Stránka 2 z 3
Napsal: 14 led 2009, 13:27
od Smoke
ani jednohmota nepomohla
Napsal: 14 led 2009, 13:29
od wojto33
jj tiez som sa stretol ...dvojhmota vylagrovana bucha
Napsal: 14 led 2009, 16:26
od octavie81
spojka nevibruje,netřepe se nic,tak uvidíme.Dnes jsem kontroloval celou nápravu a nic.Vyjel jsem z garáže a zase to nedělalo,to je kur... rébus

Napsal: 14 led 2009, 19:40
od kamo205
Posaď niekoho za volant a nech nasimuluje ten záber motora keď to klepne tak, že na zatiahnutej ručnej a trochu pod plynom, bude púšťať a stláčať spojku tak, aby sa auto snažilo akože poskakovať. Dopredu a aj dozadu, tak aby sa prejavilo to klepnutie. Ty sleduj kde to klepe, ale bacha nech ťa neprejde. Ak je to silemblok na ramene, kolo bude poskakovať. Nemusí byť odtrhnutý, môže byť vyťahaný, alebo aj zle založený pri predošlej výmene (sú tam značky) a ramano klepne o napravnicu. Ale podľa toho čo píšeš, predpokladám povolený niektorý šróbovaný spoj.Skontroluj aj motor, či neposkakuje viac ako by mal, vôla v zavesení a hlavne stabilizačné tiahlo motor-nápravnica. Ale to zbadáš sám, keď pôjdeš po tom klepnutí.
Napsal: 14 led 2009, 20:59
od peca
ja to ted řešil na octavce 1,6 74 kw ..hodně načnuty silemblok zavěšení převodovky ,,byly to takové tlumené rany ,,při rozjedzu apři podrazení .nebo prudkem brždění ...vyměnen za origo za 18stovek ,a je ticho .....
Napsal: 15 led 2009, 01:16
od ROBIG
Zdravím.Tohle jsem se snažil vyřešit v sobotu.Koupil jsem nový ramena čepy a gumy stabilizátoru a vrhnul se na to.Gumy na stabilizátoru byli vymačkaný a když jsem vytáhl ramena tak jsem měl radost že jsem našel toho trpaslíka kterej mi tam tluče.Zadní silentbloky na ramenech byli zčásti natržený.Bohužel pořád to tam bouchalo.To bouchání šlo mimochodem jenom z levé strany a i při startování.Poloosy v pořádku a tlumiče taky.Když jsem se snažil hnout motorem tak se od uložení převodovky ozývalo vrzání gumy.Včera jsem vyndal silentblok kterej drží převodovku na kastli jestli není roztrženej.Nebyla na něm ani prasklinka ale hrozně vrzal tak jsem ho prostříkal vazelínou na řetězy ve spreji namontoval zpátky vystředil a světe div se trpaslík neklepe.
Napsal: 15 led 2009, 18:14
od Jiří Horváth
už je vyřešeno?Měl jsem podobný problém,zkus najet na kanál někoho nech dole a opři se do auta z boku a kyvej s nim!!Nebo naopak.Mě to delal vnitřní sylenblok na rameni byl vypadlý i s tim kovovým kroužkem.
Napsal: 15 led 2009, 19:36
od octavie81
vyřešeno zatím není,ten silenblok už jsem měnil,silenblok na převodovce už jsem měl také dole,je ok,nejsem žadnej profik,ale ani laik,ale už nevím co dál vyzkoušet
Napsal: 15 led 2009, 19:54
od Jiří Horváth
octavie81 píše:vyřešeno zatím není,ten silenblok už jsem měnil,silenblok na převodovce už jsem měl také dole,je ok,nejsem žadnej profik,ale ani laik,ale už nevím co dál vyzkoušet
Me to prave udelelo na novem rameni.muze byt spatne zalisovane
Napsal: 15 led 2009, 19:59
od octavie81
jsem to dělal sám,není na tom co splést,šipka na silenbloku ukazuje dopředu a když jsem to lisoval,tak pěkně pomalinku,at to nejde nakřivo,ale zítra to ještě zkouknu,pokud nebude "nad nulou",jinak to nebouchá
Napsal: 15 led 2009, 20:06
od Jiří Horváth
tak s tim ale i tak zatrp,melo by se neco projevit,pak dej vedet.
Napsal: 16 led 2009, 17:46
od peca
taky jsem se jednou setkal ,že když se menil vlnovec (pružný člen ) na výfuku ,dělali vyfuk mimo auto ,a pak ten vyfuk byl natlačený na jednu stranu tunelu ,a když motor měnil režin ,,podřazení ,nebo prudky rozjezd ..vyfuk se na gumach zhoupl ,a klepal o kastli ,nebo o napravnici ....
Napsal: 16 led 2009, 18:16
od Pepo78
jednoznačne by som pozrel silentblok.Hlavne ich pozri všetky.
Napsal: 17 led 2009, 19:37
od Smoke
dnes sem vjel na jamu-vše bez vůle vč. nápravnice.
to klepnutí jde z převodovky

Napsal: 17 led 2009, 21:35
od kamo205
Smoke píše:dnes sem vjel na jamu-vše bez vůle vč. nápravnice.
to klepnutí jde z převodovky

Že by nyty na kole rozvodovky? 1.6i to je bežné, ale 1,9 TDi. Skúsil si to nasimulovať jak som písal vyžšie? O prevodovku je uchytené to stabilizačné tiahlo.