Stránka 2 z 2

Čištění turba v amatérských podmínkách .

Napsal: 20 říj 2008, 19:59
od Richard Šurek
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0

Jestli chceš další fotky , pošlu ti je na SZ . :-D

Napsal: 21 říj 2008, 05:40
od kkk
He he přileju trochu oleje do ohně mám Golfa 3 1,9 TDI 66Kw naklápění lopatek nemám ale taky my v sobotu padl do nouzáku při 3000 ot a pak ještě i dřív ale to auto se chytlo stačilo trochu ubrat zedvakrát a zase to jelo na hadice v sání se budu dívat až ve středu dřív se k tomu nedostanu ale přišel jsem na zajímavou věc (teda aspon pro mě nejsem automechanik ) pak jsem jel ke známému asi tak 10 kilometrů a zničeho nic to auto jelo jako neřízená střela normálně to točilo 4500 ot. A jelo to fak jak kráva když jsem otevřel kapotu tak jsem si všimnul že ta černá trubička co vede z paroch do řídící jednotky vysela jenom na chlupech toho opředení otázka zní než ta trubička praskla mohla řídící jednotka házet ty Chyby a padat do nuzáku protože když jsem zastavyl tak ta hadice už nebyla nasazená a v chytré knížce pro blbce (jak na to) jsem se dočetl že ta řídící jednotka podle toho dávkuje palivo tomu nerozumím přeci když turbo zvýší tlak v sání tak by ta řídící jednotka měla přidat více paliva a to auto by mělo být živější nebo né
Předem děkuji

JAK JE TO S TOU ŘÍDÍCÍ JEDNOTKOU TA HADICE BYLA ÚPLNĚ DOLE NEROZUMÍM TOMU NA NĚCO TAM TA HADICE PŘECI MUSÍ BÝT NEBO JE TAM JENOM TAK ABY TO VYPADALO SLOŽITĚ
(noteeth)

Re: Čištění turba v amatérských podmínkách .

Napsal: 21 říj 2008, 07:25
od Ivo
Richard Šurek píše:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0

Jestli chceš další fotky , pošlu ti je na SZ . :-D

Tu je ten návod ako demontuješ turbo.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1874

Napsal: 22 říj 2008, 04:10
od Rsx18
no tak vypada to tak ze na 99% su pridrete lopatky...v sobotu to rozoberiem a uvidim co z toho bude...Zatial vsetkym vdaka..

Napsal: 23 říj 2008, 16:40
od wespe1
co ked je to snimac tlaku !!! je pri pravom svetle, ukazuje trosku viac,je ko.

Napsal: 23 říj 2008, 21:14
od Zdeněk M
kkk píše:He he přileju trochu oleje do ohně mám Golfa 3 1,9 TDI 66Kw naklápění lopatek nemám ale taky my v sobotu padl do nouzáku při 3000 ot a pak ještě i dřív ale to auto se chytlo stačilo trochu ubrat zedvakrát a zase to jelo na hadice v sání se budu dívat až ve středu dřív se k tomu nedostanu ale přišel jsem na zajímavou věc (teda aspon pro mě nejsem automechanik ) pak jsem jel ke známému asi tak 10 kilometrů a zničeho nic to auto jelo jako neřízená střela normálně to točilo 4500 ot. A jelo to fak jak kráva když jsem otevřel kapotu tak jsem si všimnul že ta černá trubička co vede z paroch do řídící jednotky vysela jenom na chlupech toho opředení otázka zní než ta trubička praskla mohla řídící jednotka házet ty Chyby a padat do nuzáku protože když jsem zastavyl tak ta hadice už nebyla nasazená a v chytré knížce pro blbce (jak na to) jsem se dočetl že ta řídící jednotka podle toho dávkuje palivo tomu nerozumím přeci když turbo zvýší tlak v sání tak by ta řídící jednotka měla přidat více paliva a to auto by mělo být živější nebo né
Předem děkuji
(wallbash)
Tou hadickou jde tlak ze saní do pocitace,informuje jednotku o stavu plnení. Logicky receno,podle toho co v tom saní nameří se zachova,pokud je tlak nízký tak prida naftu,pokud je vysoký tak naftu ubere,reguluje to tak aby to nehulilo. Když tu hadicku sundas a ten vyvod v saní ucpes,tak to jede líp,jednotka si myslí že je nízký tlak a že je treba pridat naftu ale vsechny jednotky prelstít nejdou. Vyhodnotí to jako chybu a vtockach ti to padne stejne do nouzaku,mužes si to i zkusit odpojit a projet co to udela,mam to vyskousený a proto to sem pisu. :P :

Napsal: 23 říj 2008, 21:53
od TDI tech
Rsx18 píše:dnes som bol za jednym znamym, sme to napichly na wag a spravili testovaciu jazdu....No zistili sme ze turbo tlaci jak besne....povedzme ze malo tlacit 1,8 a ono tlacilo 2.5... tak asi budu tie lopatky pridrete...neviem pozical som si este novu N75 tak zajtra to vyskusam a pozrem aj hadicky a ked nie tak turbo von...Mozte mi prosim niekto poslat niejaku dokumentaciu ako sa rozobera alebo aspon niejaky link kde sa to uz rozoberalo...dakujem zatial
http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/ ... Vrchem.htm

Napsal: 23 říj 2008, 22:14
od Rsx18
Tak dnes som to vybral bola to celkom makacka ale dalo sa...Ale turbo jak si nie a nie rozdelit...Zajtra ho budem musiet na hriat...Lebo nechcem donho zbytocne busit kladivom..... :D

Napsal: 24 říj 2008, 07:55
od wespe1
je to zbytocne,ale bude ciste turbo vsak co...

Napsal: 24 říj 2008, 18:10
od Rsx18
No tak dnes sme to rozobrali nebolo to az tak moc zasrate ale jedna lopatka bola tak pridreta ze az...Po vycisteni a poskladani golfik opat chodi ako maaaa...Dakujem vsetkym za pomoc...Obrázek