Tak co? Nastartovali jste?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

lt.kubosh píše:
frantacech píše:1) A6 2.5TDi V6 - beznadejne.
2) Odchod do kramu pro BANNER Power Bull 100Ah/790A
1) Nedes me!
2) Pro jeste vykonnejsi zdoj energie musis prinejmensim do Dukovan ne? :)))
:D No vlezla mi tam akorat, a tocit muzu jak dlouho chcu. Mel jsem dojem ze kdyz na to prijde muzu zaradit za 1 a odskakat.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Brno -18, chytlo to na ťuk, i když jsem měl trošku strach, ale koncern je koncern. Měl jsem strach hlavně kvůli naftě, aby nezamrzla, protože ti pumpaři jsou pěkný svině a je jedno jestli je to Aral, Shell nebo nějaká bezejmená pumpa.
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Je to divný, ale čím větší zima, tím líp to startuje- po nažhavení na první podívání se na klíček! Baterie Varta 70 Ah. Čao.
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

23/1/06 , -17,5C OCT. 66KW rv.97
párkrát se překulila, zakuckala a motor naskočil. jenom mě štve že se strašně pomalu ohřívá, prvních pár km je na kulicha :lol:
CFHC
Uživatelský avatar
capo
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 23 led 2006, 21:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od capo »

Já jsem vyrážel později, bylo -14, chytlo to asi na 5 otáčku, předvstřik na spodní hranici v grafu.

Baterka loni nová, tu původní, 6 let starou jsem pro jistotu vyměnil, když se mi při startování (úspěšném!) jednoho pěkného rána vymazaly údaje v budících.....
Passat BiTDI 2015
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

včera při -6 s obtížemi, dneska ani nechci vědet, zda by to chytlo...doufám, že to budou jen svíčky... :(
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Golf 4 tdi, ahf , r.v.98, 190000km

Příspěvek od Batistuta »

-19 Barrandov a po modlení Golf4 chytil,ale chce to baterku a startér............v takový zimě se to ,ale rozebrat nedá,bych k tomu přimrz. Mám ještě BMW 524 TD z roku 86 a ten chytil úplně v pohodě,baterka 100Ah,ale najeto 350 000 km. Čus.
Uživatelský avatar
MartyB5
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 23 led 2006, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartyB5 »

-19°C ale ato vrnělo na poprvé 1.9TDI 66kW 160500Km :lol:
Uživatelský avatar
radkin
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 21:57
Odpovědi: 0
Bydliště: CZ - KV

Příspěvek od radkin »

-19,5st okta tdi - jednou nažhavil sotva jednou otočilo a bručel,to jsem fakt nečekal. aku 3 roky nic moc - nafta no name. uvidíme jak dál.
tak ať se daří
radkin - Octavia CLHA
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

-23, v 5:40 mě vytáhl kámoš že spěchá do práce a auto nemůže natočit, tak jsem vylezl a radši 3x nahžavil, skoro to chytlo, pak přes startér z kopce to chytlo hned. Dnes mám radši ještě jednu baterku u dveří doma v teple, a netěším se na ráno, poněvadž v 20:50 jsem se vrátil domů a clima ukazovalo -21!!! Do p....e, to je kosa. :evil:
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Tady ráno -20 a baterce se nechtělo, tak na řadu přišlo auto z dílny a kabely, motor na 2 otocení zavrčel.
Uživatelský avatar
Milan Sharan
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 23 led 2006, 22:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milan Sharan »

Sakra, -28 stupňů, parkuji blízko řeky a baterka to nějak nezvládla. Jak to tady čtu, tak jsem asi jediný, kterému to ráno nechtělo točit, a nebo jsem jediný který napsal pravdu. No nic, vzal jsem baterku do tepla na nabíjení a zítra to pujde na půl otočení. :cry:
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Já to taky nenatočil -22°, sem si dneska udělal neplánovanou dovolenou :( částečně zradila baterka, ale větší podíl na tom měla asi nafta, na zítřejší ráno jsem připravenej líp baterku mám doma tak uvydíme jak to dopadne. U nás už je teď -19°
serviceMan
Přispěvovatel
Příspěvky: 471
Registrován: 23 led 2006, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladoboleslavsko...

Příspěvek od serviceMan »

-15/ne Audi A4 1,9 TDi, tak jsem se šel podívat, jak vypadá baterka a ten frajer, co mi to přivezl na dílnu, tak tam měl 44Ah Akumu a svorky na kontaktech volně položený :roll: ...
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Tak jsem si rekl, ze jak to ctu, tak to radeji prubnu.
Baterka pred smrti (desek v elektrolytu)
2.5TDi 195tis
1) Nazhaveni, chvilicka toceni. Chytlo to a po odpojeni starteru to hned zdechlo. Nic se nehadalo, proste jako kdyz to clovek chcipne klickem.
2) Stejne jako 1)
3) Chvilicka toceni. Chytlo to, tuk jsem o plyn a vsechno ok.

Je to normalni?!? Ja mam prekticky 1. diesela. (No dobre, mel jsem 1.8D Escort, ale to se nepocita. Ten po +5°C nechyt)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“