rozvody 2,5tdi aretace

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

moula
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 12 čer 2006, 17:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od moula »

ojoj, to je jak černej sen... a odkud ti ten olej vizuelně uniká ?
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

tohle stare tema nevim kdo jej vytah

mam us davno novej motor. Starej je KO
moula
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 12 čer 2006, 17:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od moula »

to sme dva... já dojel na vačky... zlatá 1,9tka....
sice to nejelo, ale jezdilo... :D příště quattro 1,9 :)
moula
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 12 čer 2006, 17:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od moula »

avatar: dal si si tam AKE misto AFB ? nebo chip ? jak s STK ? taky sem přemejslel o AKE... ale na STK by kontrolovali typ motoru... (hm)
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

moula píše:avatar: dal si si tam AKE misto AFB ? nebo chip ? jak s STK ? taky sem přemejslel o AKE... ale na STK by kontrolovali typ motoru... (hm)
misto AKN 8/99 mam AKE 10/01 motor je to uplne neco jineho nikde to netece jede to nezere olej))))

No STK sem neresil po zakrytovani motoru neni na cislo motoru videt typuji ze odkrytovavat nebudou na STK pokud budou a bude problem tka bude sranda)))))

ne to udelam legalne pak pokud neprojdu mam to az za 1,5 roku.)) jinak na dopravaky pozadat o zmenu nebo vymaz z velkeho tp


motor se bere dnes jako soucastka
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

jinak zlaty 1.9 2.5 tdi v6 to je hruza nejvice shit motor je citlivej jako krava chce dobrej olejicek muj ma Mobil 1 0w40 pro tubo dizl

a vymenovat pekne po 15cti jinak odchazeji vacky zdvihatka hydrostely valce atd..............

hlavne nelejt longlife = pak smrt
tafna
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 08 úno 2006, 22:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od tafna »

Tenhle problém jsem řešil už u několika 2.5 V6 Vačky se vyderou když nějakej pitomec udělá rozvody na značky co si nakreslí na prsa a ne na aretční body na té délce řemenu je to pak celý posunutý. Jsou tam pak při zdvihu pístu a odovírání ventilu téměř nulové vůle a při vysokých otáčkách to pak nepatrně naráží. A jak zdihátka pořád vymezují vůli tak se vydírá vačka. Stačí na to pak cca 20 tis km. A doporučuji při tlakování skříně ten ventil vyměnit ty půvadní jsou většinou s plstěnou vložkou která se hned zanese ale co jsem parkrát teď kupoval měl labirint a to je v pohodě
moula
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 12 čer 2006, 17:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od moula »

taky dávám mobil, a raději ho měnim po 10tkm...

filtr odvetrani sem dal novej...

avatar: tipuju že v r 99 už si měl budíky Canbus, u mě to byl druhej problém, skloudit to s novou ecu...

njn ake bych bral taky, ale radejc sem se na to vyprd...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“