Napsal: 01 led 2008, 14:43
Ozaj nevie niekto kde by sa dal zohnať starši hmot.merač vzduchu?
Po vrakačok toho asi moc nebude.
Po vrakačok toho asi moc nebude.
Asi si nechal na relátkach zapojenú tú tvoju kostru a tú si meral. Kostru na tieto relé má dať RJ pri zapnutí zapaľovania. Ak to rozhadzuje merač hmotnosti, a necháš ho odpojený, motor by ti mal naskočiť aj bez tej tvojej umelej kostry na relátkach.automacher píše:No pin č.1apin č.27som meral a bola tam kostra ale pri odpojenej RD. Pri zapojenej RD som to nezmeral.
Nemáš v aute nejaký imobilizér? Ten zvykne odpájať vstreky a čerpadlo.automacher píše:To som skušal ho odpojiť ale aj tak nezopne relatka. A meral som to v tedy ked som ešte nemal to moje zapojenie.
Tak to bude tým. Imobilizér zvykne blokovať tieto relé. Je možné, že má aj nejaké iné blokovanie a kým sa to nezistí ani nekupuj merač hmotnosti vzduchu, lebo jeho funkcia môže byť narušená ešte nejakým blokovaním od imob.automacher píše:No o tom mi ani nehovor. Je tam META SYSTEM potom LASERLINE a ešte to ma aj imobilizer v kluči.META nieje aktivna iba LASERLINE a ten immobilizer v kluči tak to netušim či je funkčny.
Zo spínačky musí ísť len plus to máš dobre. Imo sa dodatočne zapína medzi RJ a akčné členy/ relé, ventily alebo senzory/. Imo väčšinou potom pomocou dodatočného relé odpojuje niektoré časti.automacher píše:To ano je to vyhoda. Pomohlo by mi napr.to keby niekto vedel co ma ist po zapati klučika z kablov zo spinačky. Mne tam ide po zapati všade iba plus.
Ci nema ist z niektoreho kabliku aj kostra. Samozrejme na hlavny čiernožlty kabel mi ide kostra.