kompresor+turbo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Kornout píše:
Rasto píše:to Scream: Nie som teoretik len ma zaujima co by ten motor robil,ako by sa to spravalo, dobre viem kolko je okolo takychto veci roboty.
Jak by se to chovalo? Pěkně, jelo by to pěkně od spodu a max. plnící tlak by se v pohodě dostal na 2.5bar a turbu by to nevadilo, jelikož to druhé, velké by tlačilo až při vyších ot.
Jen pro zajímavost, BMW 535d tlačí v sérii tuším až 2,8bar, po chipu nevím, ale tipuji tak 3bar.
tomu tlaku se mi nehce ani verit, je to opravdu tak ???! (crazy)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

kornout: to je prave ten pruser. ja si myslim, že udelat "nejakou" klapku ve svodech a použít nějakej obtokovej ventil a dat klapku do sání neni rozhodne zadna prdel, aby se t dalo dělat na kolene. to bude pekna pakarna.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

scream píše:kornout: to je prave ten pruser. ja si myslim, že udelat "nejakou" klapku ve svodech a použít nějakej obtokovej ventil a dat klapku do sání neni rozhodne zadna prdel, aby se t dalo dělat na kolene. to bude pekna pakarna.
Pakárna to bude, jelikož to musí makat při vysokej teplotách, jinak ten zpětnej ventil v sací části by problém asi nebyl.

To mvole:fakt, ten tlak 2.8bar to dává v sérii, hustý, co? :) Pokusím se ty materiály o tý 535ce najít.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Co konkrétně? Tu jedinou klapku ve výfukových svodech?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Nemluvime tu o stavu "otevreno/zavreno", ale o regulaci - postupne, plynule - s ohledem na vireni, proudeni plynu atd. Motoru asi neudela zrovna nejlip vykyvy, prudke zmeny :?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

V sání je zpětná klapka a ta se otvírá sama podle tlaku, takže by tam takové rázy být neměly a pokud by se ta klapka co je ve svodech regulovala tlakem, tak by se taky nepřepna naráz, ale postupně.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Rasto
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 28 led 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Rasto »

to by bola parada keby to niekto poriesil a slapalo by mu to. Kornout diky za vysvetlenie
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“