Stránka 2 z 4
Napsal: 24 led 2008, 12:31
od coroner
Tak je to mrtvý
Odpojil jsem trubičky od vstřiků, napojil facet přímo na vstup čerpadla, znovu odvzdušnilo nízkotlakou část. Facet tam cpe naftu, ta na výstupu z čerpadla mírně vytéká, čistá, bez bublin. Baterku mám připojenou na silné nabíječce. Startoval jsem to dohromady snad půl hodiny, ale z vysokotlaké části ani kapka

Napsal: 24 led 2008, 17:44
od bartjo
Zdar,
tak to je škoda, to tě bude něco stát.
Stejně se mi to ale zdá moc divné.

Napsal: 24 led 2008, 19:01
od coroner
Mě je to taky sakra divný a nechápu to. Nepotěší

Zítra to zkusím ještě potahat za autem, ale to už považuji jen za takový výkřik do tmy. Dobrá zpráva je, že čerpadla jsou a jsou za ceny vcelku lidové, takže tohle se nevyplatí opravovat.
Ale nikdy jsem čerpadlo na Volvu neměnil, takže bude asi docela sranda to nastavit, aby to vstřikovalo jak má. Aspoň se to naučím při druhém pokusu o zprovoznění auta na olej už budu mít praxi, kdyby to zase nevyšlo

Nějaké dobré rady jak na výměnu čerpadla?
Napsal: 24 led 2008, 20:23
od bartjo
Zdar,
nikdy jsem to sám nedělal, nech si poradit, spousta lidí to dělá furt, tak to umí. Tady na tom fóru jsou taky nějaké příspěvky, jak na to.
Hlavně bacha, jestli se musí povolit rozvoďák, ať se to správně dá zpátky.
Napsal: 24 led 2008, 20:25
od bartjo
Ještě k tomu zavzdušňování:
stalo se mi to víckrát, u Golfa i u Astry, že jsem to vyjel do sucha, až zdechl. Vžycky si pak nasaje sám a naskočí, ale trvá to.
Napsal: 24 led 2008, 20:26
od coroner
Kdyby se musely rozhodit i rozvody, tak bych se toho i celkem bál, naštěstí rozvoďák je vepředu na motoru pohání vodní pumpu a samo vačkovou hřídel, no a vzadu na motoru je na vačkové hřídeli další ozubený kolo a to pohání čerpadlo, takže do časování ventilů se hrabat nemusí.
Napsal: 25 led 2008, 02:52
od FR4NK!3
Podle me je to stopro zavzdusneny... nedavno sem rozdelaval cerpadlo a cistil je. Nemohl sem to zaboha nastartovat ... pokud je cerpadlo uplne na suchu tak si nenasaje a nepomohlo ani roztahovani ... museli sme ho zalit poradne naftou cca pul litru nafty a pak to chytlo na brnk ... btw ... tlacil sem to do cerpadla kompresorem

Napsal: 25 led 2008, 18:02
od radluk
Napsal: 25 led 2008, 20:11
od bobyd
Pravdepodobne velka smula jinak se to nazvat neda uz muselo byt cerpadlo nacate u mych obou aut jezdim na olej bez vetsich problemu a zatim dokonce u tdicka bez prestavby, jestli tomu dobre rozumim tak je to klasicky
komurkac s turbem a u techle chrochtaku nebyvaji problemy vubec fakt zahada vim ze Volvo koupilo VW Tdi do nekterych modelu ale TD by tohle opravdu udelat nemel.

Napsal: 26 led 2008, 12:04
od coroner
Tak jsem to ještě asi tři kilometry potahal ve středních až vysokých otáčkách a ani si to neblaflo. Takže smůla veliká, snad budu mít s novým čerpadlem více štěstí.
Napsal: 27 led 2008, 22:02
od bartjo
Napsal: 27 led 2008, 22:09
od wiguf
nejdřív bych to původní rozebral a zjistil kde je zakopanej pes...
Napsal: 28 led 2008, 12:01
od dvorky1
wiguf píše:nejdřív bych to původní rozebral a zjistil kde je zakopanej pes...
jestli je to klasický čerpadlo od Bosche tak zezadu mezi výstupama do trubiček na vstřiky je šroub. Pokud ho vyšroubuješ mělo by být vidět na pístek kterej by se měl točit dokola pokud točíš s čerpadlem. Mělo by to být na nějaký měřící hodiny nebo tak něco aby se dalo načasovat vstřikování nafty. Pokud se neotáčí tak by to mohl být překroucenej ten pístek. Jinak jestli jsi to ještě nesundal z auta dobře si označ jak je to nastavený na motoru. Nejlíp dát nějakej válec do horní úvratě a pak si udělat značku na ozubeným kole na čerpadle proti bloku motoru ( pokud je ozubený kolo nasazený na klínku a nejde nasadit jinak ) většinou jsou na řemenicích značky, nebo se někam strkají různý přípravky, který ti zaseknou otáčení motoru v tý patřičný poloze. Pokud máš totiž 2 řemeny ( u Escorta 1,8 TD to tak je ) tak musíš mít dobře nastavenou klikovku s vačkou a pak vačku s čerpadlem a nebo klikovku s čerpadlem podle toho odkud je čerpadlo poháněný.
Napsal: 15 kvě 2008, 22:04
od coroner
Tak čerpadlo jsem nerozdělával, ale bylo KO. Po namontování jiného auto chytlo okamžitě. Tak jsem si užíval na naftu, ale nakonec mi to přecejen nedalo, když sou ceny jaké jsou

a včera jsem to zase pustil na olej, zapojené jsem to měl stejně jak v zimě a čekal jsem opět nejhorší. A světe div se, nezadřel jsem, ono to jezdí. Zatím mám teda na olej jen 150km, ale i to je oproti předchozímu pokusu úspěch. Jen na volnoběh se ten motor klepe jak malej pes. Tušíte někdo proč? Oil do něj jde hezky teplej, před čerpadlem cca 70 stupňů, tak proč se tak ošívá? Na naftu se neklepe, na olej je to na křižovatce jak masážní přístroj, ale po rozjetí pohoda, jak na naftu, žádnej rozdíl.
Napsal: 18 kvě 2008, 17:49
od wiguf
tak to je super, přeju ti mnoho kilometrů bez problémů,
to cukání může bejt hodně věcí od přidřenejch vstřikovačů až po malý tlaky. Ale asi bych spíš zkusil použít jinej olej, když to na naftu nedělá.
Mně tuto dělala soja a stolní olej