Stránka 2 z 3
Napsal: 06 pro 2008, 23:16
od mr.bora
ono hned sem psal že HTP nechci.. je to tří val a na prt.. ¨rači ta 1.4.. ať je to fabie,či ibiza.. no to jen tak předběžně.. třebas sem našel hondu civic 1.4 66kw kombi 98 s lpg za 105.. což by taky mohlo býti řešení.. no a mělo to i ac,okna v el. atp.
KLIDNĚ PIŠTE DÁL NÁZORY JAKÉ FÁRA SE ZAMLOUVAJ..
no a k těm poruchám co si tady vyměňujete názory,tak holt něco se prčí.. řekl bych jako u všeho.. akorát někdo řekne že neinvestuje,ale pravda je jiná..

Napsal: 07 pro 2008, 03:40
od Thopr
tebe to k těm japoncům pořád táhne,co? šel bych do koncernu VW už jen kvůli tomu,že máme Vag a skvěle dostupné ND.

Napsal: 07 pro 2008, 06:36
od Peete
japoncu bych se nebal, ale zvolil bych jinej obsah, 1,4 neni uplne nejzivejsi, a u hondy ani diagnostiku nepotrebujes, kdyz se zastavi, tak za to z 99,9% jedina vec
Napsal: 07 pro 2008, 15:44
od mr.bora
Peete píše:japoncu bych se nebal, ale zvolil bych jinej obsah, 1,4 neni uplne nejzivejsi, a u hondy ani diagnostiku nepotrebujes, kdyz se zastavi, tak za to z 99,9% jedina vec
měl sem tu možnost míti japonce a supr.. takže 66kw v benálu vcelku postačí.. čím víc koníků,tím více to láká šlapat na podlahu..

Napsal: 07 pro 2008, 16:24
od kevino
Peete píše:japoncu bych se nebal, ale zvolil bych jinej obsah, 1,4 neni uplne nejzivejsi, a u hondy ani diagnostiku nepotrebujes, kdyz se zastavi, tak za to z 99,9% jedina vec
palivo ?

Napsal: 07 pro 2008, 17:41
od Peete
kevino píše:Peete píše:japoncu bych se nebal, ale zvolil bych jinej obsah, 1,4 neni uplne nejzivejsi, a u hondy ani diagnostiku nepotrebujes, kdyz se zastavi, tak za to z 99,9% jedina vec
palivo ?

palivem to neni...

Napsal: 07 pro 2008, 18:04
od misoVW
kevino píše:misoVW píše:a co 1.4 TDI?
po 90 000 km ide ako traktor

To mas odkial? Po 90000km ide stale rovnako. Ono to je traktor uz od novoty. Ale ide pekne, aj spotreba je dobra.
Napsal: 07 pro 2008, 21:03
od mr.bora
Peete píše:kevino píše:Peete píše:japoncu bych se nebal, ale zvolil bych jinej obsah, 1,4 neni uplne nejzivejsi, a u hondy ani diagnostiku nepotrebujes, kdyz se zastavi, tak za to z 99,9% jedina vec
palivo ?

palivem to neni...

tak co to? to by mě zajímalo..

Napsal: 07 pro 2008, 21:12
od Peete
prece to hned nevykecam

Napsal: 08 pro 2008, 22:12
od mr.bora
Peete píše:prece to hned nevykecam

tak já s ní jezdil,nestalo se mi že bych zůstal vyset.. vlastně raz a to sem nechal světla rožlé a pumpl sem aku..

ps : zbabělče..
Napsal: 08 pro 2008, 23:18
od kevino
misoVW píše:kevino píše:misoVW píše:a co 1.4 TDI?
po 90 000 km ide ako traktor

To mas odkial? Po 90000km ide stale rovnako. Ono to je traktor uz od novoty. Ale ide pekne, aj spotreba je dobra.
som videl

Napsal: 09 pro 2008, 00:14
od IBIZA
kevino píše:misoVW píše:kevino píše:
po 90 000 km ide ako traktor

To mas odkial? Po 90000km ide stale rovnako. Ono to je traktor uz od novoty. Ale ide pekne, aj spotreba je dobra.
som videl

