
kotouče misto bubnu,octavia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
viděl jsi už někoho kdo kontroluje osazení vozidla podle PR kódů na technický?wespe1 píše:a co technicak?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
já bych naopak řekl, že když se nechá páka z bubnové brzdy, je sice záběr někde o dva zuby dál, ale zase to jde zatáhnout s menší ovládací silou, takže to ve finále brzdí líp, když jsem měl na dřívějším autě origo kotoučovku, muselo se to zatáhnout silou, sotva na druhej zub, ale brzdilo to na pytel
asi tak jinak na technický nepoznaj jestli tam ma být VTN 15 /VTN 17 je to jen příklad důležitý je výsledek brzdí/nebrzdí ,emise plní/neplníPeete píše:urcite ne, spis bych se bal s neorigo xenonamaAudi A4 píše:nevim nevim co technická.asi bych se offico bál
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!