Čištění turba v amatérských podmínkách .
Napsal: 20 říj 2008, 19:59
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Jestli chceš další fotky , pošlu ti je na SZ .
Jestli chceš další fotky , pošlu ti je na SZ .

Richard Šurek píše:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Jestli chceš další fotky , pošlu ti je na SZ .
Tou hadickou jde tlak ze saní do pocitace,informuje jednotku o stavu plnení. Logicky receno,podle toho co v tom saní nameří se zachova,pokud je tlak nízký tak prida naftu,pokud je vysoký tak naftu ubere,reguluje to tak aby to nehulilo. Když tu hadicku sundas a ten vyvod v saní ucpes,tak to jede líp,jednotka si myslí že je nízký tlak a že je treba pridat naftu ale vsechny jednotky prelstít nejdou. Vyhodnotí to jako chybu a vtockach ti to padne stejne do nouzaku,mužes si to i zkusit odpojit a projet co to udela,mam to vyskousený a proto to sem pisu.kkk píše:He he přileju trochu oleje do ohně mám Golfa 3 1,9 TDI 66Kw naklápění lopatek nemám ale taky my v sobotu padl do nouzáku při 3000 ot a pak ještě i dřív ale to auto se chytlo stačilo trochu ubrat zedvakrát a zase to jelo na hadice v sání se budu dívat až ve středu dřív se k tomu nedostanu ale přišel jsem na zajímavou věc (teda aspon pro mě nejsem automechanik ) pak jsem jel ke známému asi tak 10 kilometrů a zničeho nic to auto jelo jako neřízená střela normálně to točilo 4500 ot. A jelo to fak jak kráva když jsem otevřel kapotu tak jsem si všimnul že ta černá trubička co vede z paroch do řídící jednotky vysela jenom na chlupech toho opředení otázka zní než ta trubička praskla mohla řídící jednotka házet ty Chyby a padat do nuzáku protože když jsem zastavyl tak ta hadice už nebyla nasazená a v chytré knížce pro blbce (jak na to) jsem se dočetl že ta řídící jednotka podle toho dávkuje palivo tomu nerozumím přeci když turbo zvýší tlak v sání tak by ta řídící jednotka měla přidat více paliva a to auto by mělo být živější nebo né
Předem děkuji
http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/ ... Vrchem.htmRsx18 píše:dnes som bol za jednym znamym, sme to napichly na wag a spravili testovaciu jazdu....No zistili sme ze turbo tlaci jak besne....povedzme ze malo tlacit 1,8 a ono tlacilo 2.5... tak asi budu tie lopatky pridrete...neviem pozical som si este novu N75 tak zajtra to vyskusam a pozrem aj hadicky a ked nie tak turbo von...Mozte mi prosim niekto poslat niejaku dokumentaciu ako sa rozobera alebo aspon niejaky link kde sa to uz rozoberalo...dakujem zatial