Stránka 2 z 2
Napsal: 09 pro 2008, 23:23
od kevino
ferda25 píše:Mám staré budíky a staré klíče, oboje funguje a prý nemůžou v servise Vasem přizpůsobit tu starou jednotku ECU. Nedokážou změnit VIN dle poslední informace.
zamavaj im a skus iny servis

Napsal: 09 pro 2008, 23:32
od ferda25
No a když mám nepojízdné auto???
Napsal: 09 pro 2008, 23:50
od kevino
ferda25 píše:No a když mám nepojízdné auto???
odtah ? lano ?
Napsal: 10 pro 2008, 08:25
od tomas
odkud jsi? tohle ti rozjedu
Napsal: 10 pro 2008, 09:10
od ferda25
Ze Strakonic....
Napsal: 10 pro 2008, 10:23
od ferda25
Auto stojí v autorizovaném servise u firmy Auto Kápl Malé Nepodřice a prý se ta ECU jednotka neodemkne ani po půl hodině po zadání správného PINu....
Napsal: 10 pro 2008, 13:14
od chiptuning
otazka je jestli taky pin zadavaji kam maji /login nebo opravneni pristupu/asi bych zkusil naklonovat jednotku motoru /kdyby jsi mel tu puvodni a "nespravoval" ji nekdo / , zmena eprom v budikach asi nedopadne protoze ty nove budou jinak delane i kdyz budou mit stejne cislo dilu
Napsal: 10 pro 2008, 18:51
od ferda25
Chyba byla v Gateway, autorizovaný servis zase neudělal to co měl, měli tam novu a nevyměnili ji, tak to mezi sebou furt nekomunikovalo. Pepiktdi, přijel a jezdím jako vítr...no ještě to budem v pátek ladit, ale on dojel do servisu a ukázal jim jak vypadá neschopný mechanik!!!
Napsal: 14 pro 2008, 09:39
od ferda25
Tak ještě není konec, auto sice jezdí, ale ECU jednotka motoru mi píše 2 chyby: překročena hodnota kontrolního součtu: 19553 - chyba v kontrolním součtu P3097-001 - horní mez překročena + chyba: 17851 - potenciometr zpetneho vedeni vyfuk.plynu (G212): signal prilis maly P1443 - 002 - dolni hranice prekrocena. Může někdo poradit. Po vyndání pojistky EGR ventilu je slyšet, že pracuje. Nic víc mě nenapadá...Ta chyba kontrolního součtu tam skočí až po třetím nastartování od smazání všech chyb(ta chyba: potenciometr zpetneho vedeni vyfuk.plynu nejde smazat). No vlastně jo, když se na jednotku připojím při vyplém zapalování přes K-Line. Tak prosím poraďte. Jinak readiness motoru: 1110 0101.
Na staré jednotce to žádný problém nepsalo, že by to všechno dělal ten EGR ventil je taky na nějakém CANu???
Napsal: 26 bře 2010, 18:28
od Zbyšek
Přišel mi dnes třítlačítkový klíč od Jastera 1J0 a chtěl bych jej zprovoznit. Pročetl jsem snad všechna témata, ale jsem z toho víc zmatenej než předtím.
Mám octávku r.v. 2003 s originál dvěma sklopnými klíči s dálkáčem. Mám i originál plastový blbinec s kódy (asi piny klíčků).
A teď k dotazům:
Je potřeba rozebrat starý a nový klíč a přemístit imo tyčinku, nebo se přizpůsobí jen přes vag?
Jak to vlastně tedy přizpůsobit, aby mi třítlačítkový dálkáč fungoval a hlavně abych také mohl využívat otevírání samotného kufru středovým tlačítkem + stahování oken dálkou.
Našel jsem tu mnoho postupů jak na to a kdo ví, který je ten správný.
Prosím tedy o nějaký přesný návod jak co udělat, aby to fungovalo.
Moje auto by již snad mělo mít komfortku 3 generace a samozřejmě tam jde dost ěcí po canu. Mám k dispozici usb kkl kabel a vag 304.
Jo a chtěl bych, aby mi nejlépe zůstaly ty dva klíčky co mám pro strýčka příhodu a já teď používal ten nový. Snad se to tedy celé nějak nepřekóduje, že by ty staré přestaly fungovat.
Díky
Napsal: 27 bře 2010, 08:22
od Zbyšek
Jaký je tedy správný postup přizpůsobení nového klíče aby ovládal a fungoval imobilizér?
Napsal: 27 bře 2010, 21:16
od zx6ninja
musis prizpusobit vagem a znovu nakodovat i ostatni klice.. stahování oken dálkou pomocí motordiag komfort manager
Napsal: 26 led 2011, 17:41
od tko
ferda25 píše:Tak ještě není konec, auto sice jezdí, ale ECU jednotka motoru mi píše 2 chyby: překročena hodnota kontrolního součtu: 19553 - chyba v kontrolním součtu P3097-001 - horní mez překročena + chyba: 17851 - potenciometr zpetneho vedeni vyfuk.plynu (G212): signal prilis maly P1443 - 002 - dolni hranice prekrocena. Může někdo poradit. Po vyndání pojistky EGR ventilu je slyšet, že pracuje. Nic víc mě nenapadá...Ta chyba kontrolního součtu tam skočí až po třetím nastartování od smazání všech chyb(ta chyba: potenciometr zpetneho vedeni vyfuk.plynu nejde smazat). No vlastně jo, když se na jednotku připojím při vyplém zapalování přes K-Line. Tak prosím poraďte. Jinak readiness motoru: 1110 0101.
Na staré jednotce to žádný problém nepsalo, že by to všechno dělal ten EGR ventil je taky na nějakém CANu???
jak jste nakonec vyřešil chybu s G212? mám podobný problém
