Stránka 2 z 3

Napsal: 14 led 2009, 21:23
od jurki888
presne tak treba ich nakodovat vzdy

Napsal: 14 led 2009, 21:29
od KARLIN80
Ja netvrdím že ich kodovat netreba ,ale s vlastnej skúsenosti hovorím že rozdiel neuvidíte ani nebudete počuť a samozrejme ked mate s čím tak to spravit treba. :D :D :D

Napsal: 14 led 2009, 21:34
od pett
KARLIN80 píše:Ja netvrdím že ich kodovat netreba ,ale s vlastnej skúsenosti hovorím že rozdiel neuvidíte ani nebudete počuť a samozrejme ked mate s čím tak to spravit treba. :D :D :D
A ta vlastní zkušenost vychází z jakých aut? motorů ? systémů ? :)

Napsal: 14 led 2009, 22:10
od wojto33
pett píše:
KARLIN80 píše:Ja netvrdím že ich kodovat netreba ,ale s vlastnej skúsenosti hovorím že rozdiel neuvidíte ani nebudete počuť a samozrejme ked mate s čím tak to spravit treba. :D :D :D
A ta vlastní zkušenost vychází z jakých aut? motorů ? systémů ? :)
to by aj mna zaujimalo

Napsal: 14 led 2009, 22:16
od rami
a kde jsou ty xisla vstrikovacu ? Nahore ?
Po vymene jednotky ,melo by se tam zadat ty vstikovace ? Auto jelo jeden den v poho,pak obcas nejede. Na volnobeh se zda ze motor nejede klidne.

Muze nenakodovani vstrikovacu mit vliv na ranni start ?

Napsal: 14 led 2009, 22:42
od pett
A na jaké auto se vlastně ptáš? jestli to co máš dole v popisu ,tak na to se kodování nevztahuje , jedná se o některé systémy Common Rail.

Napsal: 14 led 2009, 22:53
od chiptuning
kodovani se muze smazat treba pri flashovani / chipovani / jednotky pres diag zasuvku trpi na to treba renault 1.9dci edc16 , 1.6hdi edc16 , to same fordy atd.
nakodovat se musi ,protoze jinak auta jedou / nejedou / v nouzovem rezimu
a cim kodovat , nejlepe orig diag pro tu kterou znacku , protoze to jine vetsinou nezvladaji

Napsal: 14 led 2009, 23:47
od jurki888
ten kod je zboku na vstreku takymi zvlastnimi cislamy nieco ako rymske cisla alebo tak nejak aspon u alfy to tak bolo

Napsal: 15 led 2009, 05:34
od rami
pett píše:A na jaké auto se vlastně ptáš? jestli to co máš dole v popisu ,tak na to se kodování nevztahuje , jedná se o některé systémy Common Rail.



sorac,opomnel jsem. Je to na NIssan Interstar - cili skoro Reanault Master - r.v.2006.

Napsal: 15 led 2009, 15:22
od KARLIN80
wojto33 píše:
pett píše:
KARLIN80 píše:Ja netvrdím že ich kodovat netreba ,ale s vlastnej skúsenosti hovorím že rozdiel neuvidíte ani nebudete počuť a samozrejme ked mate s čím tak to spravit treba. :D :D :D
A ta vlastní zkušenost vychází z jakých aut? motorů ? systémů ? :)
to by aj mna zaujimalo
konkrétna skúsenosť z audi Q7 V6 TDI CR,ostatné: mrte TOUAREGOV 1-vej a druhej generácie 3,0 TDI ,Audi 4,2 TDI CR ,tiguan 2,0 TDI ,to len pre vašu informáciu :)

Napsal: 15 led 2009, 15:43
od wojto33
ale myslim ze vsetky CR vstrekovace kodovat netreba ..ci treba??

Napsal: 15 led 2009, 21:36
od mirec
myslím ze vsetky CR vstrekovace kódovat netreba. A ak treba tak podla mna, na kódovanie sú najmenej citlivé Bosch okrem piezo.

Kodování FORD

Napsal: 25 led 2009, 20:33
od T
Lze i multidiagnostikou nakodovat vstřiky na Fordech? Např. Atal, Bosch KTS. Případně jakou než orig. diagnostikou to lze provést?

Re: Kodování FORD

Napsal: 25 led 2009, 21:20
od wojto33
T píše:Lze i multidiagnostikou nakodovat vstřiky na Fordech? Např. Atal, Bosch KTS. Případně jakou než orig. diagnostikou to lze provést?
s tymito co si spomenul to myslim pojde

Napsal: 26 led 2009, 17:05
od roman
Zdravím,
kódovaním vstřikovačů si výrobci vstřiků "ulehčují" práci. Jelikož se v novějších vstřikováních používá 5-6 vtřiků na cyklus ( při spotřebě 6 l na 100km a 4-6 otvorech trysky jeden vstřik je jen "obláček" paliva ) je velmi problematické udělat všechny vstřiky přesně stejné. Proto výrobce nový vstřik dá na testovací zařízení, zjistí toleranci přesnosti - to je kód vstřikovače a je to. Řídící jednotka je pak schopná tyto kódy vyhodnotit a přizpůsobit vstřikování. To samé se děje při opravě vstřiků v Diesel servisech. Opravý vstřik a musí ho dát otestovat aby určily toleranční skupinu. Není to nic jednoduchého prý to trvá až 30 min na mašině c výkoným počítačem.
Kódování je nutné až u novějších CR a když se neudělá je problém s chodem motoru a možnost pozdější havarie motoru.
Je zvláštní, že i poškozený tlumič torzních kmitů na řemenicich může způsobit prasknutí klikovky, ale to už je zase něco jiného.

Roman