Stránka 2 z 2

Napsal: 16 led 2009, 23:51
od Peete
i novej valec jsem odvzdusnoval jako brzdy...jen to chvili trva

Napsal: 16 led 2009, 23:53
od pafka
jde to bez problému klasicky , jak psal peete, dělám to taky , a žádný problém, ať si to odvzdušní jak chce , ale pokud se neztrácí kapalina , tak těžko bude problém jinde

Napsal: 17 led 2009, 07:41
od misoVW
Ja som nepisal ze to nejde klasicky, ale tym sposobom co som pisal to ide ovela rychlejsie.

Napsal: 17 led 2009, 08:00
od Pepo78
to s tym opačnym sposobom može byt dobry napad.Niečo podobné sa my snažil povedat kamarad,ale bol po mozgovej prihode tak mu hodne veci vypadlo.Spomenul len niečo že opačne,tak som mu moc nerozumel.Ja mam tento problem na Fab rs.On spominal alhambru,ma to myslim rovnake spoj.ložisko.

Napsal: 17 led 2009, 09:14
od misoVW
Uz je kamos v pohode? snad ano. Nejedna sa o spojkove lozisko, ale o hydraulicky system spojky.

Napsal: 17 led 2009, 10:08
od live69
Zajic píše:MisoVW má pravdu. Měnil jsem kapalinu ve spojce a zapoměl dolít dádržku, zavzdušnilo se to a už to nešlo odvzdušnit šlapáním spojky. Propojil jsem hadičkou odvzdušňobvák na levým předním kole a na spojce a šlapal jsem na brzdu a tím vytlačil ten vzduch ze spojky nahoru, samozřejmě musí být před tím odvzdušněné brzdy.

ty kráso, tak to sem ještě neviděl brzdama odvzdušnovat spojku, zajímavé (rofl) (rofl) (rofl)

Napsal: 17 led 2009, 10:37
od misoVW
presne tak, daju sa na to pouzit brzdy, pokial nemate tlakovu pumpu na brzdovu kvapalinu.

Napsal: 18 led 2009, 13:43
od Roman 101
To ložisko /nebo centrální vypínač/ ti bude přisávat vzduch.výměna a problém je prič. (crazy)

Napsal: 18 led 2009, 13:45
od Roman 101

Napsal: 21 led 2009, 21:30
od KW
Tak jsem to znovu odvzdušnil dle návodu Pafka a už to maká. Takže ještě jednou Všem moc díky. :)

Napsal: 21 led 2009, 21:32
od pafka
hlavně že to dopadlo ;)