Stránka 2 z 2
Napsal: 05 zář 2006, 07:55
od Pavel
Spíše by se to také chtělo zamyslet jak využívat teplo z výfukového potrubí. U vody trochu trvá než se ohřeje a na výfuku je teplo prakticky ihned a to by chtělo využít. Nevýhoda asi je že pak může olej dosahovat podstatně vyšších teplot což určitě nemusí dělat dobře čerpadlu třakže naopak by se musel chladit na těch provozních 80° a to by také šel použít deskový výměník. Zkrátka systém kterým se dosáhne co nejrychleji teploty oleje.
,,,
Napsal: 17 zář 2006, 11:37
od radluk
Napsal: 17 zář 2006, 11:46
od paty
mám ho ve voze ale používam kombinaci eletriky.
gh
Napsal: 17 zář 2006, 13:02
od radluk
Napsal: 17 zář 2006, 14:22
od paty
pod se ptáš na vykon vyměníku tak je přijatelny.
jinak eletrický předehřem mám domací výroby.
Napsal: 01 říj 2006, 07:54
od maska01
zdravím zkoušel někdo vyrobit si předehřev těsně před vstřikama? něco jako tohle?
http://www.fattywagons.com/ILH%20w%20ju ... talled.jpg
jestli náhodou je nějakej návod a jestli to má nějakou účinnost. je tam i stejně řešený predehřev filtru
http://www.fattywagons.com/filter%20hea ... nished.jpg
jinak odkaz na stránku
http://www.veggiediesel.co.uk/
zajímalo by mě jestli to máte někdo tekhle řešený.Dík
Napsal: 01 říj 2006, 08:02
od Radim205D
mrkni tady:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=4213
vypada to jako ten diskutovany indukcni ohrev
Napsal: 01 říj 2006, 08:21
od maska01
z toho co tam psal Kuba o indukčním ohřevu, tak asi účinnost malá a velkej odběr.tak nic,zatím chystám zabudovat deskovej výměník před filtr a elektropředehřev před čerpadlo, ale 1-nádrž system, takže to budu ještě ředit, doufám že to bude stačit