Transporter T4

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Trochu do T4 dělám.No já bych T4 s 2,4D nekupoval ani zaboha.Ten motor nejede,žere a pokud mu dáš za uši tak praskaj hlavy/těsnění/.Kámoš to koupil na tahání v synchru a už se mu to 3xvysipalo. Kup si T4 s 2,5TDI 75KW a máš klid.2,5TDI-65KW taky ne,tam se sipu převodovky a nejsou k sehnání.Ten motor 2,5TDI vydrží min 500tKM.Už jsem vyděl 850tKM origo motor.Ale je potřeba aby to mělo pravidelný servis,takže nejlépe dovoz německo.U nás je to všechno stočený na 140tkm a o dalších skrytých vadách nemluvím.Už jsem jich pár přivezl a vždy spokojenost.Sám jezdím v T4 multivanu /scháněl jsem ho půl roku v německu/a nedám na něj dopustit.Tady u nás jsem objel asi 4 kusy a vždy katastrofa.Kdo má v cajku T4 u nás ,tak ji neprodává!!!Pokud máš zájem něco seženu-SZ.Ale pokud máš cenovou představu 100tKč tak na takový auto zapomeň.

Jinak přestavby jsou u zastoupení v Praze pozastaveny do odvolání!!!!
Takže na ofiko výměnu jiného typu motoru zapoměn!!!! :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

mno asi si nechám teda jeste oktuly a budu čekat v nemecku
VW T5 GP 103 KW long
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Na slovensku taky čekaj na plyn a furt prd.Tak aby si v německu nezamrz. :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

mno mam to tam kousiček tak snad ne
VW T5 GP 103 KW long
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Kousíček to je za hranice,ale moje skušenost je "čím dál tím líp".Samozřejmě ne uplně vždy,ale sudety nejsou bavorsko nebo porýní. :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

tak jeste jeden dotaz jakej je prbelem udelat z 3 sedadláka OFICIALNE 5 sedadlo .ú)
VW T5 GP 103 KW long
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jestliže nejni pevná stěna tak velikej problém to nejni ale abys to utopil :D jinak samozřejmě povilení importéra a zápis do TP
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Ladas píše:jestliže nejni pevná stěna tak velikej problém to nejni ale abys to utopil :D jinak samozřejmě povilení importéra a zápis do TP
mno tak topení by to melo mít stejny jako normálni ne? popř výměna tppení a natáhnout ho dozadu ne ?
VW T5 GP 103 KW long
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

záleží na objemu budky to se pak s předkem špatně vytápí no co tak budete jezdit v bundě (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Ladas píše:záleží na objemu budky to se pak s předkem špatně vytápí no co tak budete jezdit v bundě (rofl)
ládo neřikej mi že by se to nejak nevymyslelo? :D v nejhorším mam překupníka na zimní hadry
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

a jeste jeden dotaz :D co snese 1,9 TD 68koní... trysky + chip?? popř jiný turbo?
VW T5 GP 103 KW long
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jak chceš 1.9 TD čipovat prozraď (LOL)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Ladas píše:jak chceš 1.9 TD čipovat prozraď (LOL)
nj kurva pravda :( sem out :D
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Odpovědi: 1
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

s prestavbou bude dost problemu, topeni urad neresi, ale sedacky a pasy...a jeste jsou problemy s montazi, chteji domontovani techto soucasti od poverene firmy, treba autorizace, jsou to bezpecnostni prvky, uz jsem parkrat prestavbu resil
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

oki přestávám vymejšlet pitchoviny :D koupim 5 misto a rovnou teda asi 2,5lu
VW T5 GP 103 KW long
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“