Stránka 2 z 2
Napsal: 06 bře 2008, 11:12
od MEC
Takže dík moc já to mám taky na amatérskou rally.Takže říkáš hlavu z 2,5 je to jedno z jaké 2,5nebo musí to být nějaký přesný typ.Tak dik za radu jestli ještě nějakou vychytávku někdo tak dejte vědět.

BMW
Napsal: 06 bře 2008, 12:57
od oldaf
spoustu info o upravách najdeš na BMWKLUB Česká republika a na E30.cz jinak hlava tam pasuje z motoru 2,5l typ M20. Lepší je použít z tý 2,7 jen blok a kliku a vrazit do toho písty z motoru 2,5 ,použít vstřikování ,hlavu z 2,5 a pak to teprve jede

Napsal: 06 bře 2008, 22:55
od go.vojta
jo přesně jak píše oldaf.. tím v podstatě zvedneš obsah 2.5 na 2.7.. ta 2.7 je origo laděná na eko a ne na výkon, má nevhodný spalovací prostory, časování ventilů, kompresní poměr, atd.. když se na to dá hlava z 2.5 i s písty tak už jenom tím budeš někde kolem 135kw a když k tomu odladíš soft a výfuk tak se dotaneš ke 200koním možná i víc...
Napsal: 07 bře 2008, 02:52
od MEC
hoši dik moc za rady jen ještě jeden dotaz možná se mi vysmějete za takovou otázku ale když tam dám písty z 2,5tak musím předělat i vložky z 2,5?Fakt moc dik myslel jsem že dám jen soft a tím sem skončil ale vidím že možností je čím dál víc tak super.

Napsal: 07 bře 2008, 06:01
od Mireck
Myslim ze to ma rovnake vrtanie takze bude stacit vymenit piesty a hlavu. Obsah zostane 2,7 lebo je tam väčší zdvih.
Napsal: 07 bře 2008, 07:24
od go.vojta
tak tak.. možností je dost

nebo tam narvy 24v 2.5 s vanosem a bude to lítat
Napsal: 07 bře 2008, 11:51
od MEC
Ahoj pánové objednával jsem ten 2,5i z vrakáču.A ten berec se mě ptal jestli chci i věčí vstřikovače třeba z 2,8 nebo z 3,0.Myslíte že bych to tam narval jestli to tam pasuje a jestli mi to pomůže.
BMW
Napsal: 07 bře 2008, 22:43
od oldaf
MEC píše:Ahoj pánové objednával jsem ten 2,5i z vrakáču.A ten berec se mě ptal jestli chci i věčí vstřikovače třeba z 2,8 nebo z 3,0.Myslíte že bych to tam narval jestli to tam pasuje a jestli mi to pomůže.
Vstřikovače ti tam pásnou ze všech motorů M20, M30,M50 nejsou mezi nima velký rozdíly. Ale sežen si nastavitelnej regulátor paliva a pak si tam nastavíš takový množství paliva jaký chceš a bude skoro jedno jaký trysky použiješ. A jinak tam můžeš dát trysky i z jiných aut Renault, VW , Poměrně velký trysky jsou na G60
jěště pár dotazů
Napsal: 09 bře 2008, 18:44
od MEC
Napsal: 09 bře 2008, 18:53
od MEC
Tak zase ahoj ještě jeden dotaz rozdělal jsem tu palubovku abych vyndal ty baterky,ale jsou tam při bodovaný lehce hitnuty vedle nich je jumper na reset aspoň si to myslím můžete mi říc na co tam je a jak se sním pracuje byl u toho aji nápis tak jsem to vyfotil bohužel pro mě v němčině.Dik mec

Napsal: 13 bře 2008, 20:10
od MEC
Napsal: 14 bře 2008, 21:53
od Mireck
V diferaku je snimac rychlosti
Napsal: 14 bře 2008, 22:05
od MEC
To jsem si myslel dik za potvrzení