Stránka 2 z 5

Napsal: 05 led 2009, 21:42
od renno.o
Jdu se podívat,díky

Napsal: 05 led 2009, 22:02
od kamo205
renno.o píše:to mi prý měřili.Říkali,že do relé jde proud a z relé nejde.Ale je to divný,dnes jsem zkoušel funkční a nic to neudělá!Pořád stejné.Když je to zahřáté,má to relé spínat taky,nebo né?Co to čidlo,jestli to nehlásí,že je to pořád zahřáté?
Píšeš, že z relé ti prúd nejde. Vyber relé žhavenia a pri zapnutom klúči zmeraj, či na ovládaciu cievku ide (+). Keď je zapnutý kľúč, je kontakt stále pod napätím. Relé je ovládané (-) z riadiačky motora. Zmeraj čo tam chýba.

Napsal: 05 led 2009, 22:04
od renno.o
kamo205 píše:
renno.o píše:to mi prý měřili.Říkali,že do relé jde proud a z relé nejde.Ale je to divný,dnes jsem zkoušel funkční a nic to neudělá!Pořád stejné.Když je to zahřáté,má to relé spínat taky,nebo né?Co to čidlo,jestli to nehlásí,že je to pořád zahřáté?
Píšeš, že z relé ti prúd nejde. Vyber relé žhavenia a pri zapnutom klúči zmeraj, či na ovládaciu cievku ide (+). Keď je zapnutý kľúč, je kontakt stále pod napätím. Relé je ovládané (-) z riadiačky motora. Zmeraj čo tam chýba.
To mi říkali,když to měřili!Tak nevím,jsem z toho už nějaký špatný!Já si to sám neudělám,ani nevím,jak to změřit

Napsal: 05 led 2009, 22:08
od rooney222
jasne ze to moze robit pri startovani....skus to a uvidis mas to najlacnejsie...

Napsal: 05 led 2009, 22:40
od roti
a co pojistka zhaveni? ted menil bracha na audi 1.9 TDI a i ja na 2.5 TDI. ja tocil tak 10s az 30s a nic. po vymene pretavene 80A pojistce to rano v -10°C naskoci na drc :)

Napsal: 06 led 2009, 07:33
od renno.o
roti píše:a co pojistka zhaveni? ted menil bracha na audi 1.9 TDI a i ja na 2.5 TDI. ja tocil tak 10s az 30s a nic. po vymene pretavene 80A pojistce to rano v -10°C naskoci na drc :)
Kde je ta pojistka,normálně u pojistek,nebo jinde a jaká to je ?DXíky

Napsal: 06 led 2009, 07:39
od Dozbec
mrkni na baterku tam jsou tri pojistky normalni a vedle vypadaji jako plysky to jsou na velky odbery musi byt ok popripade vycistit kontakty jestli nejsou zaoxidovany

Napsal: 06 led 2009, 10:36
od renno.o
Dozbec píše:mrkni na baterku tam jsou tri pojistky normalni a vedle vypadaji jako plysky to jsou na velky odbery musi byt ok popripade vycistit kontakty jestli nejsou zaoxidovany
Jsou tam 3 normální,to jsou OK a pak jaké ještě myslíš?Jen ty plíšky propojený

Napsal: 06 led 2009, 12:14
od misa.89
renno.o píše:
rooney222 píše:v prvom rade skus vymenit palivovy filter!!!
Na ten mám najeto tak kolem 25 tisíc si myslím.Myslíš,že u startování by měl na to vliv?Za jízdy je to v pohodě,žádný problém!
25tis je celkem dost...vyměn a kup hlavně nějakej pořádnej, ne nějakej za dvě stofky..., pak změřit, jestli ti jde na žhavice napětí...popřípadně si je nahževit sám přes baterku a pak zkusit nastartovat a jsi doma..

Napsal: 06 led 2009, 14:38
od roti
ty tak to nevim, ja ji na audi 2.5tdi mel pod kobercem u ECU. bracha na audi 1.9tdi u pojistek v motoru. kde to ma G, to nevim. ale je to takovel plisek 80A tusim

Napsal: 06 led 2009, 15:00
od Dozbec
jj jsou to ty plysky mrkni na ne taky popripade povoli a ocistit mozna vytahnout i ty pojistky a podivat se jak na tom jsou ten filtr zkus taky stoji par korun hlavne ho zalit naftou poradne pri vymene

Re: golf tdi-velmi špatný start

Napsal: 06 led 2009, 15:02
od ffrufru
renno.o píše:Prosím kdo poradí,mám golfa IV 66kw a když takhle mrzne,tak to nemůžu vůbec nastartovat,dlouho točím,až po 5 startech to trochu čapne a běží.Žhavící svíčky nové,relátko nové....a nevím jak dál.Co třeba čidlo ,nebo někdo nějaký nápad??Díky moc
Ahoj ,já mám PD 74 kw. Startování mi zlobilo a Vag hlásil sporadickou závadu snímač otáček motoru. nakonec jsem ho vyměnil a vše je O.K.

Napsal: 06 led 2009, 16:28
od Slavkov
Pojistka žhavení je v takovém tom plastovém boxu na baterce... relé žhavení (103? už nevím) )je nad pedálama... dole jsou svorky a k jedné z nich vede kabel ke žhavičům (moc si už nepamatuji 78F?) Relé musí spínat, kontrolka žhavení a spínání relé jsou dva nezávislé výstupy řj motoru.
Pokud si hoši mysleli, že relé žhevení je v motorovém prostoru, tak to jsou relata předehřevu vody :) ... častý omyl starých garážníků...
Co Ti radí odpojit čidlo teploty vody, tak je na pravém boku motoru zezadu (stojíš před autem a koukáš pod kapotu) pod vakuovou pumpou... pak motor žhaví a dávkuje naftu jako na start při -40C...
Startér Ti točí dost rychle nebo se to jenom převaluje?

Napsal: 06 led 2009, 16:44
od renno.o
Dozbec píše:mrkni na baterku tam jsou tri pojistky normalni a vedle vypadaji jako plysky to jsou na velky odbery musi byt ok popripade vycistit kontakty jestli nejsou zaoxidovany
Tak jsem zjistil,že ten jeden plíšek na baterce,co to tam mezi sebou propojuje,je v hajzlu,je přelomený!!Mohlo by to být tím??Nevím,kde ho seženu,zkusím vrakoviště??Co ty na to?

Napsal: 06 led 2009, 17:01
od Slavkov
renno.o píše:
Dozbec píše:mrkni na baterku tam jsou tri pojistky normalni a vedle vypadaji jako plysky to jsou na velky odbery musi byt ok popripade vycistit kontakty jestli nejsou zaoxidovany
Tak jsem zjistil,že ten jeden plíšek na baterce,co to tam mezi sebou propojuje,je v hajzlu,je přelomený!!Mohlo by to být tím??Nevím,kde ho seženu,zkusím vrakoviště??Co ty na to?
Nejlépe FOTO... jedná se o tu "rozvodnou šínu" nebo páskovou pojistku? Jinak to opravdu může být zdroj tvého problému, nicméně trochu tomu odporuje to, že Ti naměřili napětí na vstupu relé žhavení (pokud neměřili jinde nebo tam bez zátěže může být...)