Stránka 2 z 4
Napsal: 09 lis 2008, 21:11
od 3copsi3
no to mas pravdu ale ja som mechanik a viem si to urobit sam a zadarminko vies len sa musim troska oto zaujimat akoze o motori ja robim v dielni plecharinu lakovacky obcas daku spojku a tak motori moc nie ak tak daku hlavu ale dake prerabacky zatial nie a nemam kedy hladat a citat forum tak sa opytam vas a tu mi niekto poradi. Inac dnes som montoval do golfa to odfukovanie pari na naraznik super to vyzera. Stalo to 1600 sk ale da sa to doma urobit za par suskov zajtra to v praci poratam hadicky ventili a tak a dam vediet ak bude mat niekto zaujem. Este to musim dorobit a urobit dake foto .
Napsal: 18 lis 2008, 23:05
od admin.ck
kde prosím vás zjistím číslo motoru na 1Z
Napsal: 19 lis 2008, 10:29
od 3copsi3
caf podla cisla motora do 100000 je 1Z po su uz silnejsie piessty
Napsal: 19 lis 2008, 12:11
od Thopr
1Z je snad celý špatný, ne??? Ta čísla platí pro motory AHU, kde do čísla 108000 jsou špatné a nad už dobré... Nebo se pletu???
Napsal: 19 lis 2008, 14:26
od 3copsi3
hej tak to je ako vravis nepleties sa
Napsal: 19 lis 2008, 14:31
od misoVW
1Z nie je az taky cely spatny. Niekomu vydrzi aj 500tis. km a nic.
Napsal: 19 lis 2008, 15:41
od Tomasvw
misoVW píše:1Z nie je az taky cely spatny. Niekomu vydrzi aj 500tis. km a nic.
1z su v serii super motory, ako pises vydrzia toho fakt dost.akurat maju problem s vaznejsimi upravami kvoli tym piestom...
Napsal: 19 lis 2008, 15:43
od Thopr
Tomasvw píše:misoVW píše:1Z nie je az taky cely spatny. Niekomu vydrzi aj 500tis. km a nic.
1z su v serii super motory, ako pises vydrzia toho fakt dost.akurat maju problem s vaznejsimi upravami kvoli tym piestom...
Přesně tak... Sám jsem 1Z měl, natočena půl mega a ještě jsem mu tehda dopřál 764 a v poho... A jezdí dodnes (může mít tak 560tkm...)
Napsal: 21 lis 2008, 09:49
od d.d.t
nechapu proc tady rikate porad ze ma spatny pisty,ze nekomu odesli do kopru po tom co to honil nekolik minut na maximum tak to muze odejit snad u kterehokoliv motoru ne?
Napsal: 21 lis 2008, 09:58
od Thopr
d.d.t píše:nechapu proc tady rikate porad ze ma spatny pisty,ze nekomu odesli do kopru po tom co to honil nekolik minut na maximum tak to muze odejit snad u kterehokoliv motoru ne?
Nikdo netvrdí, že jsou špatné.... Spíš se všeobecně nehodí na vyšší úpravu motoru...Jinak je to jednoduché, odlaď na 1Z 180 ps a to samé udělej třeba u motoru ALH..... Pak to jdi prohánět a třeba se výsledek dostaví....
Napsal: 21 lis 2008, 14:03
od Tomasvw
Thopr píše:d.d.t píše:nechapu proc tady rikate porad ze ma spatny pisty,ze nekomu odesli do kopru po tom co to honil nekolik minut na maximum tak to muze odejit snad u kterehokoliv motoru ne?
Nikdo netvrdí, že jsou špatné.... Spíš se všeobecně nehodí na vyšší úpravu motoru...Jinak je to jednoduché, odlaď na 1Z 180 ps a to samé udělej třeba u motoru ALH..... Pak to jdi prohánět a třeba se výsledek dostaví....
ja myslim že sa dostaví určite. Ale ked už sme pri tom zaujimalo by ma odkial kto zobral to číslo 108 000? Na fore sa o tom hovori ako o vseobecnej pravde,aj ja tomu samozrejme verim akurat by ma zaujimalo odkial sa o tom vie?
Napsal: 07 srp 2009, 15:11
od Markus01
v dohledný době budu mít doma Octavii s ASV 81kw a budu jí chtít trochu poladit. Kamarád zas uvažuje o Audi 80 s 1Z tak mě napadlo že bych mu prodal trysky z tý 81. Má cenu do toho 1Z dávat i turbo z 81? Vzhledem k tomu že je to 1Z tak mi to přijde zbytečný. Myslel jsem jenom tam dát ty trysky a pak třeba nechat malinko čipnout aby se to sladilo dohromady a nechat to bejt. Nehledě na to že při výměně turba by se muselo řešit ovládání plechovky...
Napsal: 07 srp 2009, 19:14
od bjukemen
...140PS vydrží 1Z v pohode a aj životnosť bude slušna,netreba hned zachadzať do extremov,daj trysky a chip a budeš spokojný...a potom časom až budeš chcieť tak aj nejake to turbo nieje to zase taky problem prerobiť ovladanie (plechovku)
Napsal: 08 srp 2009, 01:13
od Markus01
Kam se dá dostat s těma 81kw tryskama a čipem?
Napsal: 08 srp 2009, 07:19
od koco
cca 130ps