Stránka 2 z 7
Napsal: 27 črc 2008, 17:33
od dvojan1
soudruh píše:zdravím řeším stejny problém chtěl bych zdvíhnout víkon hlavně v niších otáčkách tak od 1500 ot mám Octáviji 1.9 tdi 81 kw nemužu se rozhodnout chip nebo trysky nebo co jiného co je tak cenově nejvíhodnější nejučinější čtu tady ruzné rady a rozhoduji se nechci do toho nacpat tisíce a uš vubec nechci zničit si miláčka. muj motor mám najeto 220 tis hodte mi někdo radu a skušenosti na SZ dík.
Já už jsem se rozhodnul.Zítra jsem objednán na CHIPTUNING.Pak ti dám vědět jak to jede.Budu to mít i odbržděno.
Napsal: 28 črc 2008, 20:21
od teabe
čau,tak já bych měl malý dotaz.Půjdou mi trysky z 81kw kokty na 66kw agr?? Pomůžu si s tím vůbec trochu?
Napsal: 28 črc 2008, 20:24
od Tomas.cz
V poho mám je tam + je tam ještě čip. Po těch tryskách to znát bylo, počítej tak 10-15hp...?
Napsal: 28 črc 2008, 20:34
od teabe
Tomas.cz píše:V poho mám je tam + je tam ještě čip. Po těch tryskách to znát bylo, počítej tak 10-15hp...?
a dával jsi jen trysky,nebo komplet i vstřikovače
Napsal: 28 črc 2008, 20:38
od Tomas.cz
Trysky jsem si přehodil do původních vstřikovačů.
Re: Trysky,čip Octavia 81Kw
Napsal: 28 črc 2008, 23:11
od JasteR
dvojan1 píše:Moje Octávka 81kw má už najeto 195tis.Motor je ok.nekouří,nežere olej.Chci zvýšit výkon.Mám vyměnit trysky sprint 764 a pak úprava řj?Nebo ty trysky mají význam jen z větším turbem a jsou zbytečné a stačí jen úprava řj.Když se to načipuje,poznám pak rozdíl mezi sér. tryskama a sprintama 764?
S764 sou dobra volba..rozhodne ti postaci i seriove turbo... pokud upravis o SW tak bude pohodovych 140koniku bez koure..
Napsal: 29 črc 2008, 15:56
od Smoke
taky sem začal 764kama a skoro bez kouře, byl to velikej nárůst!! a po chipu to musí být ok!
Napsal: 31 črc 2008, 07:32
od Brambora
Mám motor 85 kw na Boře, je to Pda.Co byste poradili na zvednutí výkonu.
Napsal: 31 črc 2008, 14:25
od dvojan1
soudruh píše:zdravím řeším stejny problém chtěl bych zdvíhnout víkon hlavně v niších otáčkách tak od 1500 ot mám Octáviji 1.9 tdi 81 kw nemužu se rozhodnout chip nebo trysky nebo co jiného co je tak cenově nejvíhodnější nejučinější čtu tady ruzné rady a rozhoduji se nechci do toho nacpat tisíce a uš vubec nechci zničit si miláčka. muj motor mám najeto 220 tis hodte mi někdo radu a skušenosti na SZ dík.
Tak jsem si to nechal jen přečipovat a nárůst je opravdu velký.316Nm a 137PS.Sériové trysky bohatě stačí.Dávali by klidně ještě víc nafty,ale turbo už by to nepobralo.

chip 81kw
Napsal: 01 srp 2008, 21:45
od soudruh
čágo co to stálo a kdo ti to dělal je to blízko? jestli to není tajný ? uš to táhne aspon od 1500 ot ? nebo se zdvíhl krouták od těch 2500 ot ?
mě mrzí že to netáhne dřív neš od 2500 ot nesvezl jsem se chipnutou 81kw tak nevím co to dokáže ale svezl jsem se 66 kw chip nutou a jela relativně stejně jako ta má akorát ten zátach měl lepší skoro od 0 byla to paráda ale uš si zahulila to se mi nelíbylo
Re: chip 81kw
Napsal: 02 srp 2008, 06:40
od dvojan1
soudruh píše:čágo co to stálo a kdo ti to dělal je to blízko? jestli to není tajný ? uš to táhne aspon od 1500 ot ? nebo se zdvíhl krouták od těch 2500 ot ?
mě mrzí že to netáhne dřív neš od 2500 ot nesvezl jsem se chipnutou 81kw tak nevím co to dokáže ale svezl jsem se 66 kw chip nutou a jela relativně stejně jako ta má akorát ten zátach měl lepší skoro od 0 byla to paráda ale uš si zahulila to se mi nelíbylo
Zdar,jede to už od 1600-1700 otáček a záběr je fakt výbornej.Když se podíváš na graf tak je největší krouťák v 2290 otáčkách.Spotřeba při stejném stylu jízdy jako před čipem je o 0,5l menší.Mimo město teď jezdím za 4,5l.Nemusím řadit až ve 2500,ale už ve 2000 ot.Na předjíždění paráda.Kdyby ti to posadili už od malých otáček tak by jsi brzo oddělal spojku.Já jsem spokojenej.Taky jsem nechtěl,aby to dávali na max.auto si chci ještě pár let nechat.Není to žádný RACINGBOX,ten doporučují na nové auta,aby neporušili záruku.Akorát si musíš udělat čas,ladili to opravdu 4 hodiny.Tady to dělali
www.mereni-vykonu.cz
Napsal: 02 srp 2008, 07:54
od topdiesel
dvojan1 píše:soudruh píše:zdravím řeším stejny problém chtěl bych zdvíhnout víkon hlavně v niších otáčkách tak od 1500 ot mám Octáviji 1.9 tdi 81 kw nemužu se rozhodnout chip nebo trysky nebo co jiného co je tak cenově nejvíhodnější nejučinější čtu tady ruzné rady a rozhoduji se nechci do toho nacpat tisíce a uš vubec nechci zničit si miláčka. muj motor mám najeto 220 tis hodte mi někdo radu a skušenosti na SZ dík.
Tak jsem si to nechal jen přečipovat a nárůst je opravdu velký.316Nm a 137PS.Sériové trysky bohatě stačí.Dávali by klidně ještě víc nafty,ale turbo už by to nepobralo.

Vypadá to pěkně, ale je tam větší propad než u serie (toč.moment),
co to stálo a s tryskama si nedělal nic(přeci jen máš 200.tis km-nechal jsi je aspoň čistit).
Změř nám to na sprint, za kolik uděláš 100.km/h ?
Re: zkouška
Napsal: 02 srp 2008, 17:01
od soudruh
Dnes jsem to zkoušel z 0 na 100 za 17 sec zatím vše je original je to slabota skusím ten chip taky otom přemíšlím
Re: zkouška
Napsal: 02 srp 2008, 17:01
od soudruh
Dnes jsem to zkoušel z 0 na 100 za 17 sec zatím, vše je original je to slabota skusím ten chip taky otom přemíšlím
Re: zkouška
Napsal: 02 srp 2008, 17:03
od cupra
soudruh píše:Dnes jsem to zkoušel z 0 na 100 za 17 sec zatím vše je original je to slabota skusím ten chip taky otom přemíšlím
seria oktavka 81 KW ma pisane tusim 11,5 sek

nieco mas zle...najskor vahu vzduchu