Napsal: 05 led 2009, 21:42
Jdu se podívat,díky
Jdu se podívat,díky
Píšeš, že z relé ti prúd nejde. Vyber relé žhavenia a pri zapnutom klúči zmeraj, či na ovládaciu cievku ide (+). Keď je zapnutý kľúč, je kontakt stále pod napätím. Relé je ovládané (-) z riadiačky motora. Zmeraj čo tam chýba.renno.o píše:to mi prý měřili.Říkali,že do relé jde proud a z relé nejde.Ale je to divný,dnes jsem zkoušel funkční a nic to neudělá!Pořád stejné.Když je to zahřáté,má to relé spínat taky,nebo né?Co to čidlo,jestli to nehlásí,že je to pořád zahřáté?
To mi říkali,když to měřili!Tak nevím,jsem z toho už nějaký špatný!Já si to sám neudělám,ani nevím,jak to změřitkamo205 píše:Píšeš, že z relé ti prúd nejde. Vyber relé žhavenia a pri zapnutom klúči zmeraj, či na ovládaciu cievku ide (+). Keď je zapnutý kľúč, je kontakt stále pod napätím. Relé je ovládané (-) z riadiačky motora. Zmeraj čo tam chýba.renno.o píše:to mi prý měřili.Říkali,že do relé jde proud a z relé nejde.Ale je to divný,dnes jsem zkoušel funkční a nic to neudělá!Pořád stejné.Když je to zahřáté,má to relé spínat taky,nebo né?Co to čidlo,jestli to nehlásí,že je to pořád zahřáté?
Kde je ta pojistka,normálně u pojistek,nebo jinde a jaká to je ?DXíkyroti píše:a co pojistka zhaveni? ted menil bracha na audi 1.9 TDI a i ja na 2.5 TDI. ja tocil tak 10s az 30s a nic. po vymene pretavene 80A pojistce to rano v -10°C naskoci na drc
Jsou tam 3 normální,to jsou OK a pak jaké ještě myslíš?Jen ty plíšky propojenýDozbec píše:mrkni na baterku tam jsou tri pojistky normalni a vedle vypadaji jako plysky to jsou na velky odbery musi byt ok popripade vycistit kontakty jestli nejsou zaoxidovany
25tis je celkem dost...vyměn a kup hlavně nějakej pořádnej, ne nějakej za dvě stofky..., pak změřit, jestli ti jde na žhavice napětí...popřípadně si je nahževit sám přes baterku a pak zkusit nastartovat a jsi doma..renno.o píše:Na ten mám najeto tak kolem 25 tisíc si myslím.Myslíš,že u startování by měl na to vliv?Za jízdy je to v pohodě,žádný problém!rooney222 píše:v prvom rade skus vymenit palivovy filter!!!
Ahoj ,já mám PD 74 kw. Startování mi zlobilo a Vag hlásil sporadickou závadu snímač otáček motoru. nakonec jsem ho vyměnil a vše je O.K.renno.o píše:Prosím kdo poradí,mám golfa IV 66kw a když takhle mrzne,tak to nemůžu vůbec nastartovat,dlouho točím,až po 5 startech to trochu čapne a běží.Žhavící svíčky nové,relátko nové....a nevím jak dál.Co třeba čidlo ,nebo někdo nějaký nápad??Díky moc
Tak jsem zjistil,že ten jeden plíšek na baterce,co to tam mezi sebou propojuje,je v hajzlu,je přelomený!!Mohlo by to být tím??Nevím,kde ho seženu,zkusím vrakoviště??Co ty na to?Dozbec píše:mrkni na baterku tam jsou tri pojistky normalni a vedle vypadaji jako plysky to jsou na velky odbery musi byt ok popripade vycistit kontakty jestli nejsou zaoxidovany
Nejlépe FOTO... jedná se o tu "rozvodnou šínu" nebo páskovou pojistku? Jinak to opravdu může být zdroj tvého problému, nicméně trochu tomu odporuje to, že Ti naměřili napětí na vstupu relé žhavení (pokud neměřili jinde nebo tam bez zátěže může být...)renno.o píše:Tak jsem zjistil,že ten jeden plíšek na baterce,co to tam mezi sebou propojuje,je v hajzlu,je přelomený!!Mohlo by to být tím??Nevím,kde ho seženu,zkusím vrakoviště??Co ty na to?Dozbec píše:mrkni na baterku tam jsou tri pojistky normalni a vedle vypadaji jako plysky to jsou na velky odbery musi byt ok popripade vycistit kontakty jestli nejsou zaoxidovany