Stránka 2 z 4

Napsal: 02 lis 2008, 21:53
od spacewerk
:-D

Napsal: 02 lis 2008, 21:55
od spacewerk
:-D

Napsal: 02 lis 2008, 22:06
od spacewerk
:-D

Napsal: 02 lis 2008, 22:09
od Huml
na tý fotce motoráku máš přehozený umístění N18 a N239

Napsal: 02 lis 2008, 22:10
od Tomas.cz
Heleď chceš řešit problém, nebo malovat obrázky :D

Napsal: 02 lis 2008, 22:10
od Bugs.Bunny
No ty jsi talent. (noteeth)
Jj jěště to přehoď i popisama a už to bude. (noteeth) (noteeth) (noteeth) (noteeth)

Napsal: 02 lis 2008, 22:17
od spacewerk
Obrázek sem chtel udelat proto abych sobe ujasnil kde mám jaký ventil a jakou má funkci proto sem h osem vložil a nechal projit ohnem :-D což zdárne prošel :-D
Omlouvám se tady všem a zároven všem dekuju za nutné korekce, ted už to je OK....

asi EGR už zaslepim zaslepkama chtel sem to udelat už nedávno ale prdel sem na to ale když to muže delat i takový neplechy jako ubirat vykon pokud se sekne, tak pujde vyřadit :-D a má utrum :-D

Napsal: 02 lis 2008, 22:19
od Bugs.Bunny
spacewerk píše:SLÁVA!!! UŽ JE TO TAK JAK TO MÁ BÝT!!!!!
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Napsal: 02 lis 2008, 22:54
od netopier
ja sa chcem spytat, preco ma N18 zdroj podtlaku za spatnym ventilom?

Napsal: 02 lis 2008, 22:58
od Ladas
protože je to namalovaný špatně dobrý postřeh ;)

Napsal: 02 lis 2008, 23:02
od spacewerk
:-D:-D

Napsal: 02 lis 2008, 23:03
od Ladas
ano

Napsal: 02 lis 2008, 23:04
od spacewerk
:-D

Napsal: 02 lis 2008, 23:13
od spacewerk
:-D

Napsal: 02 lis 2008, 23:13
od netopier
nechapem ako to mohol povodny tvorca obrazku takto dat.ja o tom vobec nic neviem ale ked robim obrazok na ktoreho presnosti velmi zalezi tak by mi toto bilo do oci ...