Bliká mi climatronic

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

serviceMan
Přispěvovatel
Příspěvky: 471
Registrován: 23 led 2006, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladoboleslavsko...

Příspěvek od serviceMan »

Tak to je ono, to je řídící jednotka dochlazování a pro Klimatizaci je zde ovládání. Zkontroluj pojistky: na baterii 30A a 40A - červený a červenočerný kabel (nejsou to ty tlustý), v autě číslo 16 a 25, kostry pod baterií a na "A" sloupku spolujezdce, jestli nebude taky vadnej termospínač F38, ten je pod plastovým krytem stěračů na levé straně nad průchodem karoserie pro vedení kabelů pro blinkr, dělali se starší, takové plechové a novější plastové čidla - blokování spuštění klima pod teplotou 0st Celsia.
Ovládání elektromag. spojky na kompresoru klima je dvěma vodiči: pin 2 = kostra, pin 1 = pin 10 na oválné čtrnáctipinové svorkovnici (T14a/10) na RJD.
Mrkni na to a napiš rok a měsíc výroby instalace/auta. Popřípadě jestli je ta klima origo nebo jestli jste ji domontovávali...
No a nakonec vyměň jednotku dochlazování za to Káčko, co máš vyfocené, eMko je pro dochlazování bez klima... 8) Dělám si srandu, to vyměň jako první a pak zkontroluj ostatní věci. Jestliže to bude fungovat, tak to poznáš tak, že po zapnutí klimy při teplotě nad 0st Celsia se rozeběhnou oba větráky na motoru...
destructor
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 26 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od destructor »

Super popis, o víkendu na to mrknu, ale nemám temperovanou garáž, tak to budu muset asi nasimulovat fenem ... Zkusím proměřit co se dá ...
Nejhorší je, že mám tuningovaný podvozek, tak že se skoro nedá pod auto vlézt, jak je nízko ... :D
Jinak klimoška je originál, a auto je z 10/99 ...
Díky moc za informace, hned je to veselejší ... ;)
Uživatelský avatar
Tupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: skoro v asii :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tupino »

čauves,
řešil sem tohle v létě poměrně dlouho a nakone to touto jednotkou NEBYLO, problem byl v jedné pojistce a asi dvou kontaktech na straně vysokého tlaku, climatronic neblikal, nic, jen prostě nesepl kompík

třípinovej ventil ok, jednotka ok

bylo to celé jenom zmíněnýma "drobnostma" vyřešil do nakonec elektronik-guru ve spřáteleném servisu

celej problem je nejhorší v tom, že se musí projít dle schematu zapojení (crazy)

jo vag samo nic nehlásil, vše ok, na starym foru sem to veřejně oznamil tuším i s řešením
V6 TDI 4M
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

xray píše:uplne vsechny cislice a symboly /ktery normalne nejsou videt/ blikaj. proste vsechno to co je na lcd cerny blika, jak jinak to vysvetlit. Zdravim.
Tak to se mi taky stalo. Tusim, ze vag mi vypisuje chybu nejake klapky.
VW Passat 3C 2008 BMP
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

vagus píše:
serviceMan píše:Nebo jestli někdo tady si pamatuje, lze vyčíst závadu i z panelu, ale si nepamatuju jak...
Preferuji také VAG-COM, ale z nouze lze i přes ten panel. Návod je zde:

http://home.eplus-online.de/olbe/pdfs/C ... Superb.pdf

Nemuze mi nekdo prelozit jak do toho diagnostickeho rezimu vstoupim? A co pak dal abych videl cislo chyby?

umim 'jen' AJ
VW Passat 3C 2008 BMP
vagus
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 23 led 2006, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od vagus »

elit píše:
vagus píše:
serviceMan píše:

Nemuze mi nekdo prelozit jak do toho diagnostickeho rezimu vstoupim? A co pak dal abych videl cislo chyby?

umim 'jen' AJ

Aktivace: stisk /ECON/ a současně /Vnitří cirkulace/ na 2 sekundy ---> test je aktivní

pomocí /teplota +/ se ukáže další chybový kód

až se ukážou všechny chyby, objeví se 000 ---> konec výstupu chyb, pokud v paměti žádné chyby nejsou zobrazí se 444 ---> žádné chyby.

vymazání paměti chyb: po výstupu všech chybových kódů a zobrazení 000 (žádné další chyby) stisknout /ECON/ na 2 sekundy. Vymázání je potvrzeno hláškou 444 ---> žádné chyby.

Opuštění diag. režimu = krátkým stiskem /ECON/


Tabulku chyb ti celou překládat nebudu, napiš co ti to ukazuje a já ti přeložím jen to. 8)
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

vagus píše:
elit píše:
vagus píše:
Aktivace: stisk /ECON/ a současně /Vnitří cirkulace/ na 2 sekundy ---> test je aktivní

pomocí /teplota +/ se ukáže další chybový kód

až se ukážou všechny chyby, objeví se 000 ---> konec výstupu chyb, pokud v paměti žádné chyby nejsou zobrazí se 444 ---> žádné chyby.

vymazání paměti chyb: po výstupu všech chybových kódů a zobrazení 000 (žádné další chyby) stisknout /ECON/ na 2 sekundy. Vymázání je potvrzeno hláškou 444 ---> žádné chyby.

Opuštění diag. režimu = krátkým stiskem /ECON/


Tabulku chyb ti celou překládat nebudu, napiš co ti to ukazuje a já ti přeložím jen to. 8)

Jasne :) zitra na to mrknu


Dekuji moc
VW Passat 3C 2008 BMP
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Takze kod chyby je 4FA
VW Passat 3C 2008 BMP
vagus
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 23 led 2006, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od vagus »

elit píše:Takze kod chyby je 4FA
04FA Stellmotor für Staudruckklappe 0x25

"Servomotor přetlakové klapky 0x25", VIS pak píše "Ovládací motor tlakové klapky (V71)" - ale nejsem odborník na Climatronic, takže bohužel neporadím, co a čím by to mohlo být :(
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

vagus píše:
elit píše:Takze kod chyby je 4FA
04FA Stellmotor für Staudruckklappe 0x25

"Servomotor přetlakové klapky 0x25", VIS pak píše "Ovládací motor tlakové klapky (V71)" - ale nejsem odborník na Climatronic, takže bohužel neporadím, co a čím by to mohlo být :(

Vi tedy nekdo co to je?
VW Passat 3C 2008 BMP
destructor
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 26 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od destructor »

serviceMan píše:Tak to je ono, to je řídící jednotka dochlazování a pro Klimatizaci je zde ovládání. Zkontroluj pojistky: na baterii 30A a 40A - červený a červenočerný kabel (nejsou to ty tlustý), v autě číslo 16 a 25, kostry pod baterií a na "A" sloupku spolujezdce, jestli nebude taky vadnej termospínač F38, ten je pod plastovým krytem stěračů na levé straně nad průchodem karoserie pro vedení kabelů pro blinkr, dělali se starší, takové plechové a novější plastové čidla - blokování spuštění klima pod teplotou 0st Celsia.
Ovládání elektromag. spojky na kompresoru klima je dvěma vodiči: pin 2 = kostra, pin 1 = pin 10 na oválné čtrnáctipinové svorkovnici (T14a/10) na RJD.
Mrkni na to a napiš rok a měsíc výroby instalace/auta. Popřípadě jestli je ta klima origo nebo jestli jste ji domontovávali...
No a nakonec vyměň jednotku dochlazování za to Káčko, co máš vyfocené, eMko je pro dochlazování bez klima... 8) Dělám si srandu, to vyměň jako první a pak zkontroluj ostatní věci. Jestliže to bude fungovat, tak to poznáš tak, že po zapnutí klimy při teplotě nad 0st Celsia se rozeběhnou oba větráky na motoru...
čao, tak konečně jsem všechno postupně proměřil a došel jsem k tomuto závěru ...

Klimoška po zapnutí ani nepípne, otáčky motoru se trošku zvýší, ale jinak nic. Když vytáhnu kabel od G65 (odpojím čidlo) tak po zapnutí klimošky naskočí ventilátory sahary, ale kompresor nic. Což mě dost překvapilo, pokud to není nějaký nouzový režim klimatizace.
Zkoušel jsem kompresor, připojil jsme ho na samostatné napájení a bezproblémů jede a chladí ... Když jsme měřil co do něho leze, tak je to cca 7V, což je fakt málo, proto taky nesepne. F38 jsme změřil a je OK, F18 jsem taky proměřil a je OK.

Že by byl problém v tom snímači tlaku G65 . .??? Blbý je že ho v mých podmínkách v podstatě nejsem schopný proměřit.

Obavám se aby to nebyla ta jednotka dochlazování J293 :(

Jinak moje jednotka je 1J0 919 506 G, ne tedy "M". Idioti ty čísla píšou ze strany, kde na to není absolutně vidět.

Nemohl by jsi mi ServiceMan-e ještě poradit .. ??? :P
White50cent
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 23 kvě 2006, 08:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od White50cent »

Zdarec chlape teď jsem měl ten samej problem 2 minuty a je to v cajku! Ve VAG-COMu ti to vyhodí 1 chybu v Climatronicu a musí se tam nahrát nový kód do řídící jednotky Climatronicu sedí i kód ze Škoda SuperB.
Uživatelský avatar
mira
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 24 led 2006, 06:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od mira »

White50cent píše: Ve VAG-COMu ti to vyhodí 1 chybu v Climatronicu a musí se tam nahrát nový kód do řídící jednotky Climatronicu sedí i kód ze Škoda SuperB.

Co to je novy kod do ridici jednotky? (hm)
destructor
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 26 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od destructor »

White50cent píše:Zdarec chlape teď jsem měl ten samej problem 2 minuty a je to v cajku! Ve VAG-COMu ti to vyhodí 1 chybu v Climatronicu a musí se tam nahrát nový kód do řídící jednotky Climatronicu sedí i kód ze Škoda SuperB.
Bohužel moje jednotka je mekááánická, tudíž o climatronicu si mohu nechat jenom zdát ... (wallbash)

Ale díky za snahu ...
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

zkus se dostat na konektor u kompresoru klimy, vede z něho drát do spojky kompresoru, když na něj přivedeš 12V musíš slyšet cvaknutí a když poběží motor, musí se roztočit i kompresor, pokud se neroztočí je spojka v háji.Alespoň zjistíš, jak je na tom kompresor.Pokud je kompresor OK můžeš hledat v el. instalaci, nezapomeň na pojistky (LOL)
Nafta patří do TDi!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“