaryn.