serviceMan píše:Tak to je ono, to je řídící jednotka dochlazování a pro Klimatizaci je zde ovládání. Zkontroluj pojistky: na baterii 30A a 40A - červený a červenočerný kabel (nejsou to ty tlustý), v autě číslo 16 a 25, kostry pod baterií a na "A" sloupku spolujezdce, jestli nebude taky vadnej termospínač F38, ten je pod plastovým krytem stěračů na levé straně nad průchodem karoserie pro vedení kabelů pro blinkr, dělali se starší, takové plechové a novější plastové čidla - blokování spuštění klima pod teplotou 0st Celsia.
Ovládání elektromag. spojky na kompresoru klima je dvěma vodiči: pin 2 = kostra, pin 1 = pin 10 na oválné čtrnáctipinové svorkovnici (T14a/10) na RJD.
Mrkni na to a napiš rok a měsíc výroby instalace/auta. Popřípadě jestli je ta klima origo nebo jestli jste ji domontovávali...
No a nakonec vyměň jednotku dochlazování za to Káčko, co máš vyfocené, eMko je pro dochlazování bez klima...

Dělám si srandu, to vyměň jako první a pak zkontroluj ostatní věci. Jestliže to bude fungovat, tak to poznáš tak, že po zapnutí klimy při teplotě nad 0st Celsia se rozeběhnou oba větráky na motoru...
čao, tak konečně jsem všechno postupně proměřil a došel jsem k tomuto závěru ...
Klimoška po zapnutí ani nepípne, otáčky motoru se trošku zvýší, ale jinak nic. Když vytáhnu kabel od G65 (odpojím čidlo) tak po zapnutí klimošky naskočí ventilátory sahary, ale kompresor nic. Což mě dost překvapilo, pokud to není nějaký nouzový režim klimatizace.
Zkoušel jsem kompresor, připojil jsme ho na samostatné napájení a bezproblémů jede a chladí ... Když jsme měřil co do něho leze, tak je to cca 7V, což je fakt málo, proto taky nesepne. F38 jsme změřil a je OK, F18 jsem taky proměřil a je OK.
Že by byl problém v tom snímači tlaku G65 . .??? Blbý je že ho v mých podmínkách v podstatě nejsem schopný proměřit.
Obavám se aby to nebyla ta jednotka dochlazování J293
Jinak moje jednotka je 1J0 919 506 G, ne tedy "M". Idioti ty čísla píšou ze strany, kde na to není absolutně vidět.
Nemohl by jsi mi ServiceMan-e ještě poradit .. ???
