Brno -18, chytlo to na ťuk, i když jsem měl trošku strach, ale koncern je koncern. Měl jsem strach hlavně kvůli naftě, aby nezamrzla, protože ti pumpaři jsou pěkný svině a je jedno jestli je to Aral, Shell nebo nějaká bezejmená pumpa.
23/1/06 , -17,5C OCT. 66KW rv.97
párkrát se překulila, zakuckala a motor naskočil. jenom mě štve že se strašně pomalu ohřívá, prvních pár km je na kulicha
Já jsem vyrážel později, bylo -14, chytlo to asi na 5 otáčku, předvstřik na spodní hranici v grafu.
Baterka loni nová, tu původní, 6 let starou jsem pro jistotu vyměnil, když se mi při startování (úspěšném!) jednoho pěkného rána vymazaly údaje v budících.....
-19 Barrandov a po modlení Golf4 chytil,ale chce to baterku a startér............v takový zimě se to ,ale rozebrat nedá,bych k tomu přimrz. Mám ještě BMW 524 TD z roku 86 a ten chytil úplně v pohodě,baterka 100Ah,ale najeto 350 000 km. Čus.
-19,5st okta tdi - jednou nažhavil sotva jednou otočilo a bručel,to jsem fakt nečekal. aku 3 roky nic moc - nafta no name. uvidíme jak dál.
tak ať se daří
-23, v 5:40 mě vytáhl kámoš že spěchá do práce a auto nemůže natočit, tak jsem vylezl a radši 3x nahžavil, skoro to chytlo, pak přes startér z kopce to chytlo hned. Dnes mám radši ještě jednu baterku u dveří doma v teple, a netěším se na ráno, poněvadž v 20:50 jsem se vrátil domů a clima ukazovalo -21!!! Do p....e, to je kosa.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Sakra, -28 stupňů, parkuji blízko řeky a baterka to nějak nezvládla. Jak to tady čtu, tak jsem asi jediný, kterému to ráno nechtělo točit, a nebo jsem jediný který napsal pravdu. No nic, vzal jsem baterku do tepla na nabíjení a zítra to pujde na půl otočení.
Já to taky nenatočil -22°, sem si dneska udělal neplánovanou dovolenou částečně zradila baterka, ale větší podíl na tom měla asi nafta, na zítřejší ráno jsem připravenej líp baterku mám doma tak uvydíme jak to dopadne. U nás už je teď -19°
-15/ne Audi A4 1,9 TDi, tak jsem se šel podívat, jak vypadá baterka a ten frajer, co mi to přivezl na dílnu, tak tam měl 44Ah Akumu a svorky na kontaktech volně položený ...
Tak jsem si rekl, ze jak to ctu, tak to radeji prubnu.
Baterka pred smrti (desek v elektrolytu)
2.5TDi 195tis
1) Nazhaveni, chvilicka toceni. Chytlo to a po odpojeni starteru to hned zdechlo. Nic se nehadalo, proste jako kdyz to clovek chcipne klickem.
2) Stejne jako 1)
3) Chvilicka toceni. Chytlo to, tuk jsem o plyn a vsechno ok.
Je to normalni?!? Ja mam prekticky 1. diesela. (No dobre, mel jsem 1.8D Escort, ale to se nepocita. Ten po +5°C nechyt)