Dodělání ohřevu vody svíčkama na AFN?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

rozčalounit a zase složit cca 2 hodiny piplačka
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

myslím, že kvalitní dečka bude lepší než se s tím piplat, ale je to na tobě, na zimu vyhodíš ven a je to:-)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Ladas píše:rozčalounit a zase složit cca 2 hodiny piplačka
... no pouze pokud jsi to už dělal, jinak dvanáctka v kamenolomu :(
GIV Variant TDi ???kW
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ale notak ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

mám sedačky vyhřívaný koženy elektrický (crazy)

jsou sice z THEMY ALE stav je 90%

dobře se v nich :prc: a pěkně hřejou :D

kdyžtak přes SZ
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

Ladas píše:rozčalounit a zase složit cca 2 hodiny piplačka
no ja to delal celej den :) ale octavia sadu do miciny vcetne vyroby kabeláže
Chroustik
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 26 říj 2006, 10:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Chroustik »

tak jsem se toho moc nedozvěděl,takže znovu :( má cenu se s tim ohřevem dělat,jde to hodit na afn,jak je to s el. a co by to stálo? (hm)
Seat toledo AFN,bylo,teď BMW 330d a služebák Octavia 4x4 bls zatím cca 145ps :-)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nejjednodušší si myslím, že by bylo dát tam ten domeček se žhavičema a přes relé si to ovládat sám a zapojit to radši přes 15ku.
Chroustik
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 26 říj 2006, 10:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Chroustik »

takže koupit od někoho ten domeček a zapojit si svoje ovládání,to taky neni špatný,co ten altík musí se dát silnější?jakej má v základu AFN?
Seat toledo AFN,bylo,teď BMW 330d a služebák Octavia 4x4 bls zatím cca 145ps :-)
juro
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 06 kvě 2008, 17:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od juro »

tam potrebuješ 120A aby stíhal ja to mám v A4 motor AFN
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Teda nevím jak vám, ale ještě když mi Audina A4 AFN topila (teď mám zarostlej výmeník a za 10 dní státnice, tak to čistit nebudu), odpojil jsem tři přihřívací žhavidla (při pátrání proč netopí) a rozdíl v rychlosti ohřátí vody byl docela znát.
Chroustik
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 26 říj 2006, 10:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Chroustik »

zizalak píše:Teda nevím jak vám, ale ještě když mi Audina A4 AFN topila (teď mám zarostlej výmeník a za 10 dní státnice, tak to čistit nebudu), odpojil jsem tři přihřívací žhavidla (při pátrání proč netopí) a rozdíl v rychlosti ohřátí vody byl docela znát.
to mě právě zajímá jak velkej je to rozdíl,protože altík a ten domeček něco stojí :(
Seat toledo AFN,bylo,teď BMW 330d a služebák Octavia 4x4 bls zatím cca 145ps :-)
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

To se dost těžko přesně definuje, nedokážu ti říct, že při teplotě -10 se to při 2300 ot. zahřeje o 4 a půl minuty rychleji. Podle mého je to citelnější, když jedeš hned po nastartování déle v nižších otáčkách, dejme tomu teplota začne stoupat o 8 km dříve.
Chroustik
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 26 říj 2006, 10:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Chroustik »

už to je slušný :)
Seat toledo AFN,bylo,teď BMW 330d a služebák Octavia 4x4 bls zatím cca 145ps :-)
Chroustik
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 26 říj 2006, 10:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Chroustik »

Tak jsem pozjišťoval co by to všechno stálo(altík,domeček) teď ještě jak s tím zapojením el,radši bych to měl automaticky jako originál je tam na to nějaká příprava?Jedná se o toledo AFN 12/97.
Seat toledo AFN,bylo,teď BMW 330d a služebák Octavia 4x4 bls zatím cca 145ps :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“