Stránka 2 z 2
Napsal: 06 pro 2008, 23:10
od Dejvidos

No jsem na to zvědavej..
Napsal: 07 pro 2008, 00:26
od kanin
no já měnil taky vzadu na golfu kotouče místo bubnů ale jen samotné náboje a zbytek co k tomu patří, vše jsem dal na původní nápravu. Jde to dobře, když je všechno připravené

no a krom lepšího brzdnýho účinku jsem se zbavil nervydrásajícího pískání bubnovek

Napsal: 07 pro 2008, 00:50
od Alex
tak si pozrite ETOS/ETKU, alebo rozoberte auto s bubnovou a kotucovou zadnou napravou a uvidite, ze rucne su rozne... prehadzoval som to a ma to vplyv na to, ako to brzdi...
Napsal: 07 pro 2008, 11:36
od RomanB
Taky jsem vyměnil bubny za kotouče, jediný co mě štve, že musím mejt i zadní elektrony
Napsal: 07 pro 2008, 14:20
od wespe1
a co technicak?
Napsal: 07 pro 2008, 14:28
od Tomas.cz
Nic, leží v šuplíku

Napsal: 07 pro 2008, 16:21
od Ladas
wespe1 píše:a co technicak?
viděl jsi už někoho kdo kontroluje osazení vozidla podle PR kódů na technický?
Napsal: 07 pro 2008, 17:08
od Huml
já bych naopak řekl, že když se nechá páka z bubnové brzdy, je sice záběr někde o dva zuby dál, ale zase to jde zatáhnout s menší ovládací silou, takže to ve finále brzdí líp, když jsem měl na dřívějším autě origo kotoučovku, muselo se to zatáhnout silou, sotva na druhej zub, ale brzdilo to na pytel
Napsal: 07 pro 2008, 17:39
od Audi A4
nevim nevim co technická.asi bych se offico bál
Napsal: 07 pro 2008, 17:42
od Peete
Audi A4 píše:nevim nevim co technická.asi bych se offico bál
urcite ne, spis bych se bal s neorigo xenonama
Napsal: 07 pro 2008, 18:04
od Ladas
Peete píše:Audi A4 píše:nevim nevim co technická.asi bych se offico bál
urcite ne, spis bych se bal s neorigo xenonama
asi tak jinak na technický nepoznaj jestli tam ma být VTN 15 /VTN 17 je to jen příklad důležitý je výsledek brzdí/nebrzdí ,emise plní/neplní
Napsal: 07 pro 2008, 18:44
od Dejvidos
Asi tak nějak,technicky se nebojim....
Napsal: 07 pro 2008, 18:48
od David-pv
Audi A4 píše:nevim nevim co technická.asi bych se offico bál
tak to se nemáš čeho bát