Stránka 2 z 3

Napsal: 06 pro 2008, 23:16
od mr.bora
ono hned sem psal že HTP nechci.. je to tří val a na prt.. ¨rači ta 1.4.. ať je to fabie,či ibiza.. no to jen tak předběžně.. třebas sem našel hondu civic 1.4 66kw kombi 98 s lpg za 105.. což by taky mohlo býti řešení.. no a mělo to i ac,okna v el. atp.

KLIDNĚ PIŠTE DÁL NÁZORY JAKÉ FÁRA SE ZAMLOUVAJ..

no a k těm poruchám co si tady vyměňujete názory,tak holt něco se prčí.. řekl bych jako u všeho.. akorát někdo řekne že neinvestuje,ale pravda je jiná.. (rofl)

Napsal: 07 pro 2008, 03:40
od Thopr
tebe to k těm japoncům pořád táhne,co? šel bych do koncernu VW už jen kvůli tomu,že máme Vag a skvěle dostupné ND. ;)

Napsal: 07 pro 2008, 06:36
od Peete
japoncu bych se nebal, ale zvolil bych jinej obsah, 1,4 neni uplne nejzivejsi, a u hondy ani diagnostiku nepotrebujes, kdyz se zastavi, tak za to z 99,9% jedina vec

Napsal: 07 pro 2008, 15:44
od mr.bora
Peete píše:japoncu bych se nebal, ale zvolil bych jinej obsah, 1,4 neni uplne nejzivejsi, a u hondy ani diagnostiku nepotrebujes, kdyz se zastavi, tak za to z 99,9% jedina vec
měl sem tu možnost míti japonce a supr.. takže 66kw v benálu vcelku postačí.. čím víc koníků,tím více to láká šlapat na podlahu.. :)

Napsal: 07 pro 2008, 16:24
od kevino
Peete píše:japoncu bych se nebal, ale zvolil bych jinej obsah, 1,4 neni uplne nejzivejsi, a u hondy ani diagnostiku nepotrebujes, kdyz se zastavi, tak za to z 99,9% jedina vec
palivo ? ;)

Napsal: 07 pro 2008, 17:41
od Peete
kevino píše:
Peete píše:japoncu bych se nebal, ale zvolil bych jinej obsah, 1,4 neni uplne nejzivejsi, a u hondy ani diagnostiku nepotrebujes, kdyz se zastavi, tak za to z 99,9% jedina vec
palivo ? ;)
palivem to neni... 8)

Napsal: 07 pro 2008, 18:04
od misoVW
kevino píše:
misoVW píše:a co 1.4 TDI?
po 90 000 km ide ako traktor :D

To mas odkial? Po 90000km ide stale rovnako. Ono to je traktor uz od novoty. Ale ide pekne, aj spotreba je dobra.

Napsal: 07 pro 2008, 21:03
od mr.bora
Peete píše:
kevino píše:
Peete píše:japoncu bych se nebal, ale zvolil bych jinej obsah, 1,4 neni uplne nejzivejsi, a u hondy ani diagnostiku nepotrebujes, kdyz se zastavi, tak za to z 99,9% jedina vec
palivo ? ;)
palivem to neni... 8)
tak co to? to by mě zajímalo.. :)

Napsal: 07 pro 2008, 21:12
od Peete
prece to hned nevykecam :D

Napsal: 08 pro 2008, 22:12
od mr.bora
Peete píše:prece to hned nevykecam :D
tak já s ní jezdil,nestalo se mi že bych zůstal vyset.. vlastně raz a to sem nechal světla rožlé a pumpl sem aku.. :) ps : zbabělče..

Napsal: 08 pro 2008, 23:18
od kevino
misoVW píše:
kevino píše:
misoVW píše:a co 1.4 TDI?
po 90 000 km ide ako traktor :D

To mas odkial? Po 90000km ide stale rovnako. Ono to je traktor uz od novoty. Ale ide pekne, aj spotreba je dobra.
som videl :o

Napsal: 09 pro 2008, 00:14
od IBIZA
kevino píše:
misoVW píše:
kevino píše: po 90 000 km ide ako traktor :D

To mas odkial? Po 90000km ide stale rovnako. Ono to je traktor uz od novoty. Ale ide pekne, aj spotreba je dobra.
som videl :o
Ja som toho teda videl...troj valec je troj valec je hlucny to je pravda ale vykon - spotreba je fajn :o Samozrejme ak necakas od 1,4 stopadesat koni s 400 Nm...Mam tohto maleho cierneho draka s jemnym cipom a je to RAKETA :-)

Napsal: 09 pro 2008, 09:21
od kaskader
Neviem, či to platí aj u VW, ale ja som mal na LPG toyotu, a tam bolo treba dať emulátor vstrekov, aby tá kontrolka nesvietila. inými slovami štyri odpory, ktoré sa chovali ako vstrekovače

Napsal: 09 pro 2008, 12:31
od kubas
Ja kdbych mel resit auto do 100 000 kc. tak bych asi supal do nemec pro VW Vento TDI 81 kw..auto by za ty prachy bylo v hodne dobrym stavu, melo 2 airbagy, okna v el., stresni, mozna i A/C..z vlastni zkušenosti vim, ze s timhle motorem ( a to i s 66 kw) jede hodne pekne, osobne sem s jednim takovym jezdil, melo najeto pres 300 tis a pohoda...podle me je Vento z poslednich let lepsi auto nez prvni octavky..hlavne o ne taky enni takovej zajem u zlodeju a daji se sehnat levnejs a s dily taky. \benzin bych ani v dnesni dobe, kdy je litr o 2-3 kc levnejsi, nekupoval..protoze jedina benalova motorizace, co mi u tehle starsich vw videl a relativne vyhovovala byla 1,6 74 kw, ale tech je jak safranu a navic jsem ji videl a jel jenom v G 3, vento jsem s nim nikdy nevidel..dalsi starsi benziny od vw jsou dost liny, nebo uzrany..vsechno co tu pisu je z vlastni zkusenosti..vim, ze u G3 nebyl úroblem jezdit s 1.8 66 kw za prumernejch 8,5-9 l / 100, coz je dost hruza pro penezenku...povinny ruceni neres, pac i kdyz by bylo trebas na nakou benzinovou ctrnactku az osmnactku levnejsi, pri najezdu 15000 km rocne si ti uz vyplati, i kdyz ne tolik, ale budes mit auto, co proste tahne, proste diesel;-)

Napsal: 09 pro 2008, 21:29
od mr.bora
kubas píše:Ja kdbych mel resit auto do 100 000 kc. tak bych asi supal do nemec pro VW Vento TDI 81 kw..auto by za ty prachy bylo v hodne dobrym stavu, melo 2 airbagy, okna v el., stresni, mozna i A/C..z vlastni zkušenosti vim, ze s timhle motorem ( a to i s 66 kw) jede hodne pekne, osobne sem s jednim takovym jezdil, melo najeto pres 300 tis a pohoda...podle me je Vento z poslednich let lepsi auto nez prvni octavky..hlavne o ne taky enni takovej zajem u zlodeju a daji se sehnat levnejs a s dily taky. \benzin bych ani v dnesni dobe, kdy je litr o 2-3 kc levnejsi, nekupoval..protoze jedina benalova motorizace, co mi u tehle starsich vw videl a relativne vyhovovala byla 1,6 74 kw, ale tech je jak safranu a navic jsem ji videl a jel jenom v G 3, vento jsem s nim nikdy nevidel..dalsi starsi benziny od vw jsou dost liny, nebo uzrany..vsechno co tu pisu je z vlastni zkusenosti..vim, ze u G3 nebyl úroblem jezdit s 1.8 66 kw za prumernejch 8,5-9 l / 100, coz je dost hruza pro penezenku...povinny ruceni neres, pac i kdyz by bylo trebas na nakou benzinovou ctrnactku az osmnactku levnejsi, pri najezdu 15000 km rocne si ti uz vyplati, i kdyz ne tolik, ale budes mit auto, co proste tahne, proste diesel;-)
to sis dal pěkně záležet,než si napsal takovej román.. :) lidi vidí jen cenu a stav auta je nezajímá.. vidím to s prodejem bledě,neboť když se někdo ozve,tak si chce asi jen pokecat.. copak sem nějaký OPERÁTOR.. (rofl)