Stránka 2 z 2

Napsal: 24 dub 2008, 06:51
od client33
v zmluve je napisane;
Kupujuci vykonal skusobnu jazdu 15km a bol oboznameny o technickom stave vozidla.
Bolo mi povedane ze na aute bol asi meneny blatnik naraznik svetlo,ale ze je tam menene stvrt auta,tak o tom rec nebola. :(

Napsal: 24 dub 2008, 10:24
od Smoke
pokud to je opraveno kvalitně, tak bych to neřešil. kamoš dělá havárky, spíš drahé havárky (BMW, medvědy atd), půlka z toho, půl tamtoho, ale vždy to dělá precizně i s ohledem na bezpečnost. není opravna jak opravna

Napsal: 25 dub 2008, 12:55
od client33
tak mi nikto nepomoze? :?

Napsal: 26 dub 2008, 20:40
od alek
Je mi líto, ale na tomhle fóru ti fakt asi nikdo nepomůže a divil bych se, kdyby to jinde bylo lepší. I odborník se ti totiž těžko vyjádří k něčemu, co na vlastní oči neviděl. Já osobně nepochybuju o tom, že smlouva byla sepsaná tak, že k soudu nemá cenu chodit. Když už jsme u toho práva, tak ve státě, kde se v novinách zcela beztrestně inzeruje například služba "stáčení tachometrů", bych nečekal zázraky ani se smlouvou sepsanou kvalitně. I s ní je případný soudní spor totiž jen velká ztráta času a nervů s nejistým výsledkem...
Co se týče poškození vozu, záleží, jak bylo bouráno a jak kvalitně opraveno, to ti na dálku nikdo neposoudí. Pokud však šlo třeba jen o karosérii, nemusela by to být tragédie, auto ti asi začne jen dříve rezivět, ale jezdit bude. Myslím, že můžeš koupit nebourané auto v daleko horším technickém stavu (motor, pomocné agregáty, podvozek), které ti časem vypoví základní funkce a jehož opravy tě vyjdou hodně draze. Tak asi tak. Kdyžtak dej časem vědět, jak to dopadlo.

Napsal: 27 dub 2008, 05:59
od Peete
podle me, nebourany auto uz snad ani neni, mizivy procento, tomu se proste nevyhnes. Poku je to dobre udelany, dobre konzervovany, tak to ani driv rezivet nebude. Na tvym miste bych to strcil nekomu sikovnymu a dukladnymu, at ti vystrika dutiny - poradne a vsude, nastrikej spodek a budes mit klid. No co, ze bylo bourany, pokud nema vic jak dve stopy, geometrie v poradku, fuky vsude sedi, nekrouti se, nepraskaji okna, tak bych to neresil, stejne nebourany nekoupis.

Napsal: 27 dub 2008, 19:30
od 1pavel
Podle mě je lepší mít vyměněnou i třeba čtvrtku kastle a ošetřit jeden svár , než to mít tahaný , vybouchaný a nakydaný kýbl kytu .

Napsal: 02 kvě 2008, 22:19
od pasa
Taky jsem to kupoval jako nebouraný dokonce jsem to měl na lustraci v CEBII a na nic nepřišli, ve finále když mi v ISR vyjeli přehled faktur tak jsem zjistil že byl měněnej blatník světlo a nárazník kromě jiného.Taky jem zkoušel reklamovat a problém je v tom že pojem nebourané auto z právního hlediska neexistuje ,alespoň jak mě poučil soused právník, existuje pouze míra poškození, zda bylo závažné či nikoliv,a to jestli bylo poškození závažné je např na autorizovaném servisu nebo na sodním znalci.Výměna dílů se za závažné poškození nepovžuje,musel bys dokázat že to bylo rovnaný a nebo vařený nosné části.Takže pokud máš ve smlouvě např.že stav odpovídá počtu najetých km a podobně,nemáš šanci.Jediné co můžeš udělat je poslat to pryč,jakým způsobem už je na tobě.Je to drsný a myslím že je nás hodně kterým se to nelíbí a maj nějaké svědomí ale žijeme v době bussinesu.