Ja som toho teda videl...troj valec je troj valec je hlucny to je pravda ale vykon - spotreba je fajn

Samozrejme ak necakas od 1,4 stopadesat koni s 400 Nm...Mam tohto maleho cierneho draka s jemnym cipom a je to RAKETA

Napsal: 09 pro 2008, 09:21
od kaskader
Neviem, či to platí aj u VW, ale ja som mal na LPG toyotu, a tam bolo treba dať emulátor vstrekov, aby tá kontrolka nesvietila. inými slovami štyri odpory, ktoré sa chovali ako vstrekovače
Napsal: 09 pro 2008, 12:31
od kubas
Ja kdbych mel resit auto do 100 000 kc. tak bych asi supal do nemec pro VW Vento TDI 81 kw..auto by za ty prachy bylo v hodne dobrym stavu, melo 2 airbagy, okna v el., stresni, mozna i A/C..z vlastni zkušenosti vim, ze s timhle motorem ( a to i s 66 kw) jede hodne pekne, osobne sem s jednim takovym jezdil, melo najeto pres 300 tis a pohoda...podle me je Vento z poslednich let lepsi auto nez prvni octavky..hlavne o ne taky enni takovej zajem u zlodeju a daji se sehnat levnejs a s dily taky. \benzin bych ani v dnesni dobe, kdy je litr o 2-3 kc levnejsi, nekupoval..protoze jedina benalova motorizace, co mi u tehle starsich vw videl a relativne vyhovovala byla 1,6 74 kw, ale tech je jak safranu a navic jsem ji videl a jel jenom v G 3, vento jsem s nim nikdy nevidel..dalsi starsi benziny od vw jsou dost liny, nebo uzrany..vsechno co tu pisu je z vlastni zkusenosti..vim, ze u G3 nebyl úroblem jezdit s 1.8 66 kw za prumernejch 8,5-9 l / 100, coz je dost hruza pro penezenku...povinny ruceni neres, pac i kdyz by bylo trebas na nakou benzinovou ctrnactku az osmnactku levnejsi, pri najezdu 15000 km rocne si ti uz vyplati, i kdyz ne tolik, ale budes mit auto, co proste tahne, proste diesel;-)
Napsal: 09 pro 2008, 21:29
od mr.bora
kubas píše:Ja kdbych mel resit auto do 100 000 kc. tak bych asi supal do nemec pro VW Vento TDI 81 kw..auto by za ty prachy bylo v hodne dobrym stavu, melo 2 airbagy, okna v el., stresni, mozna i A/C..z vlastni zkušenosti vim, ze s timhle motorem ( a to i s 66 kw) jede hodne pekne, osobne sem s jednim takovym jezdil, melo najeto pres 300 tis a pohoda...podle me je Vento z poslednich let lepsi auto nez prvni octavky..hlavne o ne taky enni takovej zajem u zlodeju a daji se sehnat levnejs a s dily taky. \benzin bych ani v dnesni dobe, kdy je litr o 2-3 kc levnejsi, nekupoval..protoze jedina benalova motorizace, co mi u tehle starsich vw videl a relativne vyhovovala byla 1,6 74 kw, ale tech je jak safranu a navic jsem ji videl a jel jenom v G 3, vento jsem s nim nikdy nevidel..dalsi starsi benziny od vw jsou dost liny, nebo uzrany..vsechno co tu pisu je z vlastni zkusenosti..vim, ze u G3 nebyl úroblem jezdit s 1.8 66 kw za prumernejch 8,5-9 l / 100, coz je dost hruza pro penezenku...povinny ruceni neres, pac i kdyz by bylo trebas na nakou benzinovou ctrnactku az osmnactku levnejsi, pri najezdu 15000 km rocne si ti uz vyplati, i kdyz ne tolik, ale budes mit auto, co proste tahne, proste diesel;-)
to sis dal pěkně záležet,než si napsal takovej román..

lidi vidí jen cenu a stav auta je nezajímá.. vidím to s prodejem bledě,neboť když se někdo ozve,tak si chce asi jen pokecat.. copak sem nějaký OPERÁTOR..
