Stránka 2 z 2

Napsal: 01 úno 2009, 10:11
od misoVW
turbo teple ani studene starty neovplivnuje.

Napsal: 01 úno 2009, 10:11
od slovacek.milos
netopier píše:zjednodusim.
ked je motor studensi ako trebars 60 stupnov, RJ motora vstrekne palivo uz pri cca 150 ot/min
ked je motor teplejsi ako 60, vstrekne sa palivo len nad 300 otacok .
stary starter nedokaze natocit 300 ot/min tak rychlo ako novy alebo repasovany starter, preto start trva dlhsie.
pri studenom starte to ide dobre, lebo to v podstate startuje na druhe otocenie motora.
mně to zas autoelektrikář ve škodovce vysvětlil jinak že nad 80 nežhaví a počítá s otáčkami staretru 870-900, pokud jsou nižší tak nechytne miloš

Napsal: 01 úno 2009, 10:49
od pit00
Repasovat startér, dobít baterku, ale na 100% (nebo dát novou) a je po problému. Startovací dávke opravdu moc nepomůže....

Napsal: 01 úno 2009, 16:04
od netopier
slovacek.milos píše:
netopier píše:zjednodusim.
ked je motor studensi ako trebars 60 stupnov, RJ motora vstrekne palivo uz pri cca 150 ot/min
ked je motor teplejsi ako 60, vstrekne sa palivo len nad 300 otacok .
stary starter nedokaze natocit 300 ot/min tak rychlo ako novy alebo repasovany starter, preto start trva dlhsie.
pri studenom starte to ide dobre, lebo to v podstate startuje na druhe otocenie motora.
mně to zas autoelektrikář ve škodovce vysvětlil jinak že nad 80 nežhaví a počítá s otáčkami staretru 870-900, pokud jsou nižší tak nechytne miloš
mne auto nezhavi nad 5 °C aj ked je motor studeny.
Ak mas moznost, tak si pozri mapu startovanie v RJ ,a uvidis ze vstrekovane mnozstvo pri 0-300 ot a teplote cca 70°C+ je 0 mg
;)

Napsal: 01 úno 2009, 16:26
od slovacek.milos
netopier píše:
slovacek.milos píše:
netopier píše:zjednodusim.
ked je motor studensi ako trebars 60 stupnov, RJ motora vstrekne palivo uz pri cca 150 ot/min
ked je motor teplejsi ako 60, vstrekne sa palivo len nad 300 otacok .
stary starter nedokaze natocit 300 ot/min tak rychlo ako novy alebo repasovany starter, preto start trva dlhsie.
pri studenom starte to ide dobre, lebo to v podstate startuje na druhe otocenie motora.
mně to zas autoelektrikář ve škodovce vysvětlil jinak že nad 80 nežhaví a počítá s otáčkami staretru 870-900, pokud jsou nižší tak nechytne miloš
mne auto nezhavi nad 5 °C aj ked je motor studeny.
Ak mas moznost, tak si pozri mapu startovanie v RJ ,a uvidis ze vstrekovane mnozstvo pri 0-300 ot a teplote cca 70°C+ je 0 mg
;)
kde to je ta mapa v kanále v měřených hodnotách dík miloš

Napsal: 01 úno 2009, 21:55
od netopier
milos, ta mapa je ulozena v RJ, a vag-comom sa k nej nedostanes.
ak chces mozem ti sem dat screenshot startovacej mapy

Napsal: 02 úno 2009, 08:08
od Pája 19
Nevim, jestli Miloš, ale já bych to rád viděl. Screenshot pls...

Napsal: 02 úno 2009, 10:17
od Hobby
Dej tam startér od Valea který má pastorek 11 zubů.Řeší to spoustu problémů ze starty.

Napsal: 02 úno 2009, 13:47
od netopier
Pája 19 píše:Nevim, jestli Miloš, ale já bych to rád viděl. Screenshot pls...
Obrázek
ta "jama" co tam je , je nulove mnozstvo nafty .. ostatne dufam pochopis :)

Napsal: 05 říj 2011, 17:31
od klimji
našel by se někdo na repas starteru na octavii 1.9 tdi? Ostrava a okoli? za rozumnou cenu?