Stránka 2 z 4

Napsal: 21 led 2009, 19:24
od Pepo78
musiš skratit dobu sexu,alebo sem tam prešlapnut pedal a bude ok

Napsal: 21 led 2009, 20:37
od radimes
pitrsss píše:no ještě jsem neviděl aby tdi stálo na volnoběch hodiny a motor byl zohriatý :)
No já jednou byl ožralý a nasedl jsem do svého tdi. Nastartoval jsem a usnul. Po 4hodinách jsem se probudil,v autě horko jak cip a na kotlu bylo myslím 80-90stupňu. Bylo to v prosinci 2007,nic moc velka zima ale kolem nuly bylo.
;)

Napsal: 21 led 2009, 21:09
od kaskader
Pepo78 píše:musiš skratit dobu sexu,alebo sem tam prešlapnut pedal a bude ok
to je zvláštne, aj mňa to napadlo

Napsal: 22 led 2009, 08:26
od Marek77
Když chci v autě dělat sex, nemusím kvůli tomu startovat motor - stačí sepnout nezávislé vytápění (rofl) (rofl) (rofl) !!!

Napsal: 22 led 2009, 09:52
od kaskader
Marek77 píše:Když chci v autě dělat sex, nemusím kvůli tomu startovat motor - stačí sepnout nezávislé vytápění (rofl) (rofl) (rofl) !!!
alebo poriadne dýchať

Napsal: 22 led 2009, 10:38
od Marek77
(offtopic) Jo, to taky - nikdy bych nevěřil, jak dva lidi mohou za hodinu tak zafunět všechna skla na takovém autobusu........... (rofl)

Napsal: 23 led 2009, 15:30
od dolar100
voda, co mi predhrievaju 3 zhavicky ide len cez kurenie alebo i k motoru, hm :?

Napsal: 23 led 2009, 15:36
od conti
Je to tam hlavně kvůli motoru. Šofer je až na posledním místě. Ten si když tak může vzít kabát.
Ale vážně. Když bude ohřátý motor, bude i šofer.

Napsal: 24 led 2009, 09:23
od bobG3
Myslím, že se volnoběh poněkud démonizuje, pokud je motor OK a termostat OK a olej slušné kvality. Pokud to je splněno, je zajištěno dobré mazání vždycky.
Problém volnoběhu je spíš v nerovnoměrnosti chodu.
Těžko říct co je horší - vyřadit a nechat motor v nějakém teplotním režimu, nebo ho ochlazovat - pokud brzdíte motorem zejména v zimě třeba z Kvildy až dolů, což je cca 20 minut a topíte při tom, teplota motoru klesne cca na 70 stupňů, podle toho, jak mrzne, to je podle mě blbost, to radši vyřadím a nechám motor klapat.
Pokud chci toto vše hodnotit, je potřeba se zeptat, jestli vliv Nevyřazování/vyřazování z kopce je vůbec nějak měřitelný, o kolik se zkrátí životnost motoru, jak se změní spotřeba, celkové náklady atd.
Mnohem horší je pro motor a jeho opotřebení horší kvalita oleje, paliva, způsob jízdy třeba u čipnutého motoru jízda v malých otáčkách s velkým zatížením atd.
Já občas vyřadím, pokud to prodlouží dojezd, občas brzdím motorem, pokud bych musel brzdit a moc ten volnoběh neprožívám. Nemá to podle mě smysl. Ale kvalitní údržba, oleje, filtry, palivo, to funguje, to mám vyzkoušené. Nikdy bych nekoupil levný filtr..atd Kdo najede 6000 ročně nemusí řešit nic ;)

Napsal: 24 led 2009, 09:57
od Ladas
Marek77 píše:Když chci v autě dělat sex, nemusím kvůli tomu startovat motor - stačí sepnout nezávislé vytápění (rofl) (rofl) (rofl) !!!
i tak to zafuníš

Napsal: 24 led 2009, 10:18
od conti
bobG3 píše:Myslím, že se volnoběh poněkud démonizuje, pokud je motor OK a termostat OK a olej slušné kvality. Pokud to je splněno, je zajištěno dobré mazání vždycky.
Problém volnoběhu je spíš v nerovnoměrnosti chodu.
Těžko říct co je horší - vyřadit a nechat motor v nějakém teplotním režimu, nebo ho ochlazovat - pokud brzdíte motorem zejména v zimě třeba z Kvildy až dolů, což je cca 20 minut a topíte při tom, teplota motoru klesne cca na 70 stupňů, podle toho, jak mrzne, to je podle mě blbost, to radši vyřadím a nechám motor klapat.
Pokud chci toto vše hodnotit, je potřeba se zeptat, jestli vliv Nevyřazování/vyřazování z kopce je vůbec nějak měřitelný, o kolik se zkrátí životnost motoru, jak se změní spotřeba, celkové náklady atd.
Mnohem horší je pro motor a jeho opotřebení horší kvalita oleje, paliva, způsob jízdy třeba u čipnutého motoru jízda v malých otáčkách s velkým zatížením atd.
Já občas vyřadím, pokud to prodlouží dojezd, občas brzdím motorem, pokud bych musel brzdit a moc ten volnoběh neprožívám. Nemá to podle mě smysl. Ale kvalitní údržba, oleje, filtry, palivo, to funguje, to mám vyzkoušené. Nikdy bych nekoupil levný filtr..atd Kdo najede 6000 ročně nemusí řešit nic ;)

Rozumný názor. Připojuji se.

Ještě bych dodal, že ani turbu volnoběh vžádném případě nemůže škodit.
Turbo se točí na volnoběh na minimum otáček, takže mazání od motoru je víc než dostačující.
Naopak nechat chvilku turbo zchladit na volnoběh po delší jízdě mu velmi prospívá.
Toto si můžete všimnout hodně na parkovišti na dálnicích. Dělají to dobří šoféři kamionů. Po dojezdu na parkoviště nechávají motor nastartovaný na volnoběh pár minut aby rozpálené turbo zchladili.
Takové turbo stojí raketu a tímto mu velmi prodlužují životnost.
Platí to samozřejmě i pro naše miláčky!!!!!!

Napsal: 24 led 2009, 14:15
od go.vojta
jojo svatá pravda..

A další otázka!!!!!

Napsal: 28 led 2009, 10:05
od Colin2001
Jak to je s otáčkami, někdo tu teď psal, že není dobré s velkým zatížením jezdit v malých otáčkách... mám vyzkoušeno uze když tam je pod 2000ot a sešlápnu razantněji plyn, tak je slyšet že se s tím motor pere a hrozně vibruje, je nějaký nepsaný spektrum otáček, na který by se mělo jezudit aby to bylo pro motor nejlepší a nejmín ho to ničilo, co obecně s dieslovým agregátem není dobře dělat a co naopak je dobře dělat aby se prodloužila životnost motoru a neopotřebovával se nadměrně špatným zacházením..... myslím tím styl jízdy a podobně ne udržbu typu kvalitní olej, filtry...

Díky

Napsal: 28 led 2009, 10:07
od misa.89
dej hledat, řesilo se to tu několikrát....

Napsal: 28 led 2009, 10:10
od misa.89