Dej tam 0w/30 ale bude ti ho nejspis žrat,do vymeny ti nevydrží. Pak dej 5w/40,kamosovy b6 brala olej tak se dala 5w/40 od repsolu a do vymeny zmizli tak 2decky. Treba Seat dava do vsech PD motoru 5w/40 a longlife servis neuznava a motory sou stejný. 10w/40 tam nelej,pro pd je to husty a odejdou vacky s hydrostelama. Už seriove po startu rachtaj vic než klasicky TDI a ktumu este 10w/40 olej,ten než tam dojde a než se zahreje a zřidne,tak ti to bude par km rachtat jak traktor.Honza14.01 píše:Pujdu se projit,ale ne jen dnes,ale i dalsi dva tydny,protoze muj nejlepsi mechanik ma 14dni dovolenku.Doufam jen,ze se nepredavkuju kyslikem
Turbo - výměna?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kdy už konečně pochopíte, že žádná polosyntetika a plná syntetika neexistujeHonza14.01 píše:Vymenil jsem to moje rozflakany turbo za repasovany u firmy TURBÍNY.CZ za 8 a pul a doufam,ze to bude v poho.Jinak s tim olejem jsem se radil s technikem od VW a schvalil mi tu plnou synt (0w-30). mam ten novejsi typ motoru ATJ,takže bud a nebo.
... je to pouze marketing, obdobně, jako "pouze Silan silanizuje"Jinak je pán asi opravdu odborník , když Ti schvaluje 30 na léto
Ideální celoroční kompromis pro naše podnebné pásmo je 5W-40
GIV Variant TDi ???kW
-
Honza14.01
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 06 srp 2008, 22:05
Kdybych to chápal (ty oleje) tak tu teď nesedím na zadku a nesháním informace.Bazar mi to prodal a lil tam 5W40 a když jsem to dal na výměnu rozvodů, tak mi tam podle norem dali 0W30.Posralo se turbo, objednal jsem si repas. a dnes mi mechanik řekl, že nemám kompresy na prvním válci.Dohadujou se teď mezi sebou a i tak to nazývají, já jen vím, že mám auto v prdeli a nevím, čím to je.