kotouče misto bubnu,octavia

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Dejvidos
Přispěvovatel
Příspěvky: 206
Registrován: 04 říj 2008, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dejvidos »

(LOL) No jsem na to zvědavej..
kanin
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 26 lis 2008, 21:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od kanin »

no já měnil taky vzadu na golfu kotouče místo bubnů ale jen samotné náboje a zbytek co k tomu patří, vše jsem dal na původní nápravu. Jde to dobře, když je všechno připravené (noteeth) no a krom lepšího brzdnýho účinku jsem se zbavil nervydrásajícího pískání bubnovek (rofl)
GVII Variant
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

tak si pozrite ETOS/ETKU, alebo rozoberte auto s bubnovou a kotucovou zadnou napravou a uvidite, ze rucne su rozne... prehadzoval som to a ma to vplyv na to, ako to brzdi...
RomanB
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 02 srp 2007, 19:44
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od RomanB »

Taky jsem vyměnil bubny za kotouče, jediný co mě štve, že musím mejt i zadní elektrony
Oktávka Tdi,1998
Partner HDI,2000
wespe1
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 08 čer 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od wespe1 »

a co technicak?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nic, leží v šuplíku :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

wespe1 píše:a co technicak?
viděl jsi už někoho kdo kontroluje osazení vozidla podle PR kódů na technický?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

já bych naopak řekl, že když se nechá páka z bubnové brzdy, je sice záběr někde o dva zuby dál, ale zase to jde zatáhnout s menší ovládací silou, takže to ve finále brzdí líp, když jsem měl na dřívějším autě origo kotoučovku, muselo se to zatáhnout silou, sotva na druhej zub, ale brzdilo to na pytel
Audi A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 174
Registrován: 30 srp 2008, 06:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Audi A4 »

nevim nevim co technická.asi bych se offico bál
Audi A4 quattro Tdi bez uprav...
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

Audi A4 píše:nevim nevim co technická.asi bych se offico bál
urcite ne, spis bych se bal s neorigo xenonama
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Peete píše:
Audi A4 píše:nevim nevim co technická.asi bych se offico bál
urcite ne, spis bych se bal s neorigo xenonama
asi tak jinak na technický nepoznaj jestli tam ma být VTN 15 /VTN 17 je to jen příklad důležitý je výsledek brzdí/nebrzdí ,emise plní/neplní
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Dejvidos
Přispěvovatel
Příspěvky: 206
Registrován: 04 říj 2008, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dejvidos »

Asi tak nějak,technicky se nebojim....
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

Audi A4 píše:nevim nevim co technická.asi bych se offico bál
tak to se nemáš čeho bát
TDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